|
Post by jansongpl on May 25, 2007 22:27:10 GMT 1
Voor diegene die graag het zware geschut hebben De truckracing mod is uit ! Heb hem nog niet getest maar de comments lijke belovend ! Iets voor maandag ! Hoe raak je daar de Eau Rouge of de corkscrew door
|
|
|
Post by Timpreza on May 26, 2007 11:52:24 GMT 1
Downloading... Ik ben heel benieuwd wat dat zal geven.
|
|
|
Post by TimoVermeersch on May 26, 2007 18:22:05 GMT 1
Ik heb destijds van die Frank 55 een aantal dingen in GTR geprobeerd en dat heeft mij nooit overtuigd. Dat is een goede track converter maar zijn physics hebben mij nog nooit echt overtuigd.
Enfin, dat wil niets zeggen, kan zijn dat dit wel goed is.
Timo
|
|
|
Post by Buchinski on May 26, 2007 19:14:52 GMT 1
Heb vroeger die demo gedaan van M-B truck racing en dat kon mij wel bekoren. Spijtig genoeg vind ik dat gevoel niet tereug bij deze conversie.
Vind dat je vooral veel te weinig roll hebt in de bochten en veel te weinig van dat typische glijwerk dat die trucks hebben.
Maar goed, 't is ne keer wat anders. Leuk. Ga er nog wat mee rondkarren, misschien moet ik mijn mening nog eens herroepen binnen enkele dagen.
|
|
|
Post by jansongpl on May 27, 2007 11:19:12 GMT 1
Ik vind dit best wel tof maar inderdaad blijft de cabine mooi recht en heeft hij weinig neiging tot drifting.
Het is wel wennen aan de snelheid en de beperkte toeren. De motor liep al snel in het rood. Na enkele rondjes zolder had ik al een blow-up. Dat zal sleutelen worden . Ik denk dat hier de fun beter zal zijn dan het gevoel van snelheid ;D
|
|
|
Post by Nuvolari on May 28, 2007 18:23:33 GMT 1
Nog leuke dingen om mee te racen, heeft wel iets aan zo'n trage snelheden racen.
Denk wel dat er een bug in zit, zelf met de radiators op max blijft de motor oververhitten. Of komt het door voortdurend in het rood te rijden?
Enfin, weeral een leuke toevoeging aan rFactor me dunkt!
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 29, 2007 20:37:09 GMT 1
Ik snap niet waarom jullie zagen dat het moelijk is om deze dingen aan het driften te krijgen, da lukt hier anders verdomd gemakkelijk. Physics zijn echt goed.
|
|
|
Post by Nuvolari on May 30, 2007 18:01:12 GMT 1
is ondertussen al een patch uit: 1.1 Nieuwe physics + enkele nieuwe trucks. En idd, valt nog mee om te driften. Mede doordat de gewichtsbalans van die bakken op niets trekt . Vooral als ge nog aan het remmen zijt terwijl ge al indraait.
|
|