|
Post by Timpreza on Sept 18, 2007 14:09:56 GMT 1
Speel eens met je differentieel, Bob. Hoe hoger het power percentage hoe minder je binnenste wiel doorslipt bij acceleratie, en hoe meer overstuur maar hoe meer tractie je bij het uitkomen hebt. Moeilijker, maar sneller. Je coast percentage bepaalt hoe je achteras gesperd word bij het insturen. Het effect is averechts: hoe minder % hoe meer overstuur als je je gast lost. Dus raak je de achterkant kwijt bij het insturen: verlaag je coast %, kun je niet insturen, verhoog dan je coast %. Dat doet heel veel bij deze historics. Speel er eens mee, en je zal al vlug het verschil voelen.
|
|
|
Post by Bob van der Vleuten on Sept 18, 2007 15:41:09 GMT 1
hej bedankt vor de tip man, ik vroeg me al een tijd af wat die afstellingen betekenden. Super!
|
|
|
Post by Timpreza on Sept 18, 2007 15:50:52 GMT 1
|
|
|
Post by WolF on Sept 22, 2007 19:31:28 GMT 1
hi guys lijkt me eens fijn seizoen te worden. kga me goe voorbereiden en men best doen om er toffe races van te maken samen met de rest ;D vorig seizoen (of toch vanaf de helf toen ik ben beginnen meerijden) vond ik echt wel goed. in dit seizoen hoop ik wa meer punten te hale en als da gaat gebeuren njaa dan heeft iemand anders er wa minder count me in !! Greetzz Eric
|
|
|
Post by WolF on Sept 22, 2007 20:02:12 GMT 1
ik heb al een paar keer geprobeerd om de historical gt's te downloaden maar telkens lukt het niet. 'no archive files found' krijg ik als ik extract bestand is ook telken maar 55 MB terwijl in het begin van downloaden staat er 480 MB of zoiets weet er iemand een andere link ?? kzou graag beginne oefenen
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 4, 2007 17:53:56 GMT 1
Damn, ik zou graag die GT1 en V8 races doen als "guest." (gewoon meedoen zonder punten, niet voor het kampioenschap)
|
|
|
Post by Hill2button on Oct 4, 2007 19:14:00 GMT 1
Damn, ik zou graag die GT1 en V8 races doen als "guest." (gewoon meedoen zonder punten, niet voor het kampioenschap) Dat is niet mogelijk, wie start rijdt voor punten.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 6, 2007 8:26:12 GMT 1
Zijn er nog LFS Winter races ?
|
|
|
Post by Timpreza on Oct 6, 2007 9:26:37 GMT 1
Nee, enkel rFactor.
|
|
|
Post by Nolle on Oct 6, 2007 9:35:44 GMT 1
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 7, 2007 10:24:52 GMT 1
Damn, ik zou graag die GT1 en V8 races doen als "guest." (gewoon meedoen zonder punten, niet voor het kampioenschap) Dat is niet mogelijk, wie start rijdt voor punten. Damn, da's ambetant, aangezien ik de helft vd races niet ga kunnen deelnemen ... Soit, 'k zal nog zien wat ik doe.
|
|
|
Post by Nolle on Oct 7, 2007 10:54:18 GMT 1
Dat is niet mogelijk, wie start rijdt voor punten. Damn, da's ambetant, aangezien ik de helft vd races niet ga kunnen deelnemen ... Soit, 'k zal nog zien wat ik doe. ik ga door het feit dat ik in 3 ploegen werk ook niet zoveel kunnen meedoen...maar ben gewoon ingeschreven , maakt toch geen verschil ?
|
|
|
Post by marnick on Oct 22, 2007 13:19:32 GMT 1
Oulton park, is dat met of zonder de bump fix? Ik heb hem staan zonder de fix en vlieg nogal rap van de baan na een helling. Kan ook aan mij liggen natuurlijk.
|
|
|
Post by Mee on Oct 22, 2007 14:02:12 GMT 1
Oulton park, is dat met of zonder de bump fix? Ik heb hem staan zonder de fix en vlieg nogal rap van de baan na een helling. Kan ook aan mij liggen natuurlijk. Ik heb hier een bestand "Oulton_ParkBumpFix.rar" van vorig seizoen en dat werkt toch op de server . En dat van de baan vliegen gaat niet echt opgelost zijn me dunkt .
|
|
|
Post by Bob van der Vleuten on Oct 28, 2007 23:33:42 GMT 1
Zal de funrace van 11november doorgaan of wordt deze vervangen door een testrace op charade?
|
|