Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 22, 2007 14:01:19 GMT 1
Denk niet dat er reeds zulke thread is, misschien toch wel is leuk om weten wat andere hun "dada" is ... ;D Evt. een korte motivatie waarom is ook altijd meegenomen Ik kom wel ni aan 5 maar allé, hou me ook veel bezig met andere sims en non-sims en wacht altijd op de mening van voor mij gereputeerde simmers of experts vooraleer te installeren - F179 Qua sfeer, uitdaging voor mij nr.1 - F3 Eerst Lo's mod maar nadien "overgenomen" door ISI - V8 Close racing en gewoon "vette" bakken, surtout in combi met de Aussie-tracks - Niet echt een mod, maar Lienz expansion van ISI zelf Benieuwd naar die van jullie
|
|
|
Post by Hill2button on Aug 22, 2007 15:16:38 GMT 1
Voor mij:
V8 Supercars absoluut op één met Mount Panorama als circuit. FIA GT mod (illegaal)
Gisteren pas geprobeerd maar Nippon Racing 1.2 kon me wel bekoren.
Voor de rest zijn er veel goede mods maar ik rijd ze niet allemaal even graag. F3, F BMW, Meganes allemaal goede mods maar iets te nerveus naar mijn goesting.
|
|
|
Post by Knarf on Aug 22, 2007 20:06:40 GMT 1
Voor in league te rijden momenteel dik F-BMW... Echte raceauto's waarmee ge toch kunt closeracen. Als ik alleen op het circuit zit vind ik de F-Nippon leuker als de F-BMW alleen. Nog afwachten wat dat in groep geeft.
Vijf mods zijn er wel veel :-) 1. F-BMW of F-Nippon (ver boven al de rest) 3. V8 Supercars 3. F-1979 3. Fabcar
Een Nascar mod heeft echter ook heel veel kans om zich daar op P2 tussen te zetten. Heb het bijna nooit gereden maar ik vond de funrace zéér aangenaam.
|
|
|
Post by Buchinski on Aug 22, 2007 20:34:02 GMT 1
Heb een ietwat andere smaak maar toch... in willekeurige volgorde
_ de Porsche Cups, op voorwaarde dat de physics "up to par" zijn, veel mogelijkheden, veel skinpacks van alle soorten kampioenschappen
_ F1 1970 raw power uit de dagen voor de electronische zwarte kunst, brullende geluiden van V8's en V12's, vette slicks en no safety
_ de Toyota Atlantics single seaters die een beetje op mijn niveau zijn. Makkelijker dan F Nippon of GP2, krachtiger dan F3 maar tonnen grip en dus een beetje "foolproof"
_ Sports Car Challenge ALMS ben altijd een beetje een sucker geweest voor wedstrijden met diverse wagens en klasses door elkaar. In tegenstelling tot anderen vind ik deze mod niet half zo slecht, uiteraard kende ik het al van de F1C dagen en ik moet zeggen dat rF er toch een meerwaarde aan geeft.
_ Historic Rally Challenge Sedert de groep B's verdwenen taande mijn interesse in rally danig. Ik ben dan ook geen rallyfan maar kon toch mijn plezier niet op met dit allegaartje van powerbeesten
En voor de rest zijn er heel veel leuke mods en initiatieven in rF. Ik kan mij evengoed amuseren met Truck Racing als met karting mods of met 2CV of één van de vele F1's. Alle dank aan de "community".
En een laatste smeekbede aan dezelfde community : PLEASE maak eens een World Series by Renault mod. Ik hou van de sights and sounds van deze fantastische single seaters en zou die dolgraag eens "virtueel" besturen. Spijtig genoeg heeft nog niemand zijn zinnen gezet op die wagens.
|
|
|
Post by Timpreza on Aug 22, 2007 20:53:55 GMT 1
Goh, da's inderdaad een moeilijk vraag. Momenteel zijn mijn topmods deze: 1: V8 Supercars (zo'n smijtbakken) 2: Die GTL conversie (zo'n smijtbakken!) 3: Champcars Verder wissel ik graag eens af. De Subaru-Mitsu mod en Caterham mods zijn altijd heel plezant om even op de ring te zetten, en die FIA GT mod is ook super, Nascar ook. Zo heb ik er nog een pak. Ik mis vooral nog goede sportscarmods, zowel historische als moderne. Die Nippon kan me absoluut niet boeien trouwens. Hopelijk is het interessanter in een veld, maar ik zie vooral veel crashes gebeuren zondag. :s Het klinkt en voelt alsof je niet vooruit gaat terwijl je oerend hard gaat, tot je een curbstone past en voor je het weet is het game over. Niet mijn ding, ik kan me er niet op inleven. Mijn favoriete tracks zijn vooral tracks met een geschiedenis zoals Nordschleife, Bathurst, Le Mans, Sebring of die typische hobbelige typische Engelse of Franse clubtracks met een flow en karakter zoals Castle Combe, Brands Hatch, Dijon...
