|
Post by Obi-Jan on May 12, 2004 19:35:21 GMT 1
Woensdag 21hr : Server loopt, paswoord "test65" (zonder aanhalingstekens).
Voor degenen die het nog niet wisten, de contactpersoon binnen de VRL ivm. verbindingsproblemen ben ik. Ik kan niet garanderen dat eender wie van de overige leden de servers en online configuratie ivm. GPL voldoende kent om jullie te helpen.
Ik zal zoveel mogelijk op die sessies aanwezig zijn en raad jullie aan om daarvan gebruik van te maken.
Zondag heb ik een puntenrace en dan ga ik mijn quali niet opofferen om je alsnog in de race te krijgen. 't Is maar dat ge het weet.
Edit: willen degenen die toch niet gevolgd hebben en niet weten wat ik van plan ben, in het vervolg hun klep houden als ik aan't troubleshooten ben, dank U.
Jan. =---
|
|
|
Post by Knarf on May 12, 2004 21:51:16 GMT 1
Sorry voor de last Jan en bedankt voor de moeite...
Het bolt nie redelijk goed terug... Alles gaat alleen kan ik de 65 mod niet online starten via gem... Ik moet in gem 65 selecteren. gem quitten en dan via gpl.exe starten. Al de rest gaat zonder problemen (juist zonder prob online 65 gespeeld via vroc met pieter en herman dus...)
Als ik 65 via gem start dan verdwijnt gem even... Er gebeurt niet veel en het gem venster verschijnt gewoon terug... Nu ja... Daar kan ik mee leven... En nu nen backup maken van me systeem...
|
|
|
Post by FleaBite on May 12, 2004 22:07:51 GMT 1
Darn! Helemaal vergeten 't zal voor morgen zijn dan
|
|
|
Post by Knarf on May 13, 2004 6:47:01 GMT 1
Kzal deze avond toch ook maar zeker de kwali mee komen doen om te zien of alles gaat. Nog later da ga wa te laat worden denk ik. In ieder geval ga heb ik nu een backup van mijn gpl folder. Maar ik ga ook nog eens precies alle stappen opschrijven die ge moet doorlopen om van 0 tot een lopende gpl met 65 mod te komen opschrijven want ik betrouw het allemaal niet meer... Gisterenavond na men werk heb ik dus zonder probleem wa rondjes gedraait. Terna op Vroc wat met Pieter gechat. En toen wa naar ne film gekeken. En terna ging gpl dus gewoon niet meer (dus 67 niet... 65 niet...). Ik kreeg gewoon het intro scherm van gpl 2 seconden te zien en dan terug naar het bureaublad... CTRL+ALT+DELETE leverde me op dat het programma gpl.exe niet meer reageerde. Ik begrijp er niets van... Ik vrees er dan ook voor dat er regelmatig op zondagavonden mensen met problemen gaan zijn.
|
|
|
Post by arnold on May 13, 2004 9:02:14 GMT 1
Ik begrijp er niets van... Ik vrees er dan ook voor dat er regelmatig op zondagavonden mensen met problemen gaan zijn. Hallo , ik denk het niet Frank : éénmaal je een goed werkende Gpl hebt ( zowel in 65 als 67 ) is het zaak om die ganse map ofwel te kopieren naar een andere ( zékere ) plaats ofwel op cd's ( "rar" file aanmaken ) of Dvd branden ofwel ( zoals ik ) een Image aanmaken van de partitie waar Gpl op staat ! bij problemen : gewoon terug zetten ! vr gr, Arnold. ps : daar zijn die test sessies voor om de problemen op te lossen ! bij deze : Jan , van harte bedankt voor al je inspanningen om iedereen online te krijgen in Gpl 65 Mod !
|
|
|
Post by Buchinski on May 13, 2004 13:57:27 GMT 1
Tja Frank, lijkt ook dat je tamelijk vreemde problemen hebt, misschien gelinkt aan een GPL.exe die niet helemaal meer in orde is.... Jij draaide toch gpl zonder de CD niet? Herinner je je met de race IoM, toen had ik ook opeens vreemde problemen, bleek mijn gpl.exe verdwenen te zijn uit mijn map en heb toen snel een backup teruggezet maarre toen hielp er ook niets meer, noch 65, noch 67 wilden nog starten, ook niet offline, en de enige oplossing was een hele nieuwe install. Natuurlijk, als jij je gpl-installatie, die je ergens hebt bewaard terugzet, vermoed ik dat die niet helemaal maagdelijk meer is. Ook carsound, CPUpatch enz.. veranderen je exe, en vroeger heb ik ook al eens gelezen dat het ook nog belangrijk is in welke volgorde die patches worden toegepast.....
Zou eens uitkijken naar een originele GPL CD en dan van daaruit alles eens hernieuwd proberen te installeren en hopen dat het werkt. Voorlopig draait mijn install deftig en Nolles raad is heel wijs, ik ga eens die hele boel zippen of rarren of iso'en en wegzetten voor noodgevallen...
Hoop dat het in orde komt... BTW, wie iemand moest kennen die is geïnteresseerd in een franstalige GPL, let me know !!
|
|
|
Post by Knarf on May 13, 2004 14:18:01 GMT 1
Mja Willy... Het is nu allemaal vrij goed in orde hoor... Zoals gezegd is het enige probleem nu nog dat ik gpl65 offline niet kan starten vanuit gem... Maar als ik hem via gem in 65 mode zet. En dan dubbelklik op gpl.exe gaat het zonder problemen... Dus dat is niet echt hinderlijk.
Ik heb overigens een originele cd... En ik heb gisteren dus een volledige reinstall gedaan vanaf de originele cd... Vervolgens alle patches (all in one, teamfix, carsound, bwpatch, 65mod).
En ook ik heb Nolle zijn raad opgevolgt en mijn huidige install op cd gebrand...
GPL cd's zijn overigens momenteel te koop in de mediamarkt (in Hasselt en Antwerpen al zeker) aan 5€ het stuk...
|
|