|
Post by Nolle on Apr 18, 2008 18:00:38 GMT 1
Je kan ergens iets instellen onder "clipping" ofzo om dat te verminderen. Staat hier ergens op het forum bij Laguna Seca. mij al te pletter gezocht naar die post , Werner , via "search" geraak ik er nie , kan Jij effen helpen ?
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 18, 2008 18:40:24 GMT 1
ff zitten zoeken op het forum, en ff de tekst een beetje aangepast veel succes Er is een klein probleempje met flikkerende reclameborden; dit kan je zo oplossen: 1) Open het cambestand van de Formule BMW in kladblok, meestal dit is: ...\rFactor\GameData\Vehicles\IDTFBMW\FBMW_Cam.cam 2) Zoek volgende regel onder COCKPIT: "ClipPlanes=(0.070000, 500.000000)" en verander naar "ClipPlanes=(0.25000, 500.000000)" 3) De flikkerende borden zijn nu mooi statisch. Let wel, we hebben dit enkel aangepast voor de Formula BMW, bovendien zal deze setting nu steeds gebruikt worden voor de Formula BMW, je kan dus best een backupje maken van het originele bestand en na de race op Brands Hatch terug overschakelen naar het origineel. Dit veroorzaakt geen online mismatches.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 18, 2008 18:51:27 GMT 1
en anders ff de SLN texture update eroverheen SLN Brands Hatch Texture UpdateRename Brands_2005map.mas to Brands_2005map_orig.mas (this is a backup); Extract all contents to your rFactor\GameData\Locations\Brands_2005 folder. Foto's staan hier: SLN Updates
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 19, 2008 10:26:54 GMT 1
Komt er nog zo'n handig overzicht van alle downloads voor de ST? Voor ik de server van allerlei track en mod versies ga voorzien die weer net even anders zijn, wacht ik liever even op een officiele lijst zodat iedereen ook zeker weet dat hij dezelfde bestanden heeft.
|
|
|
Post by Timpreza on Apr 19, 2008 21:31:43 GMT 1
Dat staat nog in mijn to do list Marcel, maar momenteel ontbreekt me daar de tijd voor. Voor race 1 staat alles al in de racetopic.
|
|