|
Post by Buchinski on Apr 30, 2004 21:53:45 GMT 1
Mijn eerste troubles zijn begonnen. Wanneer ik een race wil joinen via IGOR dan verdwijnt IGOR (en ook GEM+) van het scherm, ik blijf achter methet bureaublad en er gebeurt .. niets!
Na een hele tijd krijg ik dan een authentication fault en "wrong exe". De oplossing op de site gegeven is 'kijk of GEM+ correct is geinstalleerd....maar die is correct geinstalleerd
Iemand???
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 30, 2004 22:13:10 GMT 1
je hebt dus een verkeerde exe in gebruik... ben je zeker dat je vertrekt van een gpl 1.2.0.2 ? controleer dat eerst eens, indien dat niet werkt... laat iets weten
je moet dan wel eerst de gem+ aangemaakte exe's verwijderen en een "goede" gpl.exe gebruiken, gem+ maakt dan op basis van die exe de nieuwe aan
|
|
|
Post by Petrol on May 1, 2004 10:42:40 GMT 1
|
|
|
Post by Buchinski on May 1, 2004 12:27:06 GMT 1
... een "goede" gpl.exe gebruiken, gem+ maakt dan op basis van die exe de nieuwe aan het werkt Tom ! 1- Ik heb het zekere voor het onzekere genomen en een "cleane" install gemaakt. De soldOut software CD, de updates, BW patch, disco en Soundpatch, dan installatie van the full package GEM+2 gerund, exes laten maken en gplc65.exe gestart... het WERKT !! 2- Dan kreeg ik constant "timed out connections" maarre na het updaten van mijn core. ini met de gegevens uit deze thread : forum.rscnet.org/showthread.php?t=150557 , ik plakte die van carsten meurer zijn core.ini in de mijne, kon ik joinen op de meeste servers. 3- Warping en latency schieten door het dak maar het is waarschijnlijker dat dit de schuld is van slecht geconfigureerde servers dan van de installatie van de 65mod (lees ook Hermans dingen van de post hierboven..) Verder testen.....
|
|
|
Post by Timpreza on May 1, 2004 13:44:54 GMT 1
En nu maar hopen dat iedereen nog op onze vegeserver kan met de 67's morgen na al deze aanpassingen...
|
|
|
Post by arnold on May 1, 2004 14:23:21 GMT 1
heb terug de originele core.ini gezet ! heb de aanpassingen gedaan maar geen verschil : ik kan nog altijd zo goed als geen races joinen ! slechts sporadisch kan ik joinen maar meestal niet , geen connection ! vr gr, Arnold.
|
|
|
Post by Petrol on May 2, 2004 9:29:02 GMT 1
|
|