|
Post by Knarf on Aug 15, 2008 19:23:44 GMT 1
Download : mee.dommel.be/cutviewer.rarDe cutlogger logged alle cuts op de server en plaatst deze online. De admins gebruiken deze logfiles om na de race straffen uit te delen indien nodig. De logfiles en de logviewer zijn ook publiek beschikbaar zodat jullie zelf kunnen kijken of je te vaak cut of niet (ook na doordeweekse testsessies). Hoe te werk gaan : - Rij wat rond op de VRL server
- Zodra de volgende sessie begint wordt er een logfile geupload naar : users.pandora.be/riptor/cut/
- Het tijdstip in de bestandnaam is het starttijdstip van de sessie. Zo kan je makkelijk de cutfile die je nodig hebt vinden.
- Download de cutfile (rechtsklikken -> opslaan als)
- Plaats de cutfile in uw logviewer directory onder "logfiles".
- Start de logviewer door te dubbelklikken op rFCutViewer.jar
- Kies bovenaan de gewenste cutfile
- Klik op lijnen in de tabel om de cut te tonen. Het groene bolletje is het beginpunt van de cut, het rode bolletje het eindpunt. De lijn ertussen is gewoon een rechte en geeft dus niet uw traject aan.
- In de tabel staat ook telkens het tijdstip van de cut. Op die manier kan je het zeer vlug terug nakijken in de replay.
De admins zullen na de testraces ook kijken of er bepaalde piloten vaak cutten en deze aanraden van de logfile eens te bekijken om zodoende hun rijlijnen tegen de officiele race aan te passen. Note1: Je mag de namen van de logfiles niet aanpassen. Anders kan het programma niet bepalen van welk circuit de logfile is. Note2: dit programma vereist Java6.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 15, 2008 19:44:47 GMT 1
Veel lof hoor Frank! Je moet het maar kunnen of willen doen!
Mooi werk alvast!
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 15, 2008 19:49:11 GMT 1
We hopen om het gereed te krijgen dat rFactor live tegen u chat als je cut. Als we dan rF nog automatisch penalties zoals stop&go's zouden kunnen laten uitdelen zijn we helemaal gelukkig Stres factor zal hiermee wel verhogen, om geen penalty te krijgen, wel leuk! Zal dit u FPS beïnvloeden? Of je gaat er niks van merken?
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 15, 2008 19:53:38 GMT 1
Dit is gewoonweg prachtig!!! Erg mooi werk geleverd
|
|
|
Post by Knarf on Aug 15, 2008 21:44:46 GMT 1
Je zal er niks van merken aangezien het op de server loopt volledig. De server wordt er ook niet door belast aangezien ik de CPU belasting van het tooltje nooit boven de 0% heb zien gaan.
Ik vind dit trouwens een van de tofste punten aan rFactor. Dat je er vanalles aan kan bijbrouwen dankzij de open structuur.
|
|
|
Post by fragske on Aug 15, 2008 22:40:32 GMT 1
ik heb al wel gemerkt dat ik nu en dan wel is ff nen "freeze" krijg .. maar dit is slechts maar voor een paar milliseconden of zo. Kan dit met de cutviewer te maken hebben?
Maar dit gebeurt ook maar 1 keer op een uurtje of zo.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 16, 2008 8:19:36 GMT 1
Ik heb dat soms als er iemand bijkomt op de server of er een nieuwe liedje begint te spelen in Winamp maar dus niet van de cutdetector.
|
|
|
Post by Knarf on Aug 16, 2008 9:45:45 GMT 1
Dat zijn allemaal waanbeelden hoor mannen aangezien de software voorlopig op mijn pc loopt en helemaal niet op de server.
|
|
|
Post by Knarf on Aug 17, 2008 20:50:51 GMT 1
De cutdetector is net voor de race gecrashed Geen cutinfo dus. Ondertussen de code reeds wat aangepast zodat hij in het vervolg verder zou moeten draaien indien dit nog eens voorvalt.
|
|
|
Post by PhilipDC on Aug 24, 2008 21:52:15 GMT 1
Frank,
Mij is opgevallen op Donnington dat door de pits rijden als cut geteld wordt.
|
|
|
Post by Knarf on Aug 24, 2008 21:57:04 GMT 1
In de serverversie niet.
Als je trager dan 10m/s rijdt (35Km/h ongeveer) tijdens de cut dan telt die cut niet. Dus als je stopt voor de pit telt het niet... Bij de oude clientversie was dat idd zo.
|
|
|
Post by PhilipDC on Aug 24, 2008 22:00:10 GMT 1
OK, dat verklaart de cut. Ik reed sneller dan 35 km. Ik deed een drive-through op de speedlimiter.
|
|
|
Post by Mee on Aug 24, 2008 22:34:06 GMT 1
Die cutviewer werkt heel goed Frank, vooral goed ingesteld imo. De enigste keer dat ik echt gecut heb (rechtdoor in de chicane) staat er mooi op, de keren dat ik zo wat in het gras klungelde heeft hij mooi over het hoofd gezien
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 24, 2008 22:38:24 GMT 1
Same here, maar 1x gecut, mooi zo
|
|
|
Post by Arpé on Jan 16, 2009 20:00:57 GMT 1
Waar moet je die files installeren??? Kan je enkel je eigen profiel zien of al de cuts?
|
|