Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 20, 2007 22:50:11 GMT 1
Juist online op de server een race met Herman en Pedro(Kristof ging slapen, maar hij had in de qual wel effe laten zien hoe snel hij wel is). Ik stond dus op P1,ik maar zoeken naar rode lichten ,maar vond er geen.Ik hoorde alleen toeters gaan (die mee aftellen met de rode lichten dacht ik)Hoorde geen getoeter meer en vertrok ,maar helaas te vroeg en een drive thu.Ik heb er misschien los naast gekeken,maar waar staan die rode lichten?? Herman en Pedro zullen ze wel gezien hebben denk ik. By the way,echt een plezante baan om te rijden ook al is het een fantasy baan van ISI.
|
|
|
Post by sequel on Feb 20, 2007 23:50:32 GMT 1
Leuk circuit! Bevalt me veel beter dan Donington. Driften troef! Dave , heb je soms al iets wat op een setup voor dit circuit trekt ? anders zeker hier welkom Ik heb een mailtje gestuurd met m'n setup Nolle, maar ik heb nog ni zo veel verstand van "hoe een goede afstelling in mekaar knutselen" Je zal er nog wel betere krijgen hé. Race is ook nog niet morgen hé. ;D Die ranking kan me ni zoveel schelen (ervaring opdoen primeert) en als ik iemand kan helpen, hoe noob ik ook ben, dan doe ik dat graag. Heb ook respect voor de jongens die wij "noob mannetjes" de nodige hulp aanbieden om ons sneller te maken. Dat komt de competitie alleen maar ten goede.
|