Henne
Rookie VRL'er
Hendrik De Graeve
|
Post by Henne on Aug 27, 2007 8:53:34 GMT 1
Na een tijdje afstand genomen te hebben van het racen, heb ik beslist om in september het gaspedaal weer in te drukken... Ik ben van plan om rFactor aan te schaffen in september (waarschijnlijk de dag na mijn examens). Nu vroeg ik me af, als ik bij Trymedia het spel koop (dus waarschijnlijk alleen een unlock code?) hoelang duurt het dan vooraleer ik deze code heb enzo? Zijn er dingen waar ik moet aan denken voor ik het koop? (de demo draait alleszinds heel goed) Zijn de extra mods gemakkelijk te installeren? Aangezien ik nogal een open-wheel fan ben, dacht ik aan de F1 mod en de Champcar mod, of zijn deze niet aan te raden? En eventueel doe ik dan wel volgend seizoen misschien wel weer eens mee, ik zie wel hoe goed / slecht ik erin ben.
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Aug 27, 2007 9:28:03 GMT 1
Als je graag openwheelers rijdt moet je zeker ook eens de Formula Nippon v 1.2 proberen. Alsmede de F BMW van Idt, de Euro Formule 3.
Wat ik zeer leuk vind, al is het fictief, zijn de rF Advanced trainers met de historic 1991-skins.
Timo
|
|
|
Post by Knarf on Aug 27, 2007 11:02:50 GMT 1
Als ge met VISA betaald hebt ge het spel 2 minuten later. F1 mods zijn er een aantal goede : Sauber2007 (waar we op 9 september een funrace mee houden). CTDP 2005 (vind ik persoonlijk niet zo goed), fsone, ... De champcar is ook goed. De Nippon 1.2 ook, de F-BMW ook. Mods en circuits zijn te vinden op : www.rfactorcentral.com/Ik vind mods makkelijk te installeren, maar ik ken mss wat te veel van computers om daar objectief over te oordelen.
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Aug 27, 2007 11:12:42 GMT 1
Ik vind mods makkelijk te installeren, maar ik ken mss wat te veel van computers om daar objectief over te oordelen. Ik ken weinig van computers en ik vind het ook makkelijk te installeren. 1° Downloaden 2° Unzippen in een temp 3° Drag en drop in rFactor-folder Moeilijk kan je dat niet noemen IMO. Timo
|
|
Henne
Rookie VRL'er
Hendrik De Graeve
|
Post by Henne on Aug 27, 2007 12:03:37 GMT 1
Ah, leuk om te weten dat je binnen de 2 minuten dan je code krijgt, kan je direct gaan gamen.
Moet er nog een update geinstalleerd worden eens je die code hebt enzo? Want ik vermoed dat het spel groter is dan de demo alleen?
|
|
|
Post by Mee on Aug 27, 2007 12:51:24 GMT 1
De trial (demo) bevat het hele spel, je moet enkel nog de 1.250 update installeren die je kunt vinden op www.rfactor.net/index.php?page=downloadsOpgelet: ik weet niet of het ondertussen al veranderd is, maar om die update te installeren moet je het updatebestand in de map van rFactor zelf zetten.
|
|
Henne
Rookie VRL'er
Hendrik De Graeve
|
Post by Henne on Aug 27, 2007 15:46:01 GMT 1
Welke wagens en circuits zitten dan standaard in de full game? Edit: Reeds gevonden, stond op hun website
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Aug 27, 2007 16:47:46 GMT 1
Een zeker niet te vergeten mod, als je van openwheelers houdt, is de F1-1979. Dat ik die kon vergeten ...
Timo
|
|
Henne
Rookie VRL'er
Hendrik De Graeve
|
Post by Henne on Aug 28, 2007 8:40:12 GMT 1
Ik zal die mods zeker proberen, maar ik las net dat je op rfactorcentral maar tot 2 downloads per dag kon gaan? Ook vroeg ik me af of er daar dan extra circuits inzitten. Stel nu dat ik Champcars download, zitten daar dan de circuits van de champcars bij? Normaalgezien koop ik op maandag rFactor, dan direct wat gaan trainen zie
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Aug 28, 2007 8:56:03 GMT 1
Ook vroeg ik me af of er daar dan extra circuits inzitten. Stel nu dat ik Champcars download, zitten daar dan de circuits van de champcars bij? Dat hangt af van mod tot mod. De F1 1979 komt met een aantal tracks, als ik mij niet vergis maar vele anderen zonder. Ik denk dat de meeste mods, waaronder de Champ Cars, zonder tracks komen. Timo
|
|
|
Post by Hill2button on Aug 28, 2007 9:27:24 GMT 1
Ik zal die mods zeker proberen, maar ik las net dat je op rfactorcentral maar tot 2 downloads per dag kon gaan? Ook vroeg ik me af of er daar dan extra circuits inzitten. Stel nu dat ik Champcars download, zitten daar dan de circuits van de champcars bij? Normaalgezien koop ik op maandag rFactor, dan direct wat gaan trainen zie Ik heb in der tijd een financiële bijdrage geleverd - ik denk dat die limiet dan weggehaald wordt. Maar er staan rFcentral links maar vaak ook andere links die je ook kan gebruiken.
|
|
|
Post by Knarf on Aug 28, 2007 11:05:32 GMT 1
Er zijn downloads die zijn gemarkeerd met een rode R. Zo kunt ge er maar 2 per dag gebruiken. Maar aangezien die toch niet vooruit gaan mijdt ge die sowieso al best.
|
|
|
Post by Nuvolari on Aug 28, 2007 18:38:24 GMT 1
idd, bij iedere mod/track staan er altijd meerdere downloadlinks (meestal mega-upload en soortgelijken, of naar andere sites) daar kun je dan ongelimiteerd downloaden.
Op website van rfactorcentral staan ook 10-tallen tracks. Deze kun je appart installeren. Als je bvb de champcar-mod installeert, kun je dan appart de tracks van die serie downloaden.
Neem ook eens een kijkje naar de hall of fame op rfactorcentral. Daar staan de mods die het hoogst gerangschikt zijn volgens de bezoekers.
|
|
Henne
Rookie VRL'er
Hendrik De Graeve
|
Post by Henne on Sept 3, 2007 8:02:18 GMT 1
Gisterenavond nog rFactor aan de praat gekregen... Wat rondjes gereden met de rFactorTrainer wagen op Montreal. Mijn pb was een 1:55:5xx Is da beke deftig? Of rotslecht ?
|
|
|
Post by Timpreza on Sept 3, 2007 10:15:59 GMT 1
Geen idee, probeer eens iets te rijden dat wij ook al hebben gereden om een vergelijking te maken.
|
|