Henne
Rookie VRL'er
Hendrik De Graeve
|
Post by Henne on Sept 5, 2007 14:41:28 GMT 1
Ik heb enkele kleine vraagjes waar ik maar niet aan uit kom in rFactor...
In de Champcar mod kun je dus Engine boost gebruiken. (ik vergelijk dit met P2P?) maar als ik op mijn Engine boost knop druk, gebeurt er helemaal niks.
Hoe kan ik het makkelijkst jullie server vinden online? En wat is die racecast precies?
Ik zou graag eens wat online beginnen racen maar de meeste servers zijn precies gesloten enzo daarom vroeg ik me af of sommigen van jullie s'avonds ofzo wat racen en of dit op een vaste server is?
|
|
|
Post by Knarf on Sept 5, 2007 15:46:34 GMT 1
|
|
|
Post by Nolle on Sept 5, 2007 16:46:57 GMT 1
Frank , ik heb iets héél eigenaardig voor met "VRLserverbuddy" : ik unzip dit in m'n "program files" folder , dubbelklik op de "jar" file en er komt een icoontje in m'n tray te staan , maar onmiddellijk krijg ik de melding dat er een update wordt geïnstalleerd en dat ik het programma moet heropstarten , als ik dan terug op de "jar" file dubbelklik gebeurt er niks meer ?
|
|
|
Post by Knarf on Sept 5, 2007 18:01:15 GMT 1
|
|
|
Post by Nolle on Sept 5, 2007 19:11:54 GMT 1
Echt veel gebeuren doet er ook niet op het eerste zicht. Het enige wat ge moet zien is een rFactor icoontje in de systray. dat is het hem juist , de eerste maal krijg ik wel een icoontje te zien in de tray , na de update wanneer ik terug dubbelklik op de "jar" dan krijg ik géén icoontje meer....
|
|
|
Post by Nolle on Sept 13, 2007 15:44:28 GMT 1
is toch eigenaardig : zowel Vrlserverbuddy als Rfactorconnect werken de 1ste keer als ik ze opstart maar zodra de update gebeurd is werken beiden niet meer.... ik maak nu gebruik van Mutil wat welk werkt
|
|