|
Post by Arpé on Mar 19, 2007 19:55:30 GMT 1
|
|
|
Post by Knarf on Mar 19, 2007 21:17:53 GMT 1
Inderdaad. Ik heb wel een versie die samenkomt met de FSONE 2006 v1.0 mod. Maar de screenshots zijn hetzelfde, mss is die bij de FSONE mod een nieuwere versie.
Ik vond dat een heel goede spotter, maar eigenlijk is het niet echt een spotter vind ik (niet zo van "clear left" enzo (mss wel als ge Nascar mode gebruikt ?)):
* Ge kunt em aan en uitzetten via terwijl ge zit te racen * Ge kunt het volume regelen terwijl ge zit te racen * Hij zegt als er ergens een gele vlag is + in welke sector * Hij zegt als ge inloopt/uitloopt op uw voorligger/achterligger * Hij zegt als het blauwe vlag is * Waarschuwing als uw banden warm lopen * Waarschuwing bij koude banden * Als ge van positie wisselt zegt hij uw nieuwe positie * Als ge uw eigen beste rondetijd rijdt meldt hij dit * Als ge de snelste racerondetijd rijdt meldt hij dit * In de Q meldt hij na iedere ronde uw positie * Als iemand uitvalt meldt hij dit * Als iemand een penalty krijgt meldt hij dit * Als ge schade rijdt meldt hij dit (met exacte info waar de schade is en hoe zwaar) * Als uw benzine bijna leeg is meldt hij dit * Als iemand pit ...
Alles dus eigenlijk wat ge op uw LCD ziet en de vlaggen. Handig dat ge niks meer in uw LCD moet gaan zoeken dus...
|
|
|
Post by Nolle on Mar 19, 2007 21:23:54 GMT 1
waarschijnlijk weer domme vraag maar ik ga ze toch stellen : kunt je in rFactor die LCD uitschakelen ?
|
|
|
Post by Hill2button on Mar 19, 2007 21:32:21 GMT 1
waarschijnlijk weer domme vraag maar ik ga ze toch stellen : kunt je in rFactor die LCD uitschakelen ? Via één van de numerieke toetsen dacht ik (die onder de functietoetsen).
|
|
|
Post by Arpé on Mar 20, 2007 17:44:13 GMT 1
Hmmm, misschien toch maar beter die mod installeren dan. Zo heb ik die ook ineens en ben ik zeker dat ik de juiste spotter heb....
|
|
|
Post by Nolle on Mar 20, 2007 23:13:11 GMT 1
misschien het vermelden waard : bij werkt die spotter niet maar Willy beweert dat .net versie 2 moet geinstalleerd zijn.....ga dat nu dus doen.
|
|
|
Post by Buchinski on Mar 21, 2007 0:06:33 GMT 1
Die melding kreeg ik inderdaad bij het installeren van de mod FSONE : "you need to install .NET v2 framework in order for the spotter to work" waarna ik werd doorverwezen naar Microsoft Update of zulke site. Ik dacht de slimme uit te hangen en downloadde de aparte spotter plug-in en de US language pack. En toen ik dat wou uitvoeren installeerde hij toch nog eerst .NET op mijn PC voordat de Spotter Plugin werd geladen. De Plugin (met install van .NET) en de US language files heb ik hier ter beschikking gezet : rapidshare.com/files/22017303/SpotterPluginv.1.0.rarrapidshare.com/files/22019545/Spotter_Plugin_v1.01_US.rar
|
|
|
Post by Arpé on Mar 21, 2007 7:59:54 GMT 1
De spotter die je bij fsone krijgt is wel een andere versie: 1.1
|
|