|
Post by Nuvolari on May 28, 2004 11:09:37 GMT 1
Aangezien ik nog steeds met een gamepad sims rijdt, wordt het toch stilaan tijd om eens te upgraden dacht ik zo. Want hoe kun je beter het realisme benaderen met een stuur hé. Daarom, welk stuurtje zouden jullie me aanraden om GPL (en ook andere sims zoals nascar, colin,f1...) te rijden. Ik ben natuurlijk maar een arms studentje, dus zo'n MOMO racing wheel ofzo valt al uit mijn budget . Force Feedback mag, maar is niet noodzakelijk (liever niet, spaar dan wat meer euros uit). Ik dacht persoonlijk aan zo'n Ferrari race wheel van thrustmaster, maar kweet niet echt of da dat goede stuurtjes zijn. Een stuurtje dat goed in de handen ligt, precies is en pedalen die goed onder mijn voeten passen. Das al wat ik nodig heb. GR wouter
|
|
|
Post by Buchinski on May 28, 2004 14:51:54 GMT 1
Ik heb slechte ervaringen met Thrustmaster sturen. Dus die zou ik u niet aanraden. Uiteindelijk kwam een duurder Momo stuur (+/- 8000BFR) mij toch goedkoper uit dan de serie Thrustmasters die ik eerder had gekocht. Soms vind je in van dieDroomland/Dreamland speelgoedwinkels nog van die Madcatz sturen. Die zijn zonder FF en hebben een zuignapbevestiging. Niet echt het van het maar ik heb indertijd slechts een luttele 600BFR (ja, zeshonderd!) betaald daarvoor en achteraf bekeken was dat niet eens het slechtste stuur dat ik heb gehad. Er zat een tamelijk stevige veer in. Voor zeer weinig geld is dat zeker goede waar.