|
Post by Timpreza on Jul 14, 2008 11:08:37 GMT 1
Sancties Mosport:
- Pitlane start voor Nick Beckers: verliest controle in een bewuste poging om zijn motor op te blazen en crasht in op Roald.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 14, 2008 19:14:52 GMT 1
Een terechte beslising
|
|
|
Post by timothy on Jul 20, 2008 10:10:58 GMT 1
waaw great sportmanship Nick...namen ze maar allemaal zo hun stra op.
|
|
|
Post by Timpreza on Aug 12, 2008 22:10:43 GMT 1
Sancties Spa
- Pitlane start voor Philip De Clerck: wegens AFtikken en daarna onsportief inrijden op Nick Beckers die naast de baan stond.
|
|
|
Post by PhilipDC on Aug 13, 2008 22:29:12 GMT 1
Sancties Spa- Pitlane start voor Philip De Clerck: wegens rondtikken en daarna onsportief inrijden op Nick Beckers die naast de baan stond. Rondtikken? Bij de feiten blijven aub.
|
|
|
Post by Timpreza on Aug 13, 2008 22:36:44 GMT 1
Aftikken dan.
|
|
|
Post by PhilipDC on Aug 13, 2008 22:49:05 GMT 1
|
|
|
Post by Timpreza on Aug 21, 2008 13:35:49 GMT 1
Er is een aanpassing gebeurd aan de originele post met een verduidelijking van de sancties, en voornamelijk een alternatief voor de pitlane start bij races met vliegende start. Anders heeft die niet veel nut.
|
|
|
Post by Timpreza on Aug 26, 2008 23:16:10 GMT 1
Sancties Donington:
- Nick Beckers: kwalificatieverbod voor het constant cutten van de chicane. - Brecht Nickmans: Waarschuwing voor het geregeld cutten van de chicane. - Thomas Verplancke: Waarschuwing voor het geregeld cutten van de chicane.
|
|
|
Post by PhilipDC on Aug 27, 2008 16:32:39 GMT 1
Gelieve mijn SPA sanctie te schrappen bovenaan deze Post. Ik startte op DONNIGTON uit de pit ttz alternatief drive through bij rollende start.
|
|
|
Post by Hill2button on Aug 27, 2008 20:03:37 GMT 1
Gelieve mijn SPA sanctie te schrappen bovenaan deze Post. Ik startte op DONNIGTON uit de pit ttz alternatief drive through bij rollende start. Done
|
|
|
Post by Timpreza on Sept 8, 2008 15:30:22 GMT 1
Sancties Monza:- Thomas Verplancke: Pitlane start: Slingert in opwarmronde, cut in kwalificatie en race. Had waarschuwing voor cutten op Donington. - Brecht Nickmans: kwalificatieverbod: Zwaar cutten in kwalificatie, had al waarschuwing op Donington. - Eric Wolfs: kwalificatieverbod: teveel cuts in de race. Ter informatie, de cuts in de race. We hebben ze menselijk benaderd. Als we enkel de duidelijke cuts meerekenen dan vallen er een aantal cuts weg door stuurfouten, zo ontsnappen er een paar mensen aan een sanctie. De openstaande sancties van eind dit seizoen gaan over naar volgend seizoen. De nog openstaande sancties van de FBMW races zijn verjaard, en moeten niet opgenomen worden. Dat was er maar ééntje meer, en die is geschrapt.
|
|