Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 8, 2004 10:22:06 GMT 1
'k Weet niet of jullie dit al gezien hebben, maar Papyrus is niet meer: Link
|
|
|
Post by Obi-Jan on May 8, 2004 10:56:25 GMT 1
So what? -'t Is natuurlijk jammer voor de mensen die hun job kwijt zijn, maar 't zijn zij die een marktleiderspositie laten liggen... dom. Ik weet niet hoe het zit met mijn collega simmers, maar ik ga heus geen ander type spel beginnen spelen of overschakelen naar console omdat Sierra nen Euro meer zou verdienen. Ik ga er van uit dat, zo lang er potentiële klanten zijn, er altijd wel iemand bereid zal gevonden worden van racesims te produceren. 't Kan zijn dat we in de toekomst meer zullen moeten neertellen voor een kwaliteitsproduct (Illustrator en Cubase kosten ook poen), maar soit. Jan. =---
|
|
|
Post by Timpreza on May 8, 2004 13:20:49 GMT 1
T'is jammer, maar het zat er al een tijdje aan te komen. Ze waren de beste, maar zoals ze hier zeggen: ander en beter. Ze hebben de beste simulatie's gemaakt, maar ze zijn er nooit echt goed in geslaagd om hun produkten te marketen.
|
|
|
Post by Buchinski on May 10, 2004 12:02:52 GMT 1
Spot on Tim Bij de release van GPL was er geen kat die het kocht/wou kopen. De hele GPL hetze is pas jaren later losgebarsten toen Papyrus al lang de lucratieve Nascar markt had aangeboord. En wereldwijd wegen die paar tienduizend freaks niet op tegen miljoenen nascar/xbox/console rijders die de rekeningen betalen.
GPL was de meest fantastische flop ooit, er zal waarschijnlijk nooit iets beters komen, of het zou uit de community moeten komen (65 mod bewijst dat dit kan), maar hoelang duurt dat liedje wanneer welwillende lui veel energie en tijd erin steken om bekritiseerd te worden (en ik weet dat ik mij daar ook aan bezondig)
RIP Papyrus en voor de rest, zoals de Amerikanen zeggen, "let's count our blessings"
|
|