Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 25, 2004 6:49:48 GMT 1
Hallo,
Ik ben zondag begonnen (hoop ik althans) met aanstalten te maken met de installatie van die mod. Wat ik tot nu toe gedaan heb : - het bestand met alle nodige bestandjes gedownload vanop speedgeezers - mijn GPL-map waarmee ik tot nu toe racete, gekopieerd en hernoemd naar 'GPL 67' - GPL nogmaals geïnstalleerd en 'GPL 65' genoemd.
Voorts heb ik eens gedubbelklikt op dat gedownloadde bestand.
Nu beginnen de vragen :
- is het een goede oplossing de '67-versie en de '65-versie in twee compleet verschillende mappen te hebben ondergebracht ? - waar vind ik die all in one patch (fast cpu, 1.2.0.2-versie enz.) ? - toen ik dat bestand 'unrarde' begon hij dat automatisch te doen naar een map waar ik dat helemaal niet wou hebben, zonder dat ik er iets aan kon doen. Hoe kan dit worden voorkomen (moet er volledigheidshalve aan toevoegen dat ik dit deed vòòr ik de aparte GPL '65-map had gemaakt) ?
Zijn misschien allemaal domme/vreemde vragen, maar ik in de FAQ van speedgeezers nauwelijks antwoord op mijn vragen en ben zelf ook geen crack op informaticavlak.
|
|
|
Post by Knarf on May 25, 2004 7:26:45 GMT 1
is het een goede oplossing de '67-versie en de '65-versie in twee compleet verschillende mappen te hebben ondergebracht ? Ikzelf heb dit niet gedaan maar het lijkt me toch wel vrij verstandig te zijn... Ik vermoed wel dat je 2 vroc's nodig hebt dan (1 die wijst naar uw 65 folder en een andere die wijst naar uw 67 folder)... - waar vind ik die all in one patch (fast cpu, 1.2.0.2-versie enz.) ? trackdb.d2g.com/all-in-one/GPL%20v1.2.0.2%20(UK)%20all-in-one%20patch.zip(je zal deze link moeten kopieren en plakken in internet explorer want blijkbaar maakt dit forum er een verkeerde link van...) Let op dat je alvorens 65 te installeren de bwpatch uitgevoerd moet hebben... (die zit niet bij de all-in-one patch)... toen ik dat bestand 'unrarde' begon hij dat automatisch te doen naar een map waar ik dat helemaal niet wou hebben, zonder dat ik er iets aan kon doen. Hoe kan dit worden voorkomen (moet er volledigheidshalve aan toevoegen dat ik dit deed vòòr ik de aparte GPL '65-map had gemaakt) ? Naar mijn mening unrarred hij dat ergens naar een tijdelijke directory alvorens de installatie... Ik vermoed (en hoop) dat de installer zo slim is van die files na installatie weg te gooien uit die tijdelijke directory. Voor zover ik weet kan je hier niets aan veranderen.
|
|
|
Post by FleaBite on May 25, 2004 7:58:20 GMT 1
is het een goede oplossing de '67-versie en de '65-versie in twee compleet verschillende mappen te hebben ondergebracht ? Ja. Ik had dit eerst niet gedaan, en had problemen met de carsets die omgewisseld werden ('65 wagens met '67 physics en omgekeerd, enfin, eigenlijk alle mogelijke combinaties ). Waarschijnlijk was het doordat ik zaken verkeerd deed , maar in 2 aparte mappen installeren kan toch al heel wat verwarring voorkomen, en duidelijkheid scheppen. - toen ik dat bestand 'unrarde' begon hij dat automatisch te doen naar een map waar ik dat helemaal niet wou hebben, zonder dat ik er iets aan kon doen. Hoe kan dit worden voorkomen (moet er volledigheidshalve aan toevoegen dat ik dit deed vòòr ik de aparte GPL '65-map had gemaakt) ? Ik had hetzelfde probleem de eerste keer dat ik het installeerde. De oplossing is het bestand niet uit te voeren, maar te openen in winrar (rechtsklikken op het .exe-bestand en "openen met winrar" kiezen). Je kunt de inhoud dan uitpakken waar je zelf wil.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 27, 2004 18:53:51 GMT 1
Ik heb de all in one patch gedownload en doen werken. Geen foutboodschappen gehad.
Met de bandwith patch daarentegen wil het blijkbaar niet lukken : krijg steeds een foutmelding dat hij m'n gpl.exe niet vindt, terwijl dat in dezelfde map zit. Iemand een idee ?
|
|
|
Post by arnold on May 27, 2004 19:30:16 GMT 1
Ik heb de all in one patch gedownload en doen werken. Geen foutboodschappen gehad. Met de bandwith patch daarentegen wil het blijkbaar niet lukken : krijg steeds een foutmelding dat hij m'n gpl.exe niet vindt, terwijl dat in dezelfde map zit. Iemand een idee ? Hallo,als ik het juist voor heb staat het pad naar de gpl.exe al ingesteld op voorhand bij de Bandwith patch en klik je om te bevestigen. dit werkt niet ! raar maar waar : je moet dit pad eerst wissen en dan opnieuw manueel invoeren en dan lukt het wel. voor zover ik me nog kan herinneren moet dit zo gebeuren ! veel succes. vr gr, Arnold.
|
|
|
Post by Knarf on May 27, 2004 21:11:22 GMT 1
vreemde bandwith patch hebt gij dan Nolle....
