|
Post by Hill2button on Jun 9, 2007 14:05:17 GMT 1
Ik heb een snelkoppeling op mijn bureaublad staan die rechtstreeks naar de VRL server verwijst.
Gewoon dubbelklikken en rF start op en gaat direct naar de server: zeer handig imo.
Dit is vrij eenvoudig:
1) Klik rechts in je bureaublad 2) Kies voor "Nieuw" en vervolgens "Snelkoppeling" 3) In het volgende scherm geeft u dit in: rfactor://games16.xs4all.nl:34300/ 4) Kies "volgende" en geef het kind een naam
Done!
|
|
|
Post by Arpé on Jun 9, 2007 16:03:19 GMT 1
als ik dat zo wil intypen krijg ik als foutmelding dat 'het bestand niet kan gevonden worden' en kan ik die snelkoppelling niet opslaan...
|
|
|
Post by Hill2button on Jun 9, 2007 16:16:41 GMT 1
Hmmm, vreemd, op mijn pc lukte dat maar op de laptop lukt dat niet. Probeer eens een www.vrl-simracing.be in te vullen, doorloop alles. Zo krijg je een link naar een website. Ga nadien in de opties van de snelkoppeling en verander de link naar rfactor://games16.xs4all.nl:34300/;
|
|
Noid
Newbie
Noid
|
Post by Noid on Jun 9, 2007 16:19:18 GMT 1
Hoe ik het doe:
- rechtermuisknop op uw bureau blad - nieuw -> snelkoppeling - Er gaat ne wizard open - in het eerste veld plak je: rfactor://games16.xs4all.nl:34300/ - click volgende - geef het de naam: VRL Server
Als je finisch(of voltooien) klikt, heb je een snelkoppeling naar de vrl-server gemaakt met een icoontje van Rfactor.
succes,
Nico.
|
|
|
Post by Arpé on Jun 9, 2007 16:21:45 GMT 1
nope, niet op werner's manier en niet op nico's. Moet je misschien verwijzen naar de doelmap van rfactor? Want die zit bij mij niet op de c!
|
|
|
Post by Nolle on Jun 9, 2007 17:03:55 GMT 1
nope, niet op werner's manier en niet op nico's. Moet je misschien verwijzen naar de doelmap van rfactor? Want die zit bij mij niet op de c! zou kunnen , ik heb het nu ook nog eens geprobeerd en krijg dezelfde foutmelding , maar ja ik heb rFactor niet meer op de pc staan. vroeger lukte dit echter wél.
|
|
|
Post by Arpé on Jun 9, 2007 18:57:20 GMT 1
Als ik het doe volgens de manier van werner krijg ik volgende melding: 'kan deze internetsnelkoppeling niet openen. Aan het protocol rfactor is geen geregistreerd programma gekoppeld.'
en nu??
|
|
|
Post by Hill2button on Jun 9, 2007 19:13:36 GMT 1
Jij hebt waarschijnlijk hetzelfde probleem als Nolle een tijdje geleden. Het rfactor protocol is op één of andere manier uit uw registry gewist waardoor het protocol niet kan teruggevonden worden.
|
|
|
Post by Arpé on Jun 9, 2007 19:23:04 GMT 1
en dat betekent??
|
|
|
Post by Hill2button on Jun 9, 2007 19:53:24 GMT 1
|
|
|
Post by Arpé on Jun 9, 2007 21:29:04 GMT 1
website gaat open met mekding dat pagina niet weergegeven kan worden
|
|
|
Post by Hill2button on Jun 9, 2007 21:33:13 GMT 1
website gaat open met mekding dat pagina niet weergegeven kan worden Tja voila, als ik daarop klik dan start rF en gaat die direct naar de server. Ik herinner me dat Frank dacht dat dit wss lag aan het registry. Kweet niet of je daar iets aan kan doen behalve rF opnieuw installeren. Kzou het zo laten en in rF gewoon het blauwe plusje gebruiken als je de server niet vindt.
|
|
|
Post by Arpé on Jun 9, 2007 21:47:31 GMT 1
mja, tot nu toe gaat het zonder problemen k'zou geen slapende honden wakker maken
|
|