|
Post by Moerie on Nov 28, 2002 22:22:38 GMT 1
Vandaag mijn eerst dsz race gereden ep Kyalami. Da was de race van mijn leven wi, kheb daar 2 plaatsen verloren, was namelijk de 5° gestart. Kheb er dan nog 3 ingehaald waarvan 2 moeie fights ;D Zalig gewoon. Wel accidentje gehad met onze Rudy, sry Rudy Maar kon er weinig aandoen, denk dat de Rudy mij nie heeft gezien terwijl hij de deur open liet voor de piloot voor ik. Wild vlug van de zaak profiteren maar opeens ging de deur weer dicht, natuurlijk baff. Alletwee deraf Maar ja tis gebeurt é ... Vlug ns grafieske tonen voor de geïntresseerden é Voile ze, jammer da ge de replay nie kunt zien Twas een mooi raceke ;D Ier kort fragmentjes van mijn mooiste inhaal acties ;D users.pandora.be/moerie/moeri_dsz_1.zipusers.pandora.be/moerie/moeri_dsz_2.zip
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 29, 2002 9:01:06 GMT 1
Proficiat e Steven:-) Voile zie, hopelijk weer 2 replays die ik kan gebruiken voor in mijn filmke ;D Jeez, als het materiaal zo blijft binnenkomen, gaat da the Fast and the Furious 2 worden i.p.v. een GPL filmke van 2 minuten W
|
|
|
Post by markrenton on Nov 30, 2002 1:47:00 GMT 1
Ik ga ne keer kijken naar uw inhaalmaneuverkes t'is topen dat de moeite is
|
|
|
Post by Moerie on Dec 1, 2002 12:47:49 GMT 1
Euh Wim, tis al goe en wel da ge die replays wilt downen en gebruiken, maar eigenlijk past die twee replays nie in de film van de VRL WT Die filmkes zijn gereden op DSZ. Kwil nie moeilijk doen wi, maar ge verstaat toch é. Tis vré skoon da ge da allemaal wilt doen é. Maar de film van de VRL WT zou beter met replays zijn van de VRL zelf é Doe uw best é Wim, da we een filmke zien waarvan we kwijlen ;D
|
|
|
Post by markrenton on Dec 5, 2002 23:27:08 GMT 1
Moerie, laat Wim toch kiezen.
|
|
|
Post by markrenton on Dec 5, 2002 23:30:23 GMT 1
nie grof bedoelt é ;D
|
|
|
Post by Moerie on Dec 7, 2002 12:18:13 GMT 1
Kwil gewoon nie dat er filmkes tussen zitten van ne andere league! Alle beeldmateriaal moet komen van de vrl
|
|