Bij mij is dat een programmake wat in een dosvenster loopt en gewoon in dezelfde map moet staan als gpl.exe.
Ik weet dus niet wat het probleem is Mario.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 28, 2004 6:33:05 GMT 1
Moet toegeven dat ik wat uiteindelijk GPL 65 moet worden nog niet heb opgestart. Misschien eerst eens de gpl.exe gebruiken en wie weet zal hij het dan wel erkennen. Da's dan voor vanavond.
|
|
|
Post by arnold on May 28, 2004 6:39:12 GMT 1
vreemde bandwith patch hebt gij dan Nolle.... Bij mij is dat een programmake wat in een dosvenster loopt en gewoon in dezelfde map moet staan als gpl.exe. Ik weet dus niet wat het probleem is Mario. ik had gezegd "als ik het me goed herinner.... ;D " ik was dus duidelijk fout ! toch heb ik dit ergens in de tijd voorgehad.....met een of ander programma. maar alléé , ik wou gewoon helpen hé !. vr gr, Opa Nolle.
|
|
|
Post by Buchinski on May 28, 2004 7:31:28 GMT 1
Hallo,als ik het juist voor heb staat het pad naar de gpl.exe al ingesteld op voorhand bij de Bandwith patch en klik je om te bevestigen. Dit werkt niet ! Raar maar waar : je moet dit pad eerst wissen en dan opnieuw manueel invoeren en dan lukt het wel. voor zover ik me nog kan herinneren moet dit zo gebeuren ! Wat Nolle voor heeft is de aanduiding van het GPL pad in VROC,....als ik me niet vergis tenminste... :-) Allé, ik weet dat dat indertijd een "issue" was (waarschijnlijk omdat het default pad eindigt met een "/")
|
|
|
Post by arnold on May 28, 2004 19:43:24 GMT 1
Wat Nolle voor heeft is de aanduiding van het GPL pad in VROC,....als ik me niet vergis tenminste... :-) Allé, ik weet dat dat indertijd een "issue" was (waarschijnlijk omdat het default pad eindigt met een "/") Dedju Willy ,hebt gelijk : da was in vroc,nu herinner ik me het weer ! vr gr, Arnold.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 30, 2004 14:26:01 GMT 1
BW-patch is geïnstalleerd. Hopelijk heb ik de juiste opties gekozen.
Heb iGOR ook geïstalleerd, maar krijg een foutboodschap bij opstarten "could not open gplmods.ini". Het programma start daarna wel. Iemand enig idee wat er scheelt en of dit belangrijk is ? En hoe maak ik een extra chatruimte ?
Gem+ werkt off line toch al.
Zou iemand mij ook aub dat pakket met afstellingen kunnen sturen (mario.sablon@pandora.be) ? Dank bij voorbaat.
Heb de motorgeluiden die op de speedgeezers site stonden gedownload en geïnstalleerd, maar dat veranderde niets. 67-geluiden.
Stuur is ook veel zwaarder. Moet ik nog iets aan veranderen.
Grafisch is het wel geslaagd. Hopelijk kan ik er vanavond bij zijn.
|
|
|
Post by Knarf on May 30, 2004 16:42:49 GMT 1
Check your mail voor setups en voor uitleg ivm 65 sounds...
De andere probs kan ik u nie mee helpen.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 30, 2004 18:05:44 GMT 1
Heb iGOR ook geïstalleerd, maar krijg een foutboodschap bij opstarten "could not open gplmods.ini". Ik geloof dat ge één van die exe's moet deleten dan, maar 'k ben vergeten dewelke (gplc.exe ?) En hoe maak ik een extra chatruimte ? Gewoon, onderaan hebt ge uw chatruimte => Channels => add Channel en dan de naam van chatruimte intikken. Stuur is ook veel zwaarder. Moet ik nog iets aan veranderen. Online of offline ? Kan zijn dat ge ergens "use core.ini settings moet aanvinken.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 1, 2004 6:34:26 GMT 1
Stand van zaken : stuur werkt precies gewoon.
Geluid ben ik nog niet zeker van. Moet het eens controleren op de website van Knarf.
Zondag kon ik niet meedoen omdat ik er niet in slaagde binnen te geraken. Kreeg steeds de bekende "bandwith mismatch" boodschap. Vroeger nooit problemen mee gehad en nu plots wel. Off line werkt alles precies goed en heb dan maar een korte trainingssessie op Mosport gereden met de BRM. M'n eerste rondjes daar en kwam op een 1.28.18. Niets opzienbarends vermoedelijk, maar waren dan ook de eerste ronden en moest de limieten wat verkennen.
Heb de indruk dat Mosport heel wat minder uitdagend geworden is in deze mod. Ergens wel jammer, maar anderzijds rijden ze makkelijker.
|
|
|
Post by Knarf on Jun 1, 2004 7:09:09 GMT 1
Ge kunt eens proberen van - uw spel in 65 mode te zetten - bandwith patch uit te voeren en volledig uit te schakelen - bandwith patch afsluiten - eens proberen te joinen (zal vermoedelijk niet gaan) - bandwith patch terug uit te voeren en dan de front dingen inschakelen - nog eens joinen...
Ik weet dat die bwpatch met de 65 soms de verkeerde status weergeeft en dat ge die dan eens moet uit & inschakelen...
|
|