|
Post by Nolle on May 2, 2007 7:14:40 GMT 1
Werner of Peter of Frank, kan je me zeggen hoe ik mijn setup post op het forum? Dan kan ik ook andere rijders er misschien mee helpen, maar heb al aan enkelen mijn setup gegeven en konden zich er meestal toch niet in vinden lol. Het heeft echt met je rijstijl te maken en hoe je het liefst de auto laat "bollen"... Dit forum laat niet toe om berichten te attachen. Enige oplossing is je gratis webspace te gebruiken en daar dan een link naar te posten. In de toekomst zou het kunnen dat de vrl site deze functionaliteit meekrijgt maar dat is niet voor direct. ik ga alvast het goeie voorbeeld geven , hier vind je mijn setups ( voor wat ze waard zijn ) : zie mijn volgende topicvraagje aan de techneuten onder ons : hoe kan ik op m'n webspace een map aanmaken én énkel die toegankelijk maken voor anderen , nu is het zo dat je als je via mijn link op m'n webspace komt je gewoon door op "parent directory" te klikken in de root van m'n webspace komt en dus al de rest kan binnenhalen. ik zou eigenlijk willen kunnen werken met een paswoord zodat énkel die map te openen is en mijn setups dus enkel voor de VRL te downloaden zijn.....
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 2, 2007 19:22:18 GMT 1
Maak een bestand index.html aan op uw root directory. Dat zorgt er niet voor dat je een wachtwoord ofzo moet instellen, maar dat verhindert wel de toegang tot de directory listing (voor zover ik weet)
in notepad, opslaan als index.html:
<html> <head> <title>Ga weg!</title> </head> <body> <br> <br> <br> <center><h1>Ga weg!</h1></center> </body> </html>
|
|
|
Post by Knarf on May 2, 2007 19:45:33 GMT 1
Een manier is natuurlijk om uw setup op rFactor-central te posten bij het circuit.
Dat is allemaal voorzien op rFactor-central en dan post ge hier gewoon dat uw setup op rFactor-central te vinden is.
|
|
|
Post by Nolle on May 2, 2007 20:17:29 GMT 1
Maak een bestand index.html aan op uw root directory. Dat zorgt er niet voor dat je een wachtwoord ofzo moet instellen, maar dat verhindert wel de toegang tot de directory listing (voor zover ik weet) in notepad, opslaan als index.html: <html> <head> <title>Ga weg!</title> </head> <body> <br> <br> <br> <center><h1>Ga weg!</h1></center> </body> </html>
gelukt ! bedankt hé , nu hoef ik maar telkens ik een nieuwe setup erbij wil zetten deze naar de betreffende map te uploaden
|
|
|
Post by Nolle on May 2, 2007 20:20:27 GMT 1
vanaf nu zijn mijn setups dus hier te downloaden ( rechts op een setup klikken en kiezen voor "koppeling opslaan als" , de naam laten staan ( wordt dus opgeslagen als een "SVM" bestand ) en de doelmap kiezen en ok..... users.telenet.be/bmwman/setups
|
|
|
Post by Filip Verbert on May 3, 2007 13:08:54 GMT 1
Wil je mijn setup, waarvan ik toch al tevreden over ben, download ze op rfactorcentral. Kan je ze eens proberen en maybe wijzigen. Hopelijk ben je er wat mee! Staat onder de naam "karterke"
|
|
|
Post by Nolle on May 3, 2007 20:24:11 GMT 1
Wil je mijn setup, waarvan ik toch al tevreden over ben, download ze op rfactorcentral. Kan je ze eens proberen en maybe wijzigen. Hopelijk ben je er wat mee! Staat onder de naam "karterke" Thanks Filip , that's the spirit
|
|
|
Post by Nuvolari on May 3, 2007 20:42:27 GMT 1
De mijne staat er ook bij, onder sonicboy. Moet wel nog wat aan gesleuteld worden, maar is al goed begin. Heb beetje gebasseerd op setup van Filip, wat trouwens heel goede setup is . thx
|
|
|
Post by Knarf on May 3, 2007 21:13:33 GMT 1
Merci mannen. Ik ken zelfs helemaal niks van setups dus stel ik die setups zeer op prijs. Als er wat meer volk sets post hebben de niet-setup-bouwers wat meer keuze om een setup die bij hun rijstijl past uit te kiezen.
|
|
|
Post by Hill2button on May 3, 2007 21:14:56 GMT 1
|
|
|
Post by Nuvolari on May 6, 2007 12:44:46 GMT 1
Een vraagje voor de experts: wat doen jullie met het differential (te vinden onder vehicle->upgrades). Was gisteren even aan het proberen met de settings op medium ipv default, en brak opeens mijn ronderecord. Weet niet of hieraan ligt, of dat ik gewoon goe bezig was . En wat betekent het cijfer juist. Ik bedoel is het hoe hoger hoe losser de wielen van mekaar staan, of omgekeerd? thx
|
|
|
Post by Petrol on May 7, 2007 22:57:48 GMT 1
De diff settings die jij wil zeggen daar kan je bij deze V8's niks aan veranderen. Het verschil zit hem in de final drive, de eindverhoudingen van uw versnellingen, veel simpeler dus. Bij sommige mods kan je elke gear veranderen, en meestal ook de final, deze final beïnvloedt alle gears, je zal op dat grafiekje in het setupmenu alles zien opschuiven. Hoe hoger dat verhoudingsgetal hoe lager uw topsnelheid en hoe sneller je accellereert. Het ideaal is als je in je hoogste versnelling op het snelste stuk van het circuit net wel/niet in het rood gaat. Probeer dus een diff met een zo hoog mogelijke waarde maar je moet ook nog wat reserve hebben in geval je iemand slipstreamt en je mag je motor ook niet opblazen. Bij te korte versnellingen ga je topsnelheid verliezen en dat moet je absoluut vermijden uiteraard.
Kies bij de upgrades dus voor "Adjustable Diff" zodat je in het setup menu alle verschillende verhoudingen kan testen. Let wel op: bij sommige circuits die bij deze mod horen zoals Bathurst kan je geen diff kiezen.
|
|
|
Post by Mee on May 8, 2007 18:16:26 GMT 1
Nog geen nieuwe setup Peter?
|
|
|
Post by Petrol on May 8, 2007 19:54:37 GMT 1
Ik moet Eastern Creek zelfs nog installeren. Het zal iets voor donderdag -of vrijdagavond worden vrees ik.
|
|