|
Post by Timpreza on Mar 3, 2007 10:44:20 GMT 1
Racers, Het winterseizoen loopt op zijn laatste poten en dus word het dringend tijd om onze plannen voor het volgende seizoen bekend te maken, samen met ons programma in het tussenseizoen. Eerst en vooral is er het tussenseizoen:Zondag 18/3: rFactor: Interleague Festival 4: VRL vs beracing - Gallardo Challenge op ZolderZaterdag 24/3: VRL Karting bij JPR St.-NiklaasZondag 25/3: GPL event (Nog niet bevestigd) 01/4: FIA GT NGT's op de Nordschleife (info volgt) De Summer Trophy 2007Ik moet deze keer weeral een spijtige aankondiging maken, maar we gaan deze zomer niet verder met Live For Speed. Na drie seizoenen met LFS S2 hebben we besloten om enkel met rFactor verder te gaan. Er zijn vele redenen om niet verder te gaan met LFS, gebrek aan mogelijkheden, gebrek aan échte combo's, gebrek aan interesse om verder te gaan van zowel de admins en spelers, enz... We hebben zowat alles gereden wat in LFS denkbaar is, en we zijn ons LFS hoogtepunt voorbij. Ons eerste echte rFactor seizoen was een daverend succes, en met de recente aanwinst van een goede server gaan we ons daar volop op toespitsen. Dat seizoen begint op 15 april en zal over 12 tweewekelijkse races gaan. We gaan geen mods meer door mekaar mixen. Uit de enquete is gebleken dat de meeste mensen niet iedere week willen wisselen van mod. We gaan dus met 4 mods racen van telkens 3 races. Van de 4 mods zijn we al zeker van: - De Australian V8 Supercars op australische circuits. Een beproefde uitdagende en succesvolle mod, deze keer enkel op de circuits waar die auto's ook echt racen. - De Formule BMW, een instapklasse voor singleseaters: weinig power, maar op de gepaste circuits kan dat spannende races geven. - De FIA GT mod. Daar zijn vele mogelijkheden mee, maar we denken richting NGT's, en een endurance. - Een vierde mod op het einde van het seizoen, waar we mee wachten. Er zijn nog goede mods op komst. Verder veranderd er niet zoveel. De Rookie & Gentlemen Cup is ook een succes geweest, dus die blijft uiteraard ook. Preciese details en een kalender betreffende het rF seizoen volgen binnenkort. Ik ben er zeker van dat we ook deze zomer veel plezante topraces kunnen beleven, ik reken daarvoor op jullie deelname.
|
|
|
Post by sequel on Mar 3, 2007 12:39:14 GMT 1
Ik hoop dat het veel regent... En nu nog zo proberen m'n vakantie te plannen dat ik alles mee kan rijden...
|
|
hanziboy
Rookie VRL'er
Hans Vandale
|
Post by hanziboy on Mar 3, 2007 18:12:05 GMT 1
fun .. Ik heb Rfactor nu al enkele maanden geinstalleerd staan en met van alles en nog wat rond gereden.. Ja de combo's zijn daar natuurlijk oneindig.. En voor de Top Gear freaks (en zo zijn er hier enkelen ;D) is zelfs het circuit van "The Stig" te downloaden... en toch ... kwam ik telkens terug op het, volgens mij, veel moeilijkere en en meer realistische gedrag van LFS. ook het missen van het zomaar uit wisselen van de skin is wa jammer.. Ik heb me ook nooit aan geboden om met Rfactor mee te rijden .. want dan zou ik er zeker van een soort (tijd) tekort komen.. Hoe zit dat met de juiste bestanden?? want voor iedere wagen vind je soms 3 verschillende bestanden alsook voor het circuit... Groetjes Hans
|
|
|
Post by Timpreza on Mar 3, 2007 18:41:43 GMT 1
Iedere race word tijdig aangekondigd, samen met downloadslocaties van de nodige bestanden.
