|
Post by Timpreza on Jan 14, 2009 17:59:01 GMT 1
Nog een waarschuwing voor teveel contacten in gevechten voor Brecht Mievis.
|
|
|
Post by Knarf on Jan 26, 2009 18:23:27 GMT 1
Sancties: Monza- Waarschuwingen
- Filip Verbert: Flikkeren met de lichten
- Willy Bouchez: Te lang negeren van de blauwe vlaggen
- Matthieu Denys: Cutting
- Johan Felix: rondtikken andere piloot
- Ben Cuypers: slecht recoveren na off-track
- Martin de Graaf: feestelijkheden na de race met botsing tot gevolg
- Christof van Impe : technische computerproblemen
- Kwalificatieverbod
- Kevin Hoff : accident tijdens gele vlag situatie
Donny Daems : te laat te deur dicht doen waardoor andere piloot spint; cutten ; aftikken van andere piloot
- Kwalificatieverbod met drive-through
Frank Wynants : Verremmen voor T1 met zware crash als gevolg
Deze lijst wordt nog aangevuld (of hopelijk niet) als de serverreplay beschikbaar is.
|
|
|
Post by Knarf on Jan 27, 2009 17:37:04 GMT 1
Zo de lijst is aangevuld. Er staat nog 1 incident open dat we nog moeten afhandelen.
Ik wil nog even opmerken dat we zeker tevreden waren over het verloop van de race. Tim is echter de mildste der admins vandaar dat er nu wat meer straffen/waarschuwingen gaan zijn als hij weg is.
|
|
|
Post by donshere on Jan 27, 2009 21:18:15 GMT 1
[/li][li]Kwalificatieverbod - Donny Daems : te laat te deur dicht doen waardoor andere piloot spint; cutten ; aftikken van andere piloot
[/quote] Ik aanvaard de sanctie, al was het maar voor het cutten alleen, wat trouwens niet met voorbedachte rade werd gepleegd. Wat ik wel even wil verduidelijken is dat Wilco niet gespind is na ons deur-aan-deur gewring. Was trouwens ook niet m'n bedoeling om Wilco de pas af te snijden. Hij bleef na de bocht ook voor mij. Bij het incident met Rudy was het degelijk mijn fout. We waren zo goed als zij aan zij waarvan ik aan de binnenkant zat en dacht Rudy uit te remmen voor de bocht waarbij ik hem van de baan tikte. Heb dan op Rudy gewacht om hem terug voor te laten en daarbij gemakkelijk 20 seconden verloren, ook omdat Rudy bij de volgende bocht die snel volgde terug i de zandbak belandde.. Anywho, was mijn fout bij beide incidenten.
|
|
|
Post by Knarf on Jan 27, 2009 22:36:01 GMT 1
Als laatste Christof van Impe toegevoegd aan de lijst.
Hiermee is Monza afgehandeld.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 10, 2009 18:29:42 GMT 1
Geen sancties of waarschuwingen voor Imola? Nice!
|
|
|
Post by Mee on Feb 10, 2009 19:21:26 GMT 1
Geen sancties of waarschuwingen voor Imola? Nice! Er is nog geen server replay .
|
|
|
Post by Knarf on Feb 14, 2009 11:15:12 GMT 1
Sancties: Imola- Waarschuwingen
- Kwalificatieverbod
- Wilco Hendriks : Onvoorzichtig dubbelen van achterliggers
- Jelle Aerts : Chat tijdens kwalificatie
- Kwalificatieverbod met drive-through
- Donny Daems : veroorzaken van een T1 crash
De strenge aanpak tijdens de afwezigheid van Tim heeft blijkbaar goed gewerkt. Er werd zeer proper gereden waarvoor proficiat.
|
|
|
Post by Wilco on Feb 14, 2009 15:52:52 GMT 1
In de eerste keer kom ik Rudy voorbij met dubbele ik zat er naast en Rudy stuurt naar links en raakt me, In het 2de contact met Rudy zat ik er achter en Rudy minder snelheid dus ik ga er van uit dat hij me daar voorbij laat hij blijft op zijn lijn en remt vroeg voor die bocht ik er achter op. Maar Rudy krijgt geen straf, ik vind dat de achterblijvers ook om zich heen moeten kijken voor de snellere. Daarnaast ben ik in de hairpin in het eerste rondje het gras op geduwt door andras en daar door 2 plaatsen verloor, hij geen straf. Ik word het gras op gedrukt door Johan(felix), geen straf. Ik vind dat ik na die ongevallen al pech zat heb gehad...
|
|
|
Post by Knarf on Feb 14, 2009 19:35:22 GMT 1
Wilco als je klachten hebt over andere piloten kan je dat altijd mailen naar vrladmins@gmail.com
Daarnaast bekijk je best je incidenten met Rudy eens opnieuw in replay. Want het beeld wat je je herinnert komt toch niet overeen met de werkelijkheid.
|
|
|
Post by Wilco on Feb 15, 2009 11:43:09 GMT 1
Wilco als je klachten hebt over andere piloten kan je dat altijd mailen naar vrladmins@gmail.com Daarnaast bekijk je best je incidenten met Rudy eens opnieuw in replay. Want het beeld wat je je herinnert komt toch niet overeen met de werkelijkheid. Ok, ik heb niets gezegt
|
|
|
Post by donshere on Feb 15, 2009 12:42:06 GMT 1
[/li][li]Kwalificatieverbod met drive-through - Donny Daems : veroorzaken van een T1 crash
[/quote] Okido.
|
|