|
Post by Knarf on Jul 8, 2004 8:00:27 GMT 1
Ik heb hier bij 2 mensen hetzelfde probleem. Ze willen de 65 mod installeren maar ze krijgen GEM+ niet opgestart. Ze hebben mijn gids gevolgd (dus echt vanaf 0 begonnen): users.pandora.be/riptor/gplmanualZe lopen vast op een leeg errorvensterke ofwel een boodschap dat er iets fout is en zo een debug bestand (waar ik niet wijzer uit wordt). Ook ik had dit probleem met GEM+ toen ik de originele cd (die nu wordt verkocht dus met de 1.2..0.1 patch op) had gebruikt. Vroeger had ik een twilight cd en toen werkte dit zonder problemen. Misschien toeval. In ieder geval hebben die 2 mensen ook zo een originele cd. Grootste probleem is dat ik toen een uur heb zitten prullen aan vanalles en nog wat en dat het plots ging om ik weet niet wat voor reden. Eens GEM 1 keer gestart is geraakt werkt het dan overigens zonder enig probleem. Is er in mijn gids iets fout van volgorde ofzo? Iemand enige tips wat te doen als GEM niet start?
|
|
|
Post by Buchinski on Jul 8, 2004 10:24:58 GMT 1
Ik had indertijd een identiek probleem maar de patch van P.Jackson bracht toen uitkomst. Ik zie dat die patch nu gelijk komt met de laatste GEM+ update hier : 55and65.speedgeezers.com/gpl65/files/Update_2216.zip. Dat was een "ge-update" exe-file die de andere gplc65.exe verving. Daarna geen problemen meer gehad sinds. Indien je wil dan stuur ik die patch eens op, ik ga nog eens zoeken of die nergens op het RSC forum nog te vinden is....
|
|
|
Post by Buchinski on Jul 8, 2004 12:45:35 GMT 1
|
|
|
Post by Knarf on Jul 9, 2004 15:05:15 GMT 1
Hartelijk bedankt Willy. Bij ene is het probleem opgelost en van den andere heb ik nog niks gehoord.
Edit: En mijne manual heb ik ook ineens aangepast...
|
|