|
Post by Moerie on Dec 2, 2002 22:22:11 GMT 1
Godver, ik werk dus overdag in een garage. Ge kunt daar vré skone overuren doen é, en das al goe en wel é. Op den duur vinden ze da een verplichting da ge 's avonds door werkt tot laat in de avond. Ja goe gelezen tot laat in den avond Dus zit met een probleemke, namelijk de races van DSZ gebeuren op Donderdag avond om 19u30. Kheb vorige week moeten vragen om vroeger te kunnen stoppen. Allez vo ne ke was da nu geen probleem é. Dan vroeg den baas aan ik, "a manneke wat moe ge wel doen da??" Opeens stond ik daar met mijn mond vol tanden. Kon moeilijk zeggen; Er is vanavond ne simrace é! Kzie mijne baas al kijken of antwoorden; ge moe maar twiekent spellekes spelen, wie is er zo'n kind die em nog bezig houd met zo'n dingen Daarom heb ik vlug wa gelogen tegen mijne baas en ge zei van; tis een vergadering vanavond en kmoe der bij zijn. Ok da kon hij dus aanvaarden, maar wat moe ik volgende week zeggen Dat er weer een vergadering is. Allez den eerste keer in mijn leven dak me zo beschaamd voelde over mijn hobby. Ze denken dan da ge nog een klein kind zijt van 10 jaar. Die gasten weten nie oe moeilijk dat da is en welke fun daar aan vast hangt Dus ja, zal wel iets moeten uitvinden dak nu om de veertiendagen thuis ben om 6u. We zullen zien é, zal meskien nog ne dag komen dak vrijaf ga moeten vragen om GPL te kunnen spelen ;D
|
|
|
Post by Timpreza on Dec 2, 2002 22:41:18 GMT 1
Zeg da ge moet babysitten op u klein broerke, omdat u moeder moet simracen. Khoor vandaag van Tom Noppe dat iemand hem nodighad op 29/12, maar Tom moet juist om 20u op een receptie staan ;D T'is een rare hobby en niet veel mensen pakken het serieus op... Kheb nog het geluk da ik er met verschillende gasten op het werk vrij kan over klappen. Als ik er over klap tegen gasten die ik maar half ken zeg ik dat ik gewoon veel op de computer zit en da ik meest racespellekes speel. Als ze op die racespellekes ingaan ben ik gelanceerd
|
|
|
Post by FleaBite on Dec 3, 2002 19:02:51 GMT 1
normaal moet ge niks zeggen en hem een proces aandoen. Inbreuk op de wet van de privacy godverdomme!
|
|
|
Post by Petrol on Dec 3, 2002 19:11:58 GMT 1
Het is spijtig genoeg een feit da veel mensen daar een verkeerd beeld van hebben, gewoon door onwetendheid, ik denk dat da in de toekomst wel iets zal verbeteren
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 3, 2002 19:39:57 GMT 1
Ik kan maar één ding op zo'n dingen zeggen , t'is beter héle dagen achter uwe computer zitten , dan op café gaan vaf da uw werk gedaan is tot da ge moe zijt . Ik zeg da alleszins tegen mijn vrouwke, en daargeef se mij groot gelijk in . Want als ik aan de computer zit bennek thuis en verdoe ik geen geld.;-) En moerie, zoals tim al zij , moest ik den 29ste gaan elpen met mijn broer gaan verhuizen, en heb hem als reden gegeven da'k moest op een receptie staan om 20 uur, dus dak zeker te zevenen moe thuis zijn om mij nog een beeetje gereed te doene. alé t'beste met uwen baas ;-p
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 3, 2002 20:12:11 GMT 1
Als d'er bij mij der enen durft mee lachen geef ik hem een toeke op zien muile Idd Tom, bij mijn vrouw is da ook zo, beter da dan op cafe ga zijn zuipen ;D Tom
|
|
|
Post by markrenton on Dec 4, 2002 11:09:37 GMT 1
Ik zeg altijd, uw prioriteiten kiezen in het algemeen.
Vb : wat vind je het belangrijkst? Simracen of Werken Natuurlijk zou je waarschijnlijk zeggen : Simracen. Kan ik begrijpen en er is niemand die jouw tegenhoud om te simracen wanneer jij dat maar wilt maar daar hangen dan natuurlijk wel enkele nadelen aan vast.
Alles heeft namelijk te maken met keuzes maken want jij kiest namelijk of je wilt gaan werken of simracen, hier houd niemand u tegen maar de gevolgen (is het nu een voordeel of een nadeel) moet je er dan ook maar bijnemen.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 4, 2002 11:36:48 GMT 1
Simracen is goed voor de gezondheid.
Om duidelijker te zijn , is simracen goed voor meerdere dingen .
1. Voor de lever. Is goed voor de lever , omdat je minder pinten zuipt.
2. Voor het hart. Omdat je als je aan het racen bent je meestal je stuur met twee handen vasthoud, en dus onbewust minder gaat roken (voor de rokers onder ons althans) Het simracen is ook goed om je hart in goede gezondheid te houden , want gezien dit een emotioneel zwaar iets is omdat je hartje er een paar keer serieus in toeren gaat door incidenten zoals de start van de race, een inhaalmanoeuver, een crash. Kortom het hart doet hier bijna dezlfde inspanningen als een persoon die sport beoefent. Alleen dat hier geen vetverbranding aan tepas komt maar benzineverbranding .(het is dus onnodig te proberen afvallen door dagelijks een uuur te simmen) ;-)
3. Goed voor het zenuwstelsel, en de reflex Tijdens het simracen leert men z'n zenuwen de baas te kunnen door kalm te blijven in de meest benauwde situaties, en geen agressieuitspattingen te krijgen als er iemand jou van de baan rijd. En reflexen worden hier zeker aangekweekt door de juiste beslissingen te moeten nemen "op" het juiste moment , en geen halve seconde later .
4. En als laatste goed voor de portemonee. Door het simracen spaar je énorm wat centen uit omdat je niet ganse dagen op café zit, en omdat je minder zin krijg om een beetje te gaan racen op de openbare weg . Daar heeft simracen zijn grote voordeel namelijk het "shift-r" fenomeen. daar krijg je namelijk een nieuwe wagen iedere keer je ham nar de vaantjes rijd ; wat je in het echte leven niet kunt zeggen, tenzij je een deftige omniumverzekering neemt(maar die kost je dan toch vééééél gelg).
Voila hier een kleine bijdrage voor de mensen die nog mochten aan het twijfelen zijn of ze zich al dan niet zouden laten gaan aan die zogezegde "spellekes" .
;D ;D ;D
|
|
|
Post by Moerie on Dec 4, 2002 18:09:29 GMT 1
Hehe, ik ga zeker kiezen vo simracen, maar kga der wel ne draai aan geven wi. Ie moet ook nie alles weten é Gewoon kort houden, kan nie! Punt uit.
|
|
|
Post by Timpreza on Dec 4, 2002 21:35:52 GMT 1
Kwist nie da Moen zo afgelegen lag da ge nen alternator nodig hebt om eletrciteit te maken...
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 5, 2002 14:00:17 GMT 1
lol timie
|
|
|
Post by Moerie on Dec 5, 2002 20:03:35 GMT 1
Das ne goeien Tim ;D stand Tim 1 - Tom 0