|
Post by Timpreza on Mar 7, 2004 23:17:10 GMT 1
Aan de hand van deze poll ga ik beslissen of ik de opwarmronde invoer voor de rest van het seizoen. Voor volgend seizoen zijn de velden kleiner en kunnen we het eens herbekijken.
|
|
|
Post by Obi-Jan on Mar 8, 2004 12:57:44 GMT 1
Toch behulpzaam, die polls. 4-4 en 1 "ik weet het niet"; zijn we vet mee. ;D Jan. =---
|
|
|
Post by arnold on Mar 8, 2004 21:02:35 GMT 1
idd Jan , gene vette ! arnold. Toch behulpzaam, die polls. 4-4 en 1 "ik weet het niet"; zijn we vet mee. ;D Jan. =---
|
|
|
Post by Timpreza on Mar 11, 2004 9:21:11 GMT 1
Ok, dan gaan we vanaf zondag weer starten met de gewone starts.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 11, 2004 10:46:40 GMT 1
da vind ik persoonlijk jammer, want de race moe toch niet gereden worden in de eerste bochten , daar word hij verloren. ik ben er akkoord mee dat dit een stuk van de réaliteit afpakt, en de spanningen in de start. Maar ten eerste starten de historics altijd zo in hedendaagse races, om die incidenten te vermijden in de start; en ten tweede zou het in onze league toch goe gepast hebben, om al die woorden na de race er niet aan vuil te moeten maken . nu ja, het seizoen is bijna om , en volgend seizoen zal dan hoogst warschijnlijk met twee divisies zijn . De eerste die zaagt dat hij er in t1 nen tik gekregen eeft , zal wa mogen horen . ;-)
|
|