|
|
|
Post by PhilipDC on Mar 4, 2007 5:42:17 GMT 1
Jammer , dat LFS stopgezet wordt. Ik vind het een top SIM. Wel begrijp ik de beslissing. Dan zal ik maar het rF GAME kopen en daarmee beginnen te oefenen, de DEMO kon mij niet echt bekoren hopelijk zijn de MODs veel beter. [glow=green,2,300]VRL is een te toffe bende om ermee te kappen of te verhuizen.[/glow] Persoonlijk had ik voor de vier openstaande races iets historisch willen rijden, kwestie van de roots niet te vergeten. PS: Is er kans op een GPL seizoen?
|
|
|
Post by Pe on Mar 4, 2007 8:04:09 GMT 1
Ik vind het ook spijtig maar begrijp het ook wel. Voor mij ligt het wel even iets anders dan voor Philip. Ik was er al over aan't denken om in de zomer eens niet mee te rijden. Gewoon, om wat meer tijd in andere dingen te steken. Op deze manier maken jullie het me wel makkellijk natuurlijk ;D. Momenteel denk ik niet dat ik rF ga kopen. Misschien als de winter er aan komt. Of misschien bedenk ik me volledig tijdens het tussenseizoen dat nu volgt. We zien wel.
|
|
|
Post by Knarf on Mar 4, 2007 10:43:23 GMT 1
Installeer de 79 mod en ge zult snel anders piepen PS: Is er kans op een GPL seizoen? Op een GPL seizoen niet dadelijk. Maar de rF races zullen zoals vroeger met GPL weer 2 wekelijks zijn. Dat betekend dat we tussen iedere race iets kunnen voorzien. Dat zal ongeveer om de 2 beurten (om de 4 weken) een rF testrace zijn en om de 2 andere beurten iets speciaal, zijnde een GPL special, een LFS special, ..... De spullen die we nu op het tussenseizoen doen gaan we door het jaar houden, om dan eens een echte stop te hebben tijdens het tussenseizoen.
|
|
|
Post by Petrol on Mar 4, 2007 12:03:00 GMT 1
Jammer , dat LFS stopgezet wordt. Ik vind het een top SIM. Wel begrijp ik de beslissing. Dan zal ik maar het rF GAME kopen en daarmee beginnen te oefenen, de DEMO kon mij niet echt bekoren hopelijk zijn de MODs veel beter. Dat vind ik dus echt [glow=red,2,300]domme[/glow] uitspraken, sorry dat ik dat moet zeggen, maar nog veel meer sorry dat ik zoiets hier moet lezen!
|
|
|
Post by PhilipDC on Mar 4, 2007 12:16:16 GMT 1
Jammer , dat LFS stopgezet wordt. Ik vind het een top SIM. Wel begrijp ik de beslissing. Dan zal ik maar het rF GAME kopen en daarmee beginnen te oefenen, de DEMO kon mij niet echt bekoren hopelijk zijn de MODs veel beter. Dat vind ik dus echt [glow=red,2,300]domme[/glow] uitspraken, sorry dat ik dat moet zeggen, maar nog veel meer sorry dat ik zoiets hier moet lezen! Voor alle duidelijkheid ik heb het hier over de rF-DEMO die lijkt mij nogal arcade. Mijn indruk van de rF-DEMO is dat dit gamers zijn die een racespel gemaakt hebben, daar waar ik bij LFS het gevoel heb dat dit race-experten zijn die een sim gemaakt hebben. Blijkbaar zijn de MODs veel beter en gemaakt door race-experten. Ik zal het wel zien. @ Peter ook ik mag een mening hebben en die hier schrijven. Ook al zal ik daar in de toekomst eventueel moeten op terugkomen.
|
|
|
Post by Hill2button on Mar 4, 2007 12:17:59 GMT 1
Jammer , dat LFS stopgezet wordt. Ik vind het een top SIM. Wel begrijp ik de beslissing. Dan zal ik maar het rF GAME kopen en daarmee beginnen te oefenen, de DEMO kon mij niet echt bekoren hopelijk zijn de MODs veel beter. Dat vind ik dus echt [glow=red,2,300]domme[/glow] uitspraken, sorry dat ik dat moet zeggen, maar nog veel meer sorry dat ik zoiets hier moet lezen! Laat ons van dit topic aub geen zoveelste LFS vs rFactor discussie maken.
|
|
|
Post by Petrol on Mar 4, 2007 12:36:27 GMT 1
Een zoveelste rF-LFS discussie is helemaal niet nodig, die zijn er hier in het verleden genoeg geweest en degenen die iets bij te dragen hadden hebben dat toen gedaan. Wie terug die neiging krijgt kan beter die oude posts opnieuw zoeken, daar staan genoeg pro en contra argumenten.
