|
Post by Timpreza on Sept 13, 2007 20:59:39 GMT 1
Ik ga die mod niet opnieuw downen om te zien hoe die rar eruit ziet. Welke map zit in de zip? Een rFactor map of een paar mappen zoals rfm, Gamedata enz. Als er een rFactor map staat moet je die boel in je games map, of zo unrarren, en NIET in je rFactor map anders maak je een rFactor map in je rFactor map. Iets zoals c:/games/rfactor/rfactor. Da's natuurlijk niet de bedoeling. Als er een paar mappen staan met onderandere rfm, Gamedata, sounds enz moet je dat wél onder je rFactor zetten.
Basiskennis eigenlijk, maar als het u kan helpen...
|
|
|
Post by Hill2button on Sept 13, 2007 21:09:21 GMT 1
Ik ga die mod niet opnieuw downen om te zien hoe die rar eruit ziet. Welke map zit in de zip? Een rFactor map of een paar mappen zoals rfm, Gamedata enz. Als er een rFactor map staat moet je die boel in je games map, of zo unrarren, en NIET in je rFactor map anders maak je een rFactor map in je rFactor map. Iets zoals c:/games/rfactor/rfactor. Da's natuurlijk niet de bedoeling. Als er een paar mappen staan met onderandere rfm, Gamedata, sounds enz moet je dat wél onder je rFactor zetten. Basiskennis eigenlijk, maar als het u kan helpen... Idd het is bijna altijd hetzelfde probleem. Zaken zoals C:/Program Files/rFactor/rFactor of C:/Program Files/rFactor/Gamedata/Gamedata duiden op het fout plakken vd mod files.
|
|
|
Post by Buchinski on Sept 13, 2007 22:53:16 GMT 1
Randy, kijk eens of hij in je rFactor map geen nieuwe map "rFactor" heeft gemaakt met de hele bestandsstructuur erin.
Als dat het geval is dan moet je die mappen er gewoon uithalen en plaatsen waar ze moeten zitten (bvb, in Vehicles, in rfm...)
=> lees Tim en Werner hierboven, die hebben het uitgebreider en duidelijker uitgelegd...
|
|
randy
Rookie VRL'er
|
Post by randy on Sept 14, 2007 10:00:50 GMT 1
hallo,bedankt om te antwoorden maar ik had die map unzipt in mijn games rfactor ,dat was op de juiste plaats,maar daar vond ik een map : mods:waarin alles stond en heb dat nu op zijn plaats gezet. 1probleem:ik hoor de wagen niet,kan er iemand zeggen wat ik misdaan heb
|
|
|
Post by Timpreza on Sept 14, 2007 10:09:46 GMT 1
Randy, bekijk eens mijn post met de downloadlinks naar die mod: je moet een extra sound pack downloaden.
|
|
randy
Rookie VRL'er
|
Post by randy on Sept 14, 2007 11:23:27 GMT 1
hallo Het is juist bij tc 65 dat ik geen geluid heb,bij al de andere wel,nog enig idee?
|
|
|
Post by Bob van der Vleuten on Sept 14, 2007 18:53:27 GMT 1
hallo Het is juist bij tc 65 dat ik geen geluid heb,bij al de andere wel,nog enig idee? geluidspatch installed voor tc65?
|
|
randy
Rookie VRL'er
|
Post by randy on Sept 17, 2007 17:34:40 GMT 1
hallo,ik heb er dat er terug afgesmeten en terug ne nieuwe instal gedaan van Rfactor en ga dat dan eens vragen aan iemand die er meer verstand dan ik; Bedankt aan iedereen voor de tips
groetjes
|
|
|
Post by Hill2button on Sept 18, 2007 10:11:02 GMT 1
Even dit topic nieuw leven inblazen. De mustang is op Charade mss niet de beste keuze maar langs de andere kant zijn Oulton en Brands tamelijk snelle banen.
|
|
|
Post by Knarf on Sept 18, 2007 10:14:35 GMT 1
Ik heb gisteren 4 rondjes gereden met de Mini op Oulton, en 4 met de Mustang.
Ik was met de Mustang één seconde sneller. Maar ik ben er wel 2 keer afgegaan in mijn inlap waardoor de wagen volledig kapot was. Ben met de mustang dus 3 keer opnieuw gestart eer het goed liep. Met de mini is het kwasi onmogelijk om stuurfouten te maken.
|
|
|
Post by Nolle on Sept 18, 2007 10:28:06 GMT 1
hallo,ik heb er dat er terug afgesmeten en terug ne nieuwe instal gedaan van Rfactor en ga dat dan eens vragen aan iemand die er meer verstand dan ik; Bedankt aan iedereen voor de tips groetjes ken ik die soms ? ;D
|
|
|
Post by Bob van der Vleuten on Sept 18, 2007 11:30:47 GMT 1
heb mijn keuze veranderd van alfa gt naar mini
|
|
|
Post by Timpreza on Sept 18, 2007 12:47:33 GMT 1
Ik ben er absoluut nog niet uit, er zijn teveel interessante keuzes... Gelukkig heb ik veel tijd. Ik twijfel nog tussen de tot nu toe nog voor mij oncontroleerbare Cortina, superwendbare Abarth, superlompe Falcon en de heel gebalanceerde Alfa. De Jag is te traag, de Mini te gemakkelijk en de Mustang zegt me voorlopig het minst van alle andere. Ik hoop dat ik overweg ga geraken met de Cortina.
|
|
|
Post by Bob van der Vleuten on Sept 18, 2007 13:03:53 GMT 1
Cortina idd heel moeilijk te controleren, alfa ging bij mij maar bij het insturen hou ik hem regelmatig niet onder controle. De mini is perfect voor mij, misschien dat ik de Abarth ook eens probeer
|
|
|
Post by Mee on Sept 18, 2007 14:03:16 GMT 1
Misschien handig voor sommigen: op www.gt-legends.com/support_en.php bij de "Tuning tips & tricks" kun je enkele PDF's downloaden waarin een ex-coureur vertelt hoe je het best met de auto's rijdt. Het is wel voor GTL bestemd, maar ik denk niet dat er veel verschil gaat zijn met rFactor (?).
|
|