|
Post by jansongpl on Jul 23, 2007 11:39:13 GMT 1
Al iemand geprobeerd ? Ik heb het zojuist geïnstalleerd en vind het wel leuk . Alleen de sounds worden na een tijdje irritant vind ik. De Le mans LE heb ik ook geprobeerd en de audi leek goed qua sound maar die lola is een ramp. Zowel om te rijden als om aan te horen. Ik hoop dat de enduracers veel kunnen doen in de vakantie. Nu het regent Ik wil hier alleen iemand zijn mening horen en geen oorlog starten. ;D
|
|
|
Post by Timpreza on Jul 23, 2007 12:40:35 GMT 1
Ik heb ze er alletwee eens opgezet, en alletwee weer afgezwierd. SCC is een conversie van een conversie van een oude mod, en de kwaliteit is er ook maar naar. Die LMLE mod is niet veel beter. Spijtig, het blijft uitkijken naar beters.
|
|
|
Post by Knarf on Jul 23, 2007 13:07:53 GMT 1
SCC = een conversie van SCC van F1C LMLE = een een conversie van een GTR2 mod van SCC van F1C
Ik heb enkel LMLE getest maar ik vind de auto's niet plezant rijden (het is mss realistisch maar ik vind het niet plezant). En met die Lola valt effectief niet te rijden zonder dat uw oren ontploffen na 10 minuten
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 24, 2007 8:40:52 GMT 1
Ik hoop dat de enduracers veel kunnen doen in de vakantie. Nu het regent U beseft toch dat wij niets met die brolconversies te maken hebben, hoop ik? Onze ALMS mod gaat redelijk mooi vooruit, moeten momenteel nog 2 models gemaakt worden, de Radical SR9 en de Spyker C8R. Ondertussen worden ook de "high poly" cockpits voor de GT's gemaakt. Physics wordt aan gewerkt, idem voor geluid. (waar ik ook een deel van doe) Voor bepaalde auto's hebben we ook de keuze uit 2 geluidsversies, die van v@ncop en die van mij. (beide realistisch uiteraard
|
|
|
Post by jansongpl on Jul 24, 2007 21:32:37 GMT 1
Absolut niet Jietse Ik had al wat negatief commentaar gelezen op de Rfactor central site maar wou het toch eens proberen. Ik had de VRL corvette eens getest en dan eens van die mods en het was een nachtmerrie. Die Lola was trouwens een echte nachtherrie ;D Keep me posted Is die ALMS mod de versie van vorig jaar of werd die aangepast aan de wagens van dit jaar ?
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 27, 2007 10:46:02 GMT 1
ALMS 2006 (hoewel een groot deel van 2007 ook al gemaakt is)
|
|