|
Post by Filip Verbert on Apr 7, 2007 19:23:18 GMT 1
Hey iedereen van VRL!
Ik zit met een groot probleem. Ik wil doodgraag de testsessies van maandag voor de rookies meedoen, maar ik zal pas dinsdag of woensdag mijn unlockcode krijgen. Kan er iemand (Belg uiteraard) mij helpen om even zijn code door te geven aan mij zodat ik de full version kan gebruiken om de tests mee te doen? Ik ben al volledig geregistreerd om het kampioenschap mee te rijden dus help mij aub!
Grtz Filip
|
|
|
Post by Hill2button on Apr 7, 2007 20:47:17 GMT 1
Hey iedereen van VRL! Ik zit met een groot probleem. Ik wil doodgraag de testsessies van maandag voor de rookies meedoen, maar ik zal pas dinsdag of woensdag mijn unlockcode krijgen. Kan er iemand (Belg uiteraard) mij helpen om even zijn code door te geven aan mij zodat ik de full version kan gebruiken om de tests mee te doen? Ik ben al volledig geregistreerd om het kampioenschap mee te rijden dus help mij aub! Grtz Filip Filip, ik begrijp je situatie en je enthousiasme is heel positief. Maar, ik moet je teleurstellen, zo simpel gaat dat niet. Een rF unlock code is geregistreerd op basis van jouw pc systeem en iemand anders zijn unlock code gaat dus hoogst waarschijnlijk niet werken. Bovendien is dat niet bepaald legaal te noemen. Even geduld zou ik zo zeggen, je afwezigheid op de testrace is op zich geen probleem. We regelen dat wel, eventueel door een tweede testrace op (bijvoorbeeld) vrijdag avond. Het echte kampioenschap begint pas op zondag. You'll get your chance
|
|
|
Post by Filip Verbert on Apr 7, 2007 21:57:12 GMT 1
Bedankt voor de info. Maar ik zette deze topic op het forum omdat een onbekende hollander op de chat op rf me zei dat je gerust iemand zijn unlock code kunt gebruiken omdat die 5 keer te herbruiken is. Ik wist dat dit niet legaal is, maar door men enthousiasme trok ik me daar bijzonder weinig van aan en liet me ook meeslepen door die hollander lol . Dan met ik maar wachten en me tevreden stellen met de demo tijdelijk. Bedankt voor de geruststelling! Grtz
|
|
|
Post by Petrol on Apr 8, 2007 11:38:11 GMT 1
Ik dacht dat je maar 3 unlocks had? Na dat aantal unlocks moet je elke keer via Trymedia unlocken. Dus als iemand je z'n code geeft maakt die het zichzelf op den duur moeilijker, afhankelijk van de snelheid waarmee Trymedia je terug unlocked. Ik heb m'n code bijvoorbeeld op 2 pc's staan en hou m'n 3e liefst nog zo lang mogelijk als reserve moest ik van pc veranderen. Het is zoals uw Hollander zei, en je kan dan ook samen online racen zonder probleem, maar hij heeft zijn code toch ook niet gegeven. Hopelijk krijg je je code snel, ondertussen kan je eventueel je rF instellingen optimaliseren (allerlei opties, controller setting,...), die van de demo zullen hetzelfde zijn als de full.
|
|
|
Post by Knarf on Apr 8, 2007 12:19:16 GMT 1
Hoe komt het eigenlijk dat ge pas dinsdag op woensdag uw unlock code hebt ?
Toen ik heb betaald voor rFactor had ik 20 seconden later al ne mail met mijn downloadlink en unlockcodes.
|
|
|
Post by Hill2button on Apr 8, 2007 13:20:09 GMT 1
Hoe komt het eigenlijk dat ge pas dinsdag op woensdag uw unlock code hebt ? Toen ik heb betaald voor rFactor had ik 20 seconden later al ne mail met mijn downloadlink en unlockcodes. Omdat hij via overschrijving heeft gewerkt.
|
|
|
Post by Filip Verbert on Apr 8, 2007 23:24:58 GMT 1
Idd, omdat ik met overschrijving heb gewerkt en waar ik achteraf spijt van heb, maar jah... met het weekend voor de deur kan het niet anders hé dan tot de week nadien te wachten
|
|
|
Post by sequel on Apr 9, 2007 10:03:49 GMT 1
idd Filip, het is ook een testrace voor de rookies, dus het gaat nog niet om de punten. Misschien moet ge later in de week is en paar ronden bollen zodat de admins uw rijgedrag kunnen bekijken. Niet dramatiseren man!
|
|
|
Post by Filip Verbert on Apr 12, 2007 15:03:25 GMT 1
Heb er al een paar gereden en sta tot men grote verbazing bovenaan de tabel...:s. Ik ben benieuwd naar de concurrentie
|
|
|
Post by Filip Verbert on Apr 12, 2007 15:06:53 GMT 1
Dit ter informatie.
Heb rfactor aangekocht via een overschrijving. Die overschrijving heb ik toegestuurd online naar een duitse bank. Ik kreeg 1 reply van de sales van rfactor dat ze mijn probleemmailtje hebben doorgestuurd naar de site waar ik de unlock heb gekocht. Die site zegt dat ze een mail sturen met de unlock-code, maar heb geen mail gekregen. Wat doe je nu beter....? Gewoon terug naar de site van aankoop gaan, je daar inloggen en daar bij je gekochte gedoe je unlockcode afhalen. Hopelijk help'k hiermee mensen die het via dezelfde weg doen. Grtz
|
|