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Aug 22, 2007 22:01:22 GMT 1
1. Aussie V8's : allen gelijk voor de wet, tonnen power en die karren kunnen tegen een stoot. Zowel alleen op de baan als midden in het pak, geweldig IMO. En dan dat geluid ... 2. F1-1979 : meesterwerk IMO. De natuurlijke evolutie van GPL als het ware. @ Willy, ik veronderstel dat je met F1-1970 de 79 bedoelt? Zoniet : waar vind ik die F1-1970? 3. Een fictieve mod maar ik heb hem altijd super gevonden : de rF Advanced Trainers met de F1 1991-skins. Zijn minder alles of niets dan de F-BMW maar ongeveer even veel power. En de nostalgie naar F1GP ligt voor de hand. 4. De Lotus Europa van Peter. Zelfs de versie waar we eens die testrace mee gereden hebben, vond ik al super. Latere versies heb ik niet geprobeerd. Maar die eerste versie heeft een blijvende indruk gelaten. Nooit met iets even leuk gedrift als die wagens. Waar ik het meest op zit te wachten : groep C's van midden jaren 80, F1 1982 en 1992, degelijke conversie van Aero 88 en Grand National 1970. Qua circuits ; ik zit al jaren te wachten op een goede versie voor één van de moderne sims van Jacarepagua. Vind dat één van de meest miskende banen van de jaren 80. De backstraight gevolgd door die oersnelle 180° (Sul) en dan nog wat snelle kinks, is een fantastische race sector IMO. Was by far mijn favoriete add-on in GP3. Super flow had die baan. Wat de F Nippon betreft : ik vind wel dat die mod potentieel heeft. Ik volg wel Tim in de vrees dat er zondag veel geharrewar gaat zijn maar denk vooral dat dat aan de combo F Nippon - Suzuka ligt. Ik vind die conversie van Suzuka niet top en heb echt soms last om de racelijn te zien. Bovendien, ook al is Suzuka een top baan (de R130 en Spoon zijn super bochten), is het wel niet echt een gemakkelijke baan. Om dan onmiddellijk met die powerbeesten aan dergelijke technische baan te beginnen : niet simpel. Anderzijds, een challenge is natuurlijk ook leuk. Pfew al bij al een lange post. Timo
|
|
|
Post by Filip Verbert on Aug 23, 2007 0:38:14 GMT 1
Ik ga nog niet zo lang mee met Rfactor dus veel circuits heb ik nog niet getest en mods ook niet, maar dit is mijn top5 1. OW challange met de bmw sauber 07 2. Formule Nippon: eindelijk echt racen, lekker hard en het kleinste foutje wordt direct afgestraft, hetzelfde met de F1 3. De V8's. Close-racing en je kan ze zo goed besturen en in bedwang houden. Ietsje te veel op het gas en ze sturen over, maar zijn zo leuk om onder controle te houden. Superleuke races. 4. DTM. Vind ze supermooi en rijden ook zeer leuk. Veel power en snelheid in de bochten. 5. Caterham. Leuk om met ee persoon of 5 onderling wat plezier te beleven met het driften en het betere stuurwerk
|
|
|
Post by Knarf on Aug 23, 2007 8:00:20 GMT 1
Ik hou in ieder geval deze thread in het oog ivm planning van funraces Volgend seizoen gaan we veel meer funraces doen : namelijk 7 Voorlopig staat er op het programma - rallycross (maar niet met de historics maar met impreza vs lancer, historic mod staat nogal bekend van rF installaties om zeep te helpen en allerhande andere problemen te veroorzaken) - truckraces - Clio Cup - lotus europe - Sauber 07 (die komen overigens over 2 weken ook aan bod) - NASCAR - Caterham (zonet beslist Maar dit lijstje is dus helemaal niet definitief...
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 24, 2007 18:10:19 GMT 1
V8 supercars Nascar Porsche cup F-BMW
|
|