Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 17, 2004 14:17:01 GMT 1
Ja ik heb dus een instal probleem en ik vind het ma ni. Dus ik heb de fulll wersion gedonwload van de 65 mod. Ik wil die gaan instaleren en telkens als hij gedaan heeft met het extracting gedoe dan valt het kaderke weg en doet de pc helemaal niks meer, de pc loopt ni vast ofzo gewoon hij doet niks meer precies of er niks is gebeurt en der is ook niks gebeurt want tis ni geinstaleerd dan Iemand die daar iets van weet?
|
|
|
Post by FleaBite on Jun 17, 2004 14:55:38 GMT 1
Da's bij mij ook zo. Je kan het self-extracten omzeilen door in winrar het exe bestand te openen en zelf kiezen waar je het extract. Dan op die locatie setup.exe uitvoeren en je zult geen problemen hebben.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 17, 2004 16:15:49 GMT 1
lukt ni
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 18, 2004 9:34:34 GMT 1
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 18, 2004 9:38:44 GMT 1
Ge kunt 't nie installeren, terwijl op de GPLRank toch al tijden ingevuld staan bij WG en Zandy ? Dan heeft 't toch ne keer gewerkt of nie ?
Probeert heel da ding nog eens af te halen, kan een corrupte exe zijn ?
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 18, 2004 11:31:15 GMT 1
ja ik heb nieuwe pc en daarmee was alles eraf eh
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 29, 2004 10:23:02 GMT 1
Jan zou gij nog eens in vroc willen komen omdak mijn FF erterug opstaat en ik wil terug beginnen te rijden ma nu krijg ik het er weer ni af eh :s:s:s
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 1, 2004 9:54:08 GMT 1
Jan hallo ik zie dat je op het forum zit kom je ff naar vroc aub
|
|
|
Post by Timpreza on Jul 1, 2004 10:29:41 GMT 1
Er is altijd iets zoals electronische mail, ofwel 'e-mail' wat soms handig is om afspraken te maken.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 1, 2004 17:39:34 GMT 1
he he he
Toevallig al lang gedaan
|
|
|
Post by Obi-Jan on Jul 1, 2004 21:13:35 GMT 1
Helaas heeft de Jan, door familiale omstandigheden, bijzonder weinig tijd om online rond te hangen. 't Zal voor van't weekend zijn, Steven. Nu moet ge weten dat ik het vorige keer ook niet opgelost heb... de puppy zijnen Euro viel terwijl ik mijne nikkel aan het afdraaien was over welke setting voor wat diende... Jan. =---
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 1, 2004 22:03:59 GMT 1
ja ma mijn euro is uitgegeven van toen Ma ik vertrek vandaag vo een week na ardennen en kom zaterdag terug dus silverstone zal niks worden :S Maja ik zie u zondag wel cu all
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 11, 2004 11:51:25 GMT 1
Joep kzen terug en heb nog een paar uurkes vo mijn stuur als ge toevallig is tijd hebt Jan stuur dan een e-mailke ofzo of iemand anders. thx
|
|