|
Post by TimoVermeersch on Jul 17, 2007 12:30:32 GMT 1
Zelfbehoud of niet, in't echt kunt ge altijd sneller. Ik veronderstel dat als een circuit in een sim 20% korter is dan in het echt, ge toch in het echt niet sneller gaat zijn. Het feit dat de Champcars op Long Beach sneller zijn dan in het echt kan dus even goed aan de baan dan aan de physics liggen.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 17, 2007 18:11:03 GMT 1
Zelfbehoud of niet, in't echt kunt ge altijd sneller. Ik veronderstel dat als een circuit in een sim 20% korter is dan in het echt, ge toch in het echt niet sneller gaat zijn. Het feit dat de Champcars op Long Beach sneller zijn dan in het echt kan dus even goed aan de baan dan aan de physics liggen. Een goed circuit is in principe correct van afmetingen.
|
|
|
Post by Filip Verbert on Jul 17, 2007 23:18:15 GMT 1
Wat ik wel wil zeggen is dit. Ok, je hebt in een sim niet de ervaring zoals je in de wagen zit, maar de reacties van het stuur zijn wel enorm goed gesimulleerd. Je moet maar eens met je auto bvb op een grote leegstaande parking rijden en daar je auto proberen over te laten sturen. Of op een nat wegdek in een lange brede bocht, je stuur een plotse schok geven, dan voel je de achterkant wegkomen en kan je makkelijk tegensturen om zo verder te gaan in de bocht. Momentje hé, ik moedig dit zeker niet aan om te doen! Het kan gevaarlijk zijn, zeker als je niet zeker bent van jezelf en de wagen niet goed kent, maar heb zelf al wat ervaring mogen opdoen op circuit met mijn auto en het gevoel van het stuur alleen is echt mooi gesimulleerd vind ik persoonlijk. Wie heeft trouwens een golf of een audi en rijdt mee in november op zolder?
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Jul 18, 2007 12:27:14 GMT 1
Ge kunt ook in Spa met Ecole de Conduite Peugeot op de zanpiste rijden. Met volledig versleten banden is dat best wel leuk.
Timo
|
|