Gij moogt zeker een mening hebben Philip, maar een mening is veel meer waard met degelijke argumenten. De manier alleen waarop ge dat typt zegt genoeg. Mijn mening over uw mening is dat die op niet veel slaat. De "toffe bende" begint bij uzelf...
|
|
|
Post by Knarf on Mar 4, 2007 13:14:37 GMT 1
Een spel beoordelen op een demo is sowieso niet slim.
Ik (en mijn broer ook) heb hier jaren in de overtuiging gezeten dat LFS totaal niet intressant was dankzij die demo. Ik heb toen eens een crack gevonden/gekregen om alle auto's te unlocken in single player mode. Die crack heeft hier zeker nog 3 maanden op mijn schijf liggen zwerven, zo weinig interesse had ik er in (idem voor mijn broer). Uiteindelijk die crack toch eens getest en wat bleek.... Achter die afgrijselijke demo schuilde een prachtige sim.
|
|
|
Post by PhilipDC on Mar 4, 2007 17:27:17 GMT 1
Gij moogt zeker een mening hebben Philip, maar een mening is veel meer waard met degelijke argumenten. De manier alleen waarop ge dat typt zegt genoeg. Mijn mening over uw mening is dat die op niet veel slaat. Mijn argumenten zijn nu eenmaal dat wat ik aan het stuur voel. De "toffe bende" begint bij uzelf... Wat moet dit!!! Juist omdat het hier zo tof is krijgt rF van mij een kans. Peter ik weet dat jij aan MODs werkt voor rF en respecteer, waardeer dit ook. Mocht je je persoonlijk aangevallen voelen door mijn post of de wijze waarop ik die bracht, wens ik mij hiermee uitdrukkelijk te verontschuldigen. Het was niet mijn bedoeling om een discussie rF versu LFS op te zetten. Het was enkel om te melden dat ik met spijt LFS op stal zal zetten en rF een kans zal geven. Niet meer niet minder.
|
|
hanziboy
Rookie VRL'er
Hans Vandale
|
Post by hanziboy on Mar 4, 2007 18:44:15 GMT 1
Installeer de 79 mod en ge zult snel anders piepen Vooral welke Mods zijn dat dan?? Ik heb nu al de meganes, de F1's, scoda, BMW's, Clio-cup.. Ik heb nu ook al die Lambo's gedownload om op Zolder te rijden maar een 1:30 haal ik daar van geen kanten uit hoor... Of heeft een goede set nog meer invloed dan in LFS? Groetjes Hans
|
|
|
Post by Petrol on Mar 4, 2007 18:48:09 GMT 1
Ik vatte dat niet persoonlijk op, ik ben zelf de eerste om te zeggen dat vele mods en zo op niks trekken. Wat ik helemaal niet apprecieerde was dat iemand hier zomaar in de aankondinging van het nieuwe seizoen zonder veel reden iets moet gaan afbreken. Ik kan moeilijk geloven dat dat eerste deel uit uw post tof of zelfs maar positief bedoeld was. Vergelijk uw post eens met die van Pe. En dat bedoelde ik dan ook met een "toffe bende", dat begint met een beetje respect op en naast de baan, en een volwassen manier van posten. Anders gaat het niveau hier al snel dalen naar zo iets als RSC. Ik denk dat we het allemaal goed voorhebben met de VRL, en ik kan best uw teleurstelling begrijpen, ik hoop dat gij ook ziet waarom uw post niet in goede aarde viel.
|
|