|
Post by Hill2button on Aug 6, 2007 21:40:14 GMT 1
De admins hebben bepaalde klachten bekeken en zijn tot de volgende conclusies gekomen:
Bart Stroobants heeft in ongeveer 30 gevallen 4 banden buiten de witte lijnen gezet zonder dat hier een rechtstreekse reden voor was. De cutting regels zijn duidelijk, Bart mag daarom niet deelnemen aan de kwalificatieritten van de volgende VRL puntenrace waaraan hij deelneemt. Bovendien was Bart zijn snelste ronde tevens de snelste ronde van de race. Jammer genoeg blijkt dat hij in deze ronde 2 keer buiten de lijnen reed. De snelste ronde gaat naar de piloot met de op één na snelste tijd: Kristof E. (deze ronde was zuiver)
Dave Ludikhuyze heeft, nadat hij in het begin van de race een ronde verloor, ontelbare blauwe vlaggen genegeerd. Hij ging in gevecht met piloten die onderling voor positie reden ondanks dat hij niet sneller was dan deze deelnemers. Deze acties hebben de andere piloten gehinderd en hun race in de war gestuurd. Dit is een overtreding tegen art 2 en art 9 van de VRL regels. Om deze reden moet Dave de volgende VRL puntenrace waaraan hij deelneemt vanuit de pit-lane starten.
De admins betreuren deze straffen maar de regels zijn er zodat het racen voor iedereen aangenaam blijft. Wij hopen dat Bart en Dave spoedig weer op de VRL server te vinden zulllen zijn.
De admins
|
|
|
Post by Mee on Aug 6, 2007 21:43:07 GMT 1
Wie fouten maakt moet de gevolgen ervan dragen...
|
|
|
Post by Hill2button on Aug 6, 2007 21:50:08 GMT 1
Wie fouten maakt moet de gevolgen ervan dragen... Zo hoor ik het graag Bart, tot binnenkort!
|
|
|
Post by sequel on Aug 6, 2007 22:53:44 GMT 1
Dave Ludikhuyze heeft, nadat hij in het begin van de race een ronde verloor, ontelbare blauwe vlaggen genegeerd. LOL nu ook niet overdrijven aub! 'k Wou in mijn race verslag hieromtrent nog een vraag over stellen (is unlappen toegestaan) maar dat is blijkbaar niet meer nodig. Zal de regeltjes is uitprinten en boven mn scherm hangen. ;D Nu geen probleem. Dan weten we dat ook weer, en mijn excuses voor diegene die ik gehinderd heb, was zeker mijn bedoeling niet, wou gewoon mijn "race" nog rijden. De snelle mannen heb ik zonder probleem doorgelaten, maar de jongens de een paar tiende sneller zijn niet. Sorry zal niet meer gebeuren! Na de replay te hebben bekeken mijn dikke verontschuldigingen aan Eric. Ik heb je aan S/F bijna van de baan geduwd. Sorry maat, maar ik zie niks in m'n rechter zijspiegel, en daarom wist ik niet dat je zo close zat. Ik had je direct daarna moeten voorbij laten gaan.
|
|
|
Post by Knarf on Aug 7, 2007 7:25:51 GMT 1
Dave volgens mij laat ge u vangen door uw BMW.
Eric was wel degelijk een pak sneller als u (meer dan 1sec fastest lap), en Wouter was ook een serieus stukske sneller. In de bochten zitten die achter u te tammelen omdat gij niet snel genoeg door rijdt maar daar is het onmogelijk van u in te halen.
Op het recht stuk dan blaast ge gewoon weg van die mannen zodat ze in de remzone weer veel te veel achterzitten en u niet kunnen inhalen.
Gij hebt in uw auto zoiets van : 'Tja die mannen komen niet eens kijken om me in te halen, dan rij ik door'. Maar je had daar aan moeten denken dat uw auto veel sneller is op het rechte stuk (echt wel veel) en ze veel sneller moeten doorlaten.
|
|
|
Post by Bob van der Vleuten on Aug 7, 2007 9:25:28 GMT 1
Persoonlijk heb ik even hinder ondervonden van Dave bij zijn "Unlappen". Nadat ik duidelijk kon maken dat hij niet sneller was dan mij en er ook geen reden was me telkens op kracht van zen bmw voorbij te gaan op de rechte stukken, waarna ik toeren mocht uithalen om er terug voor te geraken in het bochtige stuk. Ik ben zo een 2 secoden verloren op Eric.
MAAR
Ik begrijp heel goed dat Dave zich in de strijd wou houden en dat hij daarom zoveel mogelijk achterstand wou goedmaken.
just my 2 cents
|
|
|
Post by Bob van der Vleuten on Aug 7, 2007 9:27:57 GMT 1
Na de replay te hebben bekeken mijn dikke verontschuldigingen aan Eric. Ik heb je aan S/F bijna van de baan geduwd. Sorry maat, maar ik zie niks in m'n rechter zijspiegel, en daarom wist ik niet dat je zo close zat. Ik had je direct daarna moeten voorbij laten gaan. LOL ROFL ooit gehoord van virtual mirrors? Dat was het eerste wat er i men mail stond na mijn testrace. Raar dat een meer ervaren rijder dat niet weet moet ik zeggen
|
|
|
Post by sequel on Aug 7, 2007 10:44:00 GMT 1
Dave volgens mij laat ge u vangen door uw BMW. Eric was wel degelijk een pak sneller als u (meer dan 1sec fastest lap), en Wouter was ook een serieus stukske sneller. In de bochten zitten die achter u te tammelen omdat gij niet snel genoeg door rijdt maar daar is het onmogelijk van u in te halen. Op het recht stuk dan blaast ge gewoon weg van die mannen zodat ze in de remzone weer veel te veel achterzitten en u niet kunnen inhalen. Gij hebt in uw auto zoiets van : 'Tja die mannen komen niet eens kijken om me in te halen, dan rij ik door'. Maar je had daar aan moeten denken dat uw auto veel sneller is op het rechte stuk (echt wel veel) en ze veel sneller moeten doorlaten. Weet het.
|
|
|
Post by sequel on Aug 7, 2007 10:50:39 GMT 1
Na de replay te hebben bekeken mijn dikke verontschuldigingen aan Eric. Ik heb je aan S/F bijna van de baan geduwd. Sorry maat, maar ik zie niks in m'n rechter zijspiegel, en daarom wist ik niet dat je zo close zat. Ik had je direct daarna moeten voorbij laten gaan. LOL ROFL ooit gehoord van virtual mirrors? Dat was het eerste wat er i men mail stond na mijn testrace. Raar dat een meer ervaren rijder dat niet weet moet ik zeggen Bobke zo ervaren ben ik ook niet zenne. Anders zou ik al lang uit het Rookie kampioenschap zijn gekatapulteerd. Maar die virtual mirrors staan mij niet aan. Als ik 3 schermen naast één heb staan wil ik dat wel tevoorschijn halen, maar op 1 schermke vind ik niet echt wou. Iedereen maakt wel eens fouten hé. Laten we daar achteraf niet te erg op doorgaan, maar gewoon hopen dat het niet meer voorvalt. Anders kun je na elke race wel een klacht indienen.
|
|
|
Post by Timpreza on Aug 7, 2007 13:32:21 GMT 1
Nee, de straffen zijn uitgedeeld, en de fouten zijn doorgedrongen. Meer moet dat niet zijn.
|
|