|
Post by Knarf on May 19, 2007 18:19:41 GMT 1
CTRL + F om uw fps te zien
Max FPS kunt ge instellen in I:\Program Files\rFactor\UserData\Frank Wynants\Frank Wynants.PLR Daarin een regel Max Framerate
|
|
randy
Rookie VRL'er
|
Post by randy on May 19, 2007 18:43:38 GMT 1
Euhm, in die installer F1BMW07.exe zit geen rFm folder, en dus kan ik hem niet selecteren in mijn auto's. Ik heb hem via deze link gedownload, maar veronderstel dat de andere niet anders zijn. www.rfactor.net/downloads/F1BMW07.exeIk zal wss niet de enige zijn? ik heb dat ook;is het al opgelost bij u en zo ja,hoe heb je dat gedaan
|
|
|
Post by Timpreza on May 19, 2007 20:44:47 GMT 1
Euhm, in die installer F1BMW07.exe zit geen rFm folder, en dus kan ik hem niet selecteren in mijn auto's. Ik heb hem via deze link gedownload, maar veronderstel dat de andere niet anders zijn. www.rfactor.net/downloads/F1BMW07.exeIk zal wss niet de enige zijn? ik heb dat ook;is het al opgelost bij u en zo ja,hoe heb je dat gedaan Zie Frank zijn reply erop. ze staan onder OW Series 06 of zo.
|
|
|
Post by Knarf on May 19, 2007 20:52:46 GMT 1
Ik weet niet of iemand het heeft gezien maar ge kunt voor regenbanden kiezen in de pits... (de rFactor versie die ze gebruiken in het BMW-Sauber complex heeft trouwens regen want daar zijn screenshots van en ISI heeft dat ook gezegd. Waarschijnlijk zijn ze vergeten de regenbanden uit de mod te halen voor publieke release
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 19, 2007 20:59:08 GMT 1
... of ze gaan gewoon 1 van de volgende dagen een update met regen geven.
|
|
|
Post by Hill2button on May 19, 2007 21:05:19 GMT 1
... of ze gaan gewoon 1 van de volgende dagen een update met regen geven. Is dat een gok of heb je dat uit goede bron?
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 20, 2007 8:56:29 GMT 1
... of ze gaan gewoon 1 van de volgende dagen een update met regen geven. Is dat een gok of heb je dat uit goede bron? Dit is een gok, maar uit een goede bron weet ik wel dat er al een tijdje aan gewerkt wordt.
|
|
|
Post by Knarf on May 20, 2007 9:55:45 GMT 1
In deze thread op RSC staan (slechte) screenshots van rFactor in de regen genomen in het Sauber amusement park tijdens de GP van Maleisië: forum.rscnet.org/showthread.php?t=287136In die thread zeggen medewerkers van ISI ook dat het bericht effectief klopt en dat er wel degelijk regen zit in de rFactor die men gebruikt in het Sauber amusement park. Er zijn echter nog te veel problemen (fps voornamelijk) om te releasen. Daarnaast zegt de ISI medewerker ook dat regen NIET meer zal verschijnen voor rF.
|
|
|
Post by Hill2button on May 20, 2007 10:46:39 GMT 1
Ik heb van een Nederlandse beta tester ook al vernomen dat hij settings heeft gezien die betrekking hebben tot regen.
|
|
|
Post by Knarf on May 20, 2007 12:58:41 GMT 1
Doet uw .PLR file eens open Werner. Daar staan al van dag 1 dat ik rFactor had settings in met betrekking tot regen. Bijvoorbeeld rainspray flow ofzo...
|
|
|
Post by Petrol on May 20, 2007 18:40:46 GMT 1
Die regensettings staan daar al in sinds de F1 series van jaren terug. Als er regen komt dan zal het voor de opvolger van rF zijn, waar ISI nu aan werkt.
|
|