|
Post by Filip Verbert on May 6, 2008 14:24:37 GMT 1
Niet zo drastisch Robin, gebeurt bijna elk seizoen wel eens hoor. Als het op msn niet kan en op het forum mag het ook al niet, waar dan wel? Discussies gebeuren altijd op het forum, is al 3 seizoenen zo dat ik het zo meemaak. De sfeer heeft er zeker niet onder te lijden, voor mij althans niet. Piloten in de F1 en dergelijke vechten het soms ook uit in de media...
|
|
|
Post by Timpreza on May 6, 2008 15:28:44 GMT 1
Ik ging hier niet op reageren maar ik word niet graag letterlijk genomen. (nadruk in die zin ligt op letterlijk, niet op genomen. ) En als ik dan al letterlijk genomen moet worden heb ik graag dat het klopt: Ik had het niet over de eerste bocht maar over de eerste ronde: "Start voorspelbaar en snel, maar forceer niets in de eerste ronde. Geef mekaar ruimte en wacht geduldig af. Verander niet van lijn en block niet in de eerste ronde.
Als je niet zeker bent of je lijn vrij is, gooi dan de deur niet dicht. We zullen sancties treffen voor wie roekeloos is bij de start van beide races." Daarmee begrijp je wel wat we bedoelen denk ik. Franks eerste bocht kan je niet roekeloos noemen. Voorspelbaar een snel zelfs, niets geforceerd, geen deur dichtgegooid. Hij kwam een pak beter weg, en dan moet hij niet achter u komen hangen als er links ruimschoots plaats is denk ik zo. Niets persoonlijks hoor, maar ik zie regelmatig dat mensen teveel de regels willen uitpluizen op zoek naar uitwegen. Jammergenoeg is "iedereen moet zijn gezond verstand gebruiken" te algemeen als regel en moeten we meestal specifieker werken... Als iedereen de regels op de letter gaat uitpluizen is er altijd wel iets te vinden. Dat is de bedoeling niet want dit is geen politiek. Bekijk het eens ruimer. Het gaat om algemene fairplay, sportiviteit en respect voor anderen en de regels. Wie tussen de regels gaten wil zoeken om zichzelf goed te spreken is met de verkeerde zaak bezig. Het is het doel van de racecontrol om zo sportief en plezant mogelijke races kunnen hebben, en zo snel en kordaat mogelijk fout gedrag bij te sturen.
|
|
|
Post by Filip Verbert on May 6, 2008 15:54:45 GMT 1
Het is idd geen politiek, maar wat wil je met Freddy Willockx hier als vaste klant... Nee effe serieus, na de race heb ik het al gezegd tegen Peter en Marcel (omdat die toen online waren op msn) dat ik fout was en een sanctie verwacht en heb enkel mijn deel van de uitleg gedaan hoe ik het zag, want vond dat dit ook moest gezegd worden. Dan verwacht ik dat het incident is besproken geweest en afgesloten, maar dan replyed Frank hier nog eens op en dan gaan de poppen aan het dansen natuurlijk. Einde
|
|
|
Post by Timpreza on May 19, 2008 8:03:34 GMT 1
Sanctie's Oulton Park
- Martin de Graaf: gevaarlijk recupereren na een spin door de ideale lijn te kruisen bij aankomend verkeer > kwalificatieverbod.
Word vervolgd...
|
|
|
Post by Timpreza on May 20, 2008 22:17:53 GMT 1
- Philip De Clerck: waarschuwing voor het van de baan tikken van Bart Stroobants.
|
|
|
Post by Knarf on Jun 4, 2008 8:43:47 GMT 1
Sancties San Marino- Robin Verdegaal : Kwalificatieverbod wegens het herhaardelijk cutten in race 2 vanaf ronde 7
- Filip Verbert : Kwalificatieverbod wegens cutten in beide races
- Frank Wynants : Kwalificatieverbod wegens het blijven rijden met een gevaarlijk beschadigde wagen met vele cuts tot gevolg wegens rechtdoor schuiven
Deze piloten mogen dus niet in de kwalificatie deelnemen, maar mogen wel aan de opwarmronde deelnemen en de laatste plaatsen op de grid in beslag nemen. Ze moeten dus niet uit de pit starten.
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Jun 4, 2008 15:14:23 GMT 1
Sancties San Marino- Robin Verdegaal : Kwalificatieverbod wegens het herhaardelijk cutten in race 2 vanaf ronde 7
- Filip Verbert : Kwalificatieverbod wegens cutten in beide races
- Frank Wynants : Kwalificatieverbod wegens het blijven rijden met een gevaarlijk beschadigde wagen met vele cuts tot gevolg wegens rechtdoor schuiven
Deze piloten mogen dus niet in de kwalificatie deelnemen, maar mogen wel aan de opwarmronde deelnemen en de laatste plaatsen op de grid in beslag nemen. Ze moeten dus niet uit de pit starten. En ik dacht: Timo Vermeersch : pitstart wegens compleet belachelijk en stupied rijgedrag in de laatste ronden van race 1 ;D Timo
|
|
|
Post by Knarf on Jun 4, 2008 16:04:22 GMT 1
Ah den Timo Kwalificatieverbod wegens compleet belachelijk en stupied rijgedrag in de laatste ronden van race 1 Wegens de forumuitval waren we u uit het oog verloren maar ge krijgt effectief een straf.
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Jun 4, 2008 16:35:04 GMT 1
Is de sanctie een kwalificatieverbod of een pitlane-start?
Timo
|
|
|
Post by Mee on Jun 4, 2008 17:38:18 GMT 1
Ik denk dat ik de replay van Timo toch eens ga moeten bekijken ;D
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 4, 2008 18:49:56 GMT 1
Ik denk dat ik de replay van Timo toch eens ga moeten bekijken ;D Zeker doen Het gevecht met mij begint in de voorlaatste ronde. Man mijn tikker kreeg het hard te verduren daar Let vooral op de laatste bocht
|
|
|
Post by Knarf on Jun 4, 2008 18:58:33 GMT 1
Is de sanctie een kwalificatieverbod of een pitlane-start? Timo een kwalificatieverbod. Je mag op de grid starten dus.
|
|
|
Post by Timpreza on Jun 19, 2008 16:04:28 GMT 1
Sancties Zolder:
Philip De Clerck: pitlane start wgens onsportief gedrag tijdens gevecht met poging om Frank Wynants rond te tikken.
|
|
|
Post by PhilipDC on Jul 11, 2008 20:50:07 GMT 1
Gelieve mijn ZOLDER sanctie te schrappen bovenaan deze Post. Ik startte op MID OHIO uit de pit.
|
|
|
Post by Timpreza on Jul 11, 2008 21:05:23 GMT 1
Dat was ik uit het oog verloren. Dat is nu in orde.
|
|