|
Post by Knarf on Aug 12, 2007 18:33:40 GMT 1
Nen tool die ook voor GTR en GTL bestaat. Zojuist eens geïnstalleerd en met wat geprul ook over het netwerk aan de praat gekregen. Normaal werkt het enkel via dual screen. Maar via het programma maxivista kunt ge het ook laten draaien op een computer (Windows 98 of hoger, Linux, MacOS-X) in uw netwerk. Aangezien ik een iBookG4 heb heb ik het volgende gedaan. - Virtual PC op de iBook gezet - Daarin Windows XP - XP ging behoorlijk slecht, maar vooral netwerk ging heel slecht. Ik dacht toen dat het niet ging werken. - Maxivista server op mijn rFactor pc gezet - Maxivista client op mijn iBook - Toen had ik effectief multiple desktops op mijn rFactor pc - rFactor-add gestart op de rFactor pc. Gesleept naar mijn iBook. - rFactor gestart - Bolde zonder problemen... Nu als ge een oud scherm hebt staan is het dus een pak minder werk... Als ge ne oude Windows PC hebt staan (Win98 minstens) dan is het ook veel minder werk. Imo bolt dat zonder probleem op een Pentium 166 ofzo. rFactor add download : teamzr.net/forum/index.php?s=3668091c9f173a81811fd4f5f2b6a8d3&showtopic=599
|
|
|
Post by Timpreza on Aug 12, 2007 21:25:46 GMT 1
Ziet er super uit, en ik heb een dual monitor setup. Eens testen...
|
|
|
Post by Filip Verbert on Aug 13, 2007 16:55:11 GMT 1
Heb ook juist een dual-screen geplaatst en direct het tooltje geinstalleerd. Werkt perfect en is superhandig vind'k zelf. Zeker voor de temperatuur van je banden en al de tijden en posities:)
|
|
|
Post by Timpreza on Aug 13, 2007 19:03:00 GMT 1
Heel handig, maar ik kan maar 1 ding tegelijk en da's racen... Moest je nu die data nu eens kunnen opslaan. Maar daar gebruik ik Motec al voor.
|
|
|
Post by Knarf on Aug 13, 2007 20:04:55 GMT 1
't Is vooral handig tijdens wat testsessies. Zodat ge bv dadelijk kunt zien wat ge verbruikt gemiddeld zonder eerst uit rFactor te moeten gaan en die data moet inlezen in Motec.
Tijdens een race leg ik zo een spullen ook niet aan.
|
|