Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 30, 2007 16:37:55 GMT 1
|
|
|
Post by Hill2button on May 30, 2007 18:47:51 GMT 1
Hallo,is al enkele weken,dat ik tracht in te loggen bij rF Central,maar dat lukt niet meer.De reden daarom is ,dat ik opeens uitgelogd was(zomaar). Dan heb ik een geprobeerd mij opnieuw te registreren ,maar als ik op "register" druk ,dan komt de boodschap "you are already registered" Weet iemand daarop iets te zeggen??? Gewoon terug inloggen, dat moet lukken. Je kan niet opnieuw met dezelfde gegevens registreren.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 31, 2007 2:07:50 GMT 1
Telkens ik wil inloggen reageeert ie met "no match has been found,go back", en dit mag ik keer op keer herhalen. Geen avance!!!
|
|
|
Post by Arpé on May 31, 2007 16:10:02 GMT 1
Kan je niet mailen naar de admins van rF-central?
|
|
|
Post by Timpreza on May 31, 2007 20:33:38 GMT 1
Je hebt me vorige week gemaild dat je hetzelfde voorhad met het forum hier? Dan scheelt er volgens mij ergens iets bij uw pc.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 1, 2007 2:14:26 GMT 1
Ja als dat kan (iets schelen met mijn pc), dan zou ik dat beginnen geloven!! En ja,ik heb al 2 keer gemaild naar rFactor zelf,maar krijg geen antwoord.
|
|
|
Post by Nolle on Jun 1, 2007 18:12:48 GMT 1
Ja als dat kan (iets schelen met mijn pc), dan zou ik dat beginnen geloven!! En ja,ik heb al 2 keer gemaild naar rFactor zelf,maar krijg geen antwoord. aan de pc zal het wel niet liggen want ik heb met Dirk zijn login en paswoord bij mij proberen in te loggen en ook dat werkt niet , héél raar....
|
|