Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 13, 2007 12:22:45 GMT 1
hey, ik wil hier na lange tijd terug rfactor rijden, en door veeele downloads, was m'n rfactor super traag geworden. ik heb nu een kersverse rfactor terug gedll, en draaiende gekregen, veeel soepeler en sneller opstarten. nice. maar... nu komt he haar in de boter, alles loopt super vlot; menus en rijden ook. maar na een minuut rijden, loopt pc ofwel vast ( freez) ofwel valt m'n scherm uit, en krijg ik melding, no signal. da's vreemd, want heb dit met niets anders gehad nog. Is dit al eerder voorgevallen, en wat zou ik kunnen doen om hier vanaf tekomen.
alvast bedankt.
|
|
|
Post by jansongpl on Oct 13, 2007 23:38:08 GMT 1
Je moet de instellingen van de Videokaart goed in het oog houden. Ik had vroeger een TI4800SE en dan ging het al eens fout. Nu heb ik een X1650 kaart en loopt (voorlopig) als een TGV. Telkens je opstart moet je de videoinstellingen controleren.
|
|
|
Post by Nolle on Oct 14, 2007 7:30:08 GMT 1
hey, ik wil hier na lange tijd terug rfactor rijden, en door veeele downloads, was m'n rfactor super traag geworden. ik heb nu een kersverse rfactor terug gedll, en draaiende gekregen, veeel soepeler en sneller opstarten. nice. maar... nu komt he haar in de boter, alles loopt super vlot; menus en rijden ook. maar na een minuut rijden, loopt pc ofwel vast ( freez) ofwel valt m'n scherm uit, en krijg ik melding, no signal. da's vreemd, want heb dit met niets anders gehad nog. Is dit al eerder voorgevallen, en wat zou ik kunnen doen om hier vanaf tekomen. alvast bedankt. pc deksel eens opendoen , dan pc eens heropstarten en kijken of alle ventilators nog draaien , kan koel probleem zijn......desnoods eens uitkuisen ( met oorwatjes gaat dit prima ) maar éérst U ontladen ( neem een radiatorbuis of zoiets vast en dan stevig het geraamte van de pc kast ). gebruik géén perslucht tenzij je een speciaal busje koopt bij de pc boer !. en anders smijt ge de pc eens binnen bij mij hé
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 14, 2007 14:22:17 GMT 1
ik ga vanavond eens kijken voor het kuisen van binnenkant. weet je waar ze radiatorbuizen verkopen voor het ontladen ? ik heb er namelijk geen blootliggen hier thuis videokaart instellingen, weet ik nie goed wat je wil zeggen, is het de resolutie ?
|
|
|
Post by Timpreza on Oct 14, 2007 14:58:25 GMT 1
voor u videokaartinstellingen: uw rfconfig.exe zal al veel doen voor u resolutie. Check eens of dat niet veranderd is, bij mij verspringt dat soms wel eens. Voor de rest staat u videokaart goed ingesteld volgens mij.
|
|
|
Post by Nolle on Oct 14, 2007 15:27:24 GMT 1
weet je waar ze radiatorbuizen verkopen voor het ontladen ? ik heb er namelijk geen blootliggen hier thuis bij de bakker ;D
|
|
|
Post by Mee on Oct 14, 2007 17:17:33 GMT 1
ik ga vanavond eens kijken voor het kuisen van binnenkant. weet je waar ze radiatorbuizen verkopen voor het ontladen ? ik heb er namelijk geen blootliggen hier thuis Het uitstekend pinnetje uit uw stopcontacten aanraken is ook al genoeg hoor . PS: imo moet ge al serieus raar zijn om uwe pc naar de vernieling te helpen door statische elektriciteit
|
|