|
Post by Knarf on May 20, 2004 11:00:56 GMT 1
Sommige diesels van tegenwoordig die gaan wel serieus zu :-)
Gisteren met ne Honda Accord (denk ik toch) 2.4 VTec gereden. Die ging ook goed :-) (192Pk (weinig hé voor zo ne zware moteur of nie ?))
|
|
|
Post by Petrol on May 20, 2004 11:12:56 GMT 1
in feite moet ge 2 autos hebben. Een klein dieseltje voor huis - tuin - en keukengrbuik. Iets wat niet teveel kost en zuipt en waar allerlei mensen mogen tegenrijden en waar ge achteloos verkeersdrempels mee kunt nemen. Daarnaast hebt ge ook een DRV nodig, een dedicated Ring vehicle. Eén of ander machien dat helepaaal gestript en geprepareerd wordt met als enig doel de ring ;D lol, maar da klein dieseltje moet dan wel groot genoeg zijn om nen aanhangwagen te kunnen trekken met dien DRV erop ;D
|
|
|
Post by Timpreza on May 20, 2004 11:43:48 GMT 1
Sommige diesels gaan idd goe, maar ze gaan nooit het rijplezier bieden van een goe naftekraam. Die geur van benzine, de sound, en de fun begint maar aan 3500rpm, terwijl het bij nen diesel daar al bijna gedaan is... Rijplezier is voor mij meer dan rap vooruitgaan alleen. Het enige nadeel is dat ge aan de pomp een serieus nadeel hebt. Maar da's één van die dingen dat ge voor u hobby moet overhebben.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 20, 2004 20:47:23 GMT 1
Ik heb nu een dieselke die mij ook deftig wa plezier brengt , maar die verre van kan tippen aan de kick die je beleeft in een wagen als tim de zijnen. Nu tim dit malheureus voorval gehad heeft, gaan we met mijn dieselke gaan. We zien wel he of ik flugplatz omhoog geraak met mijn 2.0 liter diesel van 130 paarden. k'ga nie rijden voor kapot, maar wil er zoals vele mensen eens zelf het stuur in handen gehad hebben.
|
|