|
Post by Bob van der Vleuten on Sept 17, 2007 19:24:43 GMT 1
ik vroeg me af of er voor volgend weekend iet sop het programma staat, aangezien het programma van WT pas 14 october begint
|
|
|
Post by Hill2button on Sept 17, 2007 19:34:24 GMT 1
ik vroeg me af of er voor volgend weekend iet sop het programma staat, aangezien het programma van WT pas 14 october begint Neen, de admins hebben nood aan wat rust.
|
|
|
Post by Bob van der Vleuten on Sept 17, 2007 19:37:00 GMT 1
ah, anders wou ik voorstellen megane cup te doen op road atlanta. Als ge wilt wil ik wel de info zoeken enzo voor mod en circuit en dergelijek die jullie normaal voorzien, server kan ik nie ah verdomme, road atlanta is nie echt mogelijk voor race, ik lees hier dat de startlichten verdwijnen als ge op de grid verschijnt Tsukuba lijkt me een geschikt circuit voor megane of andere wagens van die klasse www.rfactorcentral.com/detail.cfm?ID=TsukubaMegane: www.rfactorcentral.com/detail.cfm?ID=Megane%20Trophy
|
|
|
Post by Hill2button on Sept 17, 2007 19:49:13 GMT 1
ah, anders wou ik voorstellen megane cup te doen op road atlanta. Als ge wilt wil ik wel de info zoeken enzo voor mod en circuit en dergelijek die jullie normaal voorzien, server kan ik nie ah verdomme, road atlanta is nie echt mogelijk voor race, ik lees hier dat de startlichten verdwijnen als ge op de grid verschijnt Als nieuwkomer kriebelt het natuurlijk om veel te racen; maar als je al even meedraait dan is enkele weken rust echt nodig, allez, voor mij toch. Niets staat u natuurlijk in de weg om zelf iets op poten te zetten maar ik zou het niet aanraden. Je zal dan op het einde van de WT misschien een simrace-dipje krijgen... absence makes the heart grow fonder.
|
|
|
Post by jansongpl on Sept 17, 2007 19:50:14 GMT 1
Misschien iets GPL achtig ? ;D
|
|
|
Post by Bob van der Vleuten on Sept 17, 2007 19:55:52 GMT 1
mja tis ma, ik heb nog vakantie tot volgend weekend en deze week geen vakantiewerk, dus zal zowieso veel achter men stuurke hangen, aftewel voor funraceke oftewel voor de WT al
|
|
|
Post by Knarf on Sept 17, 2007 21:53:26 GMT 1
Ik hou 2 weken sim-congé
|
|
|
Post by Timpreza on Sept 18, 2007 3:02:44 GMT 1
Me too...
|
|
|
Post by PhilipDC on Sept 18, 2007 6:31:21 GMT 1
Iedereen heeft een pauze verdiend, zeker de admins.
Maar kan de server op de eerstvolgende combinatie gezet worden aub.
|
|
|
Post by Bob van der Vleuten on Sept 18, 2007 9:51:17 GMT 1
eerstvolgende combinatie is brands hatch met tc65?
|
|
|
Post by Nolle on Sept 18, 2007 10:23:50 GMT 1
mja tis ma, ik heb nog vakantie tot volgend weekend en deze week geen vakantiewerk, dus zal zowieso veel achter men stuurke hangen, aftewel voor funraceke oftewel voor de WT al Hey Bob , je kan toch gewoon ook online gaan via "koerskast" en zien wie waar en met wat er gereden wordt ? keus genoeg als je een raceke wilt doen ? koerskast : www.vrl-simracing.be/koerskast/koerskast.phpVeel plezier
|
|