Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 6, 2007 22:46:05 GMT 1
Nu het seizoen gedaan is dacht ik mij eens te amuseren met het maken van een persoonlijke skin. Heeft er iemand een tutorial hierover? Ik heb een tutorial gezien met adobe photoshop,dit heb ik niet.Ik heb wel paint shop studio,kan dit hiermee? Iets speciaal nodig nog. Is er een viewer om het resultaat op voorhand te bekijken . Ik heb dit voor Nascar2003 gedaan waar het een fluitje van een cent was.Ik vermoed dat het met rFactor iets moeilijker is. Ben van plan een Porsche te doen en misschien een V8(als dit gaat natuurlijk)
|
|
spyder
Rookie VRL'er
Hans Poelmans
|
Post by spyder on Mar 8, 2007 17:56:20 GMT 1
ge hebt hier online nix aan want dan word ge gekickt van de server spijtig genoeg
|
|
|
Post by Knarf on Mar 8, 2007 18:32:32 GMT 1
Nu hebt ge u toch wel iets laten wijsmaken hoor Hans... Anderen zien uw skin gewoon niet tenzij ze die downloaden ergens, Gjon heeft een systeem op poten om zoals LFS skins dadelijk door te sturen maar om 1 of andere reden zat dat niet in de laatste patch . Gekicked zult ge zeker niet worden.
|
|
spyder
Rookie VRL'er
Hans Poelmans
|
Post by spyder on Mar 10, 2007 11:12:20 GMT 1
ik heb op vrl server eens proberen te joinen met een andere skin werd stantepede gekickt
|
|
|
Post by Hill2button on Mar 10, 2007 11:26:26 GMT 1
ik heb op vrl server eens proberen te joinen met een andere skin werd stantepede gekickt Skin moet wel op een bestaande wagen gezet worden.
|
|
|
Post by Petrol on Mar 10, 2007 12:01:18 GMT 1
"Vehicle Mismatch: Skin too ugly" Eddy, Photoshop is toch aan te raden. Je vindt dat hier en daar wel op 't internet. Vooral om de paint juist te kunnen saven (.dds plugin) is PS handig, op RSC staat wat info. Het gaat over GTR/GTL wagens maar het principe is hetzelfde. Zorg er ook voor dat je de juiste template hebt en dat je in de juiste laag paint. Dat zal in uw tutorial ook wel staan. forum.rscnet.org/showthread.php?t=229800
|
|
|
Post by fragske on Mar 12, 2007 12:41:47 GMT 1
the gimp is gratis en daar bestaat ook een dds plugin voor
|
|
spyder
Rookie VRL'er
Hans Poelmans
|
Post by spyder on Mar 12, 2007 21:55:58 GMT 1