|
Post by Pe on Jun 13, 2004 12:06:30 GMT 1
Heyaz,
Ik ziet hier met een probleem. Vanavond hebben we een testrace op zandvoort (D2), maar om de 1 of andere reden geraak ik nooit op de chatservers. Ik weet niet of ik in de gameservers kan raken, dat zal ik nog moeten afwachten.
Zowel bij Vroc als bij Igor heb ik problemen. Ik heb 2 screens op't net gezet (http://users.pandora.be/mumhra/error%20gpl/) Donderdagavond heb ik samen met Bart Vaes en nog enkele anderen zitten rijden, en geen problemen gehad. Daarna ben ik niet meer in vroc geweest. Ik heb geen flauw idee wat er kan schelen.
Iemand misschien een idee ?
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 13, 2004 13:12:40 GMT 1
Wel, als er nix aan uw configuratie verandert is, dan zal 't probleem waarschijnlijk niet bij u liggen maar aan de chatserver zelf. Op zich is 't geen groot probleem, ma wel vervelend natuurlijk.
|
|
|
Post by Pe on Jun 13, 2004 14:16:16 GMT 1
Het probleem zat dus inderdaad bij de chatserver. Ik heb een mailtje gestuurd naar www.shadowworld.net/ en een uurtje later was het probleem opgelost. Iemand had blijkbaar de akill lijst op *@*.kabel.telenet.be gezet. Dit was veel te breed of zoiets lol. Ik was dus blijkbaar geband omdat iemand anders iets verkeerd gedaan had...
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 13, 2004 15:27:20 GMT 1
Aaahh, ik heb ook zoiets gelijkaardigs gehad. Ik kon wel aanmelden op de chatserver, maar ik kreeg elke minuut ofzo een "whisper" van een chatbot...Is nu blijkbaar toch opgelost
|
|