|
Post by arnold on Jun 29, 2004 10:52:43 GMT 1
inderdaad : de "Hondaman" is niet meer uiteindelijk heb ik het "beest" toch niet kunnen temmen. het is verleden zondag gebleken dat als ik enigzins wil kunnen meestrijden ik er met de Honda niet zal geraken. ik moet té veel forceren om ook maar in de buurt te komen van de tijden van de snellere rijders ( en de bende wordt groter en groter....). ik heb al wat proefgereden met van alles en ga dus terug keren naar mijn eerste liefde hier bij de VRL : de Ferrari. ik rij nog geen toptijden maar ga duidelijk minder in de fout om dezelfde tijden te rijden als voorheen met de Honda. a new star is born : "The Ferryman". see you next sunday ! Arnold alias Nolle ;D
|
|
|
Post by PhilipDC on Jun 29, 2004 14:02:29 GMT 1
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 29, 2004 17:34:10 GMT 1
Honda is idd lastig om mee te rijden ('k eens geprobeerd een Albi-setup te maken daarvoor, heel mijnen dag verpest zu ) Ma zou ge eens nie de Brab BT11 proberen ? Die zou eigenlijk zéker zo snel moeten zijn als de Lotus, maar niemand in D2 heeft er precies vertrouwen in ? ...BT7 mag ook altijd, da weet ge èh
|
|
|
Post by Petrol on Jun 29, 2004 18:03:38 GMT 1
Ma zou ge eens nie de Brab BT11 proberen ? Die zou eigenlijk zéker zo snel moeten zijn als de Lotus, maar niemand in D2 heeft er precies vertrouwen in ? In principe zou die BT11 trager moeten zijn, die ene pk weegt niet op tegen het extra gewicht, maar persoonlijk vind ik het ook een "aanrader".
|
|
|
Post by Knarf on Jun 29, 2004 19:41:23 GMT 1
BT-11 is een heerlijke kar en theoretisch gezien mag em dan al trager zijn als de Lotus, praktisch gezien kon ik op Zandvoort met de Lotus niet tippen aan de tijden die ik daar draaide met de BT-11.
|
|
|
Post by ff on Jun 30, 2004 6:26:46 GMT 1
als debutant rij ik met honda, maar ik begin in het snotje te krijgen dat het met zijn grote gewicht niet gemakkelijk is in de bochten...
met een ferrari is het stukken eenvoudiger... moest ik in D2 beginnen, kies ik dan best een cooper (maar die is er zeker niet in 65?), brm of ferrari?
|
|
|
Post by Knarf on Jun 30, 2004 7:04:24 GMT 1
als debutant rij ik met honda, maar ik begin in het snotje te krijgen dat het met zijn grote gewicht niet gemakkelijk is in de bochten... met een ferrari is het stukken eenvoudiger... moest ik in D2 beginnen, kies ik dan best een cooper (maar die is er zeker niet in 65?), brm of ferrari? Cooper is er wel in 65... Die rijdt wel aangenaam maar is wat te traag dus daarmee geeft ge eigen een nadeel (net als de BT7). Al de andere auto's liggen in elkaars buurt en ge moet gewoon eens testen welke u het beste ligt (voor mij zijn dat momenteel de BT11 en de Lotus, BRM en Honda liggen me minder, Ferry nog niet mee gereden)
|
|
|
Post by arnold on Jun 30, 2004 10:47:51 GMT 1
Jullie hebben verdomme nog gelijk ook : ik heb zojuist een uurtje met de BT 11 zitten trainen en al direkt mijn pb aan diggelen : 1.16.64...en idd een heerlijke kar ! dat belooft dus voor verder hé. alleen moet ik nu weeral veranderen van nick naam.... k'ga maar geen suggesties vragen zeker , t'zou op wa trekken ;D. arnold.
|
|
|
Post by Timpreza on Jun 30, 2004 11:07:19 GMT 1
The Freelanceman
|
|
|
Post by Timpreza on Jun 30, 2004 11:08:08 GMT 1
Oeps, ge vroeg géén suggesties.
|
|
|
Post by arnold on Jun 30, 2004 12:19:48 GMT 1
Ma zou ge eens nie de Brab BT11 proberen ? Die zou eigenlijk zéker zo snel moeten zijn als de Lotus, maar niemand in D2 heeft er precies vertrouwen in ? Dé tip van de dag Bart ! Thanks ! pb ondertussen : 1.16.63..........
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 30, 2004 13:42:54 GMT 1
Dé tip van de dag Bart ! Thanks ! pb ondertussen : 1.16.63.......... Ja lap ! 'k Ga stoppen met tips geven of ze gaan mij hier allemaal voorbijsteken
|
|
|
Post by PhilipDC on Jun 30, 2004 13:54:39 GMT 1
pb ondertussen : 1.16.63.......... Tof Nolle, ik verheug mij al terug op de spannende duels met je.
|
|