|
Post by Timpreza on Apr 10, 2009 11:14:46 GMT 1
Hieronder vind je een samenvatting naar interessante topics, tools, links en guides uit dit forum die relevant zijn voor onze competitie.
- Simracing voor beginners.
Racetips voor absolute beginners om te leren simracen zonder rijhulpen.
- R&G HUD
Binnen de VRL is er een sub-klassement voor de minder snelle piloten en nieuwelingen. Deze piloten rijden echter de race samen met de allersnelsten. Dankzij de R&G HUD kan je ingame live je huidige positie binnen het R&G klassement zien, en tevens je voorsprong of achterstand ten opzichte van de andere R&G piloten.
- Knarf's Setupfield.
Setup sharing tool exclusief voor VRL leden. Upload en download setups voor de komende VRL races in no time.
- Ricardo's rFactor Setup Guide.
Hoe zelf een setup maken en wat dient waarvoor.
- Knarf's Cutviewer.
Cutten is verboden binnen de VRL en wordt gecontroleerd bij elke race aan de hand van deze tool. Wil je zelf zien waar de grenzen liggen en of je zelf binnen de grenzen blijft, download Cutviewer dan zelf.
- Skinning voor beginners.
Voor wie de eerste stappen wil zetten in het painten van een rF wagen.
- rFactor telemetrie.
Analyseer je rijstijl, setup, slijtages, enz... met Motec en de rF Data Acquisition Plugin.
- rFactor soundfix
Bij sommige mods gaan de sounds kapot (zeer luid wheelgun geluid in de buurt van de pits). Bekijk deze thread van Riccardo voor de oplossing.
|
|
|
Post by Knarf on Apr 10, 2009 21:24:27 GMT 1
|
|
|
Post by Timpreza on Apr 18, 2009 7:26:43 GMT 1
Linkje toegevoegd met de telemetrie topic.
|
|
|
Post by Webbienl on Apr 18, 2009 12:56:53 GMT 1
klopt...mijn eastern creek setup heb ik volledig met die setuptool tot stand gebracht. Een auto waar ik niet goed mee overweg kon toch even de top 3 ingejast ....daarna kreeg ik internet problemen zeker de moeite waard om die eens te proberen.
|
|
|
Post by donshere on Dec 1, 2009 15:45:07 GMT 1
klopt...mijn eastern creek setup heb ik volledig met die setuptool tot stand gebracht. Een auto waar ik niet goed mee overweg kon toch even de top 3 ingejast ....daarna kreeg ik internet problemen zeker de moeite waard om die eens te proberen. Heb deze tool zonet gedownload en m'n antivirus vond er een trojan horse in, genaamd generic 15.AWNE Vond er niet echt iets over terug.
|
|
|
Post by donshere on Dec 19, 2009 17:54:53 GMT 1
De link naar Motec in Werner's Telemetrie topic werkt niet meer.
|
|
|
Post by Hill2button on Dec 19, 2009 19:24:44 GMT 1
De link naar Motec in Werner's Telemetrie topic werkt niet meer. Aangepast.
|
|
|
Post by donshere on Dec 19, 2009 19:31:16 GMT 1
De link naar Motec in Werner's Telemetrie topic werkt niet meer. Aangepast. Thanks a lot ! ;D Sebiet es checken of ik er aan uit kan.
|
|
|
Post by amdr on Dec 20, 2009 9:32:04 GMT 1
Ik blijf super tevreden over die race2play excel guide. Die wordt hier zelfs in iRacing gebruikt:D
|
|
|
Post by Knarf on Dec 20, 2009 9:45:15 GMT 1
Heb deze tool zonet gedownload en m'n antivirus vond er een trojan horse in, genaamd generic 15.AWNE Vond er niet echt iets over terug. Tegenwoordig is dat inderdaad een tool. Vroeger was dat gewoon een Excel sheet. Timo hierboven heeft die Excel sheet blijkbaar nog :-)
|
|
|
Post by amdr on Dec 20, 2009 10:12:26 GMT 1
Timo is iemand anders! Trouwens als ik die site van die tool lees:The program's complete and full functionality is unlocked for supporting members of Race2Play. Guest members unlock a limited set of the functionality. Da was bij die excell file ni denk ik, die was volledig
|
|
|
Post by Knarf on Apr 21, 2011 7:18:14 GMT 1
R&G HUD en soundfix toegevoegd aan openingspost.
Note aan Tim : Volgens mij geeft ge best de link naar deze URL door in de welkomstmail naar rookies.
|
|
|
Post by Timpreza on Apr 21, 2011 14:23:17 GMT 1
Goed idee, is gebeurd.
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Apr 26, 2011 21:25:20 GMT 1
Trouwens als ik die site van die tool lees:The program's complete and full functionality is unlocked for supporting members of Race2Play. Guest members unlock a limited set of the functionality. Dat is volgens mij in de laatste versie aangepast. Denk wel dat je bij R2P moet registreren maar dat is free.
|
|
|
Post by brechtm on Oct 7, 2011 0:05:02 GMT 1
Trouwens als ik die site van die tool lees:The program's complete and full functionality is unlocked for supporting members of Race2Play. Guest members unlock a limited set of the functionality. Dat is volgens mij in de laatste versie aangepast. Denk wel dat je bij R2P moet registreren maar dat is free. Heb net v3.02 gedownload en de "registration and login for all users" is er compleet uit verwijderd. Gwn installen en gaan Edit: alle articles over springs/ARB, Tires/Camber, etc. zijn vrij te lezen en pit strategy en fuel calculator werken ook. Edit 2: voor alle duidelijkheid de volledige changelog *** NEW IN v3.0 *** Removed login requirement. All features unlocked for all users. Oval racing setup rules and theory integrated throughout. New wedge, track bar and spring rubber sections added for oval racing. Pit stop options for changes that can be made during race. Fuel calculator added. Minor fixes and more. Download the latest version!
|
|