|
Post by Mee on Oct 15, 2007 20:59:50 GMT 1
Ik heb net iets gemerkt in rFactor: Pas als ik zoveel gas geef als in volgende screenshot: mee.dommel.be/rgt_prob.jpg herkent rFactor dat ik op de gaspedaal druk. m.a.w.: als ik de gaspedaal zo hard indruk als in de screenshot gaat mijn auto geen millimeter bewegen, pas als ik iets harder duw gaat hij vooruit. Ik heb in rFactor al is naar de deadzones gezien (staan allemaal op 0%) en met de sensitivity gespeeld, maar dat doet daar precies niets aan. In de Thrustmaster tool kun je trouwens niets instellen wat daar mee te maken heeft, enkel de ffb kun je instellen. Weet iemand (Frank?) wat daar aan valt te doen? PS: sorry voor de waarschijnlijk heel slechte formulering van mijn probleem .
|
|
|
Post by Knarf on Oct 15, 2007 21:07:21 GMT 1
Gaan uw toeren omhoog als ge niet verder drukt ? Mss domweg de auto-clutch die sleept.
|
|
|
Post by Mee on Oct 15, 2007 21:13:38 GMT 1
Nope. In het config-schermpje in rFactor is er niets rood te zien, en in-game gebruik makend van dat tv-style spullement zie je ook dat rFactor die eerste centimeters niet "ziet". edit: Het is al opgelost Heb een beetje zitten neuzen in de controller.cfg en heb de center van Controller 1 RZ van 0.5 naar 1.0 gezet: probleem opgelost . Ne mens vraagt zich wel af hoe dat daar op komt te staan .
|
|
|
Post by sequel on Oct 16, 2007 19:29:48 GMT 1
Nope. In het config-schermpje in rFactor is er niets rood te zien, en in-game gebruik makend van dat tv-style spullement zie je ook dat rFactor die eerste centimeters niet "ziet". edit: Het is al opgelost Heb een beetje zitten neuzen in de controller.cfg en heb de center van Controller 1 RZ van 0.5 naar 1.0 gezet: probleem opgelost . Ne mens vraagt zich wel af hoe dat daar op komt te staan . Toch goed dat je het hebt gevonden, kan handig zijn voor anderen...
|
|
|
Post by Petrol on Oct 16, 2007 20:57:34 GMT 1
Een regelmatig voorkomend probleem in rF was ook dat je je controller assen meerdere keren moest toewijzen, en dan checken of ze juist gecalibreerd zijn. Soms werd je as niet volledig gebruikt, hoe dat kwam weet ik niet. Eens ze juist staan zou er geen probleem meer mogen zijn.
|
|
|
Post by Bob van der Vleuten on Oct 17, 2007 20:49:07 GMT 1
deer is een utility te downloaden van support website onder naam, calibration tool
heb zelfde stuur, fixes the problem
|
|