Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 31, 2008 6:58:09 GMT 1
Iemand de juiste link voor de Formula BMW?
Ik zou graag al eens die willen testen!
Dank u!
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 31, 2008 9:42:21 GMT 1
|
|
|
Post by Timpreza on Mar 31, 2008 9:52:36 GMT 1
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 31, 2008 10:54:16 GMT 1
Ik heb trouwens nog een paar vragen over de Summer Throphy, misschien heb ik het ergens gemist of ik kan het gewoon niet vinden.
In ieder geval:
-Staan de failures aan, hiermee bedoel ik engine failures,etc? -Op hoeveel staat bandenslijtage en brandstof gebruik? -Je hoeft geen verplichte pitsstop te maken? -Mag je zelf bepalen vanaf welke camera je rijdt of is er een forced cockpit view?
Bedankt voor de antwoorden alvast.
|
|
|
Post by Timpreza on Mar 31, 2008 11:22:18 GMT 1
- Failures staan aan. - Bandenslijtage en verbruik staan op 1x. - Er geen verplichtte pitstops. - Er is Forced cockpit view.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 2, 2008 6:41:54 GMT 1
Dank u! Ik zie het een beetje laat, ondertussen al een topic van!
|
|
|
Post by Nolle on Apr 5, 2008 21:53:23 GMT 1
ik ben al een beetje begonnen met de Formula BMW op Brandhatch 2005 maar ik heb heel veel flikkeringen van het circuit , vooral de vangrails veroorzaken veel flikkeringen... videokaart staat ingesteld op AA x8 en AF x8 en in rFactor op "Quality DX9" en op "AA level 3" , iemand enig idee of is dit eigen aan de track ? dedju toch : een nieuwe videokaart gaan halen , heel zware voeding gestoken ( 620 watt ) omdat videokaart op zich al 300 watt afneemt en we dachten dat m'n voeding de videokaart niet genoeg stroom kon leveren maar dat alles helpt niks , de flikkeringen blijven , hieronder eens een paar beelden dan zal je wel zien wat ik bedoel... users.telenet.be/Suzukiman/print1.jpgusers.telenet.be/Suzukiman/print2.jpgeen replay : users.telenet.be/Suzukiman/Brand_Hatch_flikkeringen.Vcrsysteem : Intel dual core Tm2 E4500, 2.2 Ghz kloksnelheid , 2 GB DDR II 667 Ghz ram , videokaart Asus EAH 3870 , 512 Mb memory, monitor Samsung Syncmaster 226 BW 1680 x 1050 resolutie op 60 Mhz hoe stellen jullie de settings in bij rF config.exe ? en dan de grafische instellingen in rFactor zelf ? kan iemand eens hardcopy's geven van zijn instellingen ? alle hulp is hier meer dan welkom
|
|
|
Post by Hill2button on Apr 5, 2008 22:39:01 GMT 1
Dat ligt gewoon aan het circuit. Je kan ergens iets instellen onder "clipping" ofzo om dat te verminderen. Staat hier ergens op het forum bij Laguna Seca.
|
|
|
Post by Timpreza on Apr 6, 2008 8:56:55 GMT 1
Zo, dát is dus u probleem. Ik dacht dat je echt flikkerende textures had of zo, maar die vangrails zijn bij iedereen zo denk ik, da's gewoon het circuit idd. Ik heb daar zelfs nog nooit op gelet zelfs... Experimenteer eens met u mipmap settings of zo?
|
|
|
Post by Nolle on Apr 6, 2008 15:40:41 GMT 1
Zo, dát is dus u probleem. Ik dacht dat je echt flikkerende textures had of zo, maar die vangrails zijn bij iedereen zo denk ik, da's gewoon het circuit idd. Ik heb daar zelfs nog nooit op gelet zelfs... Experimenteer eens met u mipmap settings of zo? idd ik begin ook meer en meer te denken dat het aan het circuit zelf ligt , heb circuit detail en texture naar "low" gezet en is beter nu... maar ik zou toch graag eens Jullie instellingen weten van rFconfig.exe en in rFactor zelf
|
|
|
Post by Hill2button on Apr 6, 2008 18:40:21 GMT 1
Zo, dát is dus u probleem. Ik dacht dat je echt flikkerende textures had of zo, maar die vangrails zijn bij iedereen zo denk ik, da's gewoon het circuit idd. Ik heb daar zelfs nog nooit op gelet zelfs... Experimenteer eens met u mipmap settings of zo? idd ik begin ook meer en meer te denken dat het aan het circuit zelf ligt , heb circuit detail en texture naar "low" gezet en is beter nu... maar ik zou toch graag eens Jullie instellingen weten van rFconfig.exe en in rFactor zelf Ga eens op Toban rijden. Als daar alles ok is dan ligt het niet aan uw instellingen.
|
|
|
Post by Nolle on Apr 7, 2008 12:44:08 GMT 1
idd ik begin ook meer en meer te denken dat het aan het circuit zelf ligt , heb circuit detail en texture naar "low" gezet en is beter nu... maar ik zou toch graag eens Jullie instellingen weten van rFconfig.exe en in rFactor zelf Ga eens op Toban rijden. Als daar alles ok is dan ligt het niet aan uw instellingen. bedankt voor de tip Werner , op Toban alles perfect met alle instellingen op "high" en 4 x AA , 195 FPS gemiddeld , dus overschot. zal aan het circuit zelf liggen maar eigenaardig dat anderen er minder of geen last van hebben...zal wel weer met "Windows" te maken hebben zeker ;D
|
|
|
Post by Hill2button on Apr 7, 2008 18:42:29 GMT 1
Ga eens op Toban rijden. Als daar alles ok is dan ligt het niet aan uw instellingen. bedankt voor de tip Werner , op Toban alles perfect met alle instellingen op "high" en 4 x AA , 195 FPS gemiddeld , dus overschot. zal aan het circuit zelf liggen maar eigenaardig dat anderen er minder of geen last van hebben...zal wel weer met "Windows" te maken hebben zeker ;D Ik denk dat het aan uw perceptie ligt. ;D Persoonlijk kijk ik meer naar de baan en minder naar de vangrails.
|
|
|
Post by Timpreza on Apr 7, 2008 19:52:49 GMT 1
Ik heb het evenveel Nolle, maar mij heeft het nooit gestoord. T'is vooral daar dat het verschil zit denk ik.
|
|
|
Post by Nolle on Apr 18, 2008 17:03:27 GMT 1
@admins : op Oulton Park , welk circuit is het juist ? zo kan ik ook daar al eens gaan testen , kan het nergens terugvinden....
|
|