|
Post by Knarf on Mar 4, 2007 19:20:19 GMT 1
Vooral welke Mods zijn dat dan?? Ik heb nu al de meganes, de F1's, scoda, BMW's, Clio-cup.. Wat bedoel je Hans ? Welke de goede mods zijn of welke we gaan rijden ? Ik heb nu ook al die Lambo's gedownload om op Zolder te rijden maar een 1:30 haal ik daar van geen kanten uit hoor... Of heeft een goede set nog meer invloed dan in LFS? Hans ik heb destijds toen ik de interleague race op poten was aan het zetten eens 5 rondjes ofzo met die Lambo gereden met default setup en ik zat toen aan 1:34 denk ik. Voor de race van deze avond heb ik ook een default setup met enkel een kleine aanpassing aan camber denk ik en bandenspanning (van Eddy ontvangen).
|
|
|
Post by Timpreza on Mar 4, 2007 21:46:02 GMT 1
Installeer de 79 mod en ge zult snel anders piepen Vooral welke Mods zijn dat dan?? Ik heb nu al de meganes, de F1's, scoda, BMW's, Clio-cup.. Ik heb nu ook al die Lambo's gedownload om op Zolder te rijden maar een 1:30 haal ik daar van geen kanten uit hoor... Of heeft een goede set nog meer invloed dan in LFS? Groetjes Hans Da's een misverstand denk ik. Er zijn geen 79 verschillende mods, hij bedoelt de F1 1979 mod.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 5, 2007 10:26:48 GMT 1
Succes met het zomerseizoen zou ek zeggen. Zoals voorheen, zondag = no-go voor mij, spijtig genoeg , mja, kom het forum wel volspammen ipv de pitlane...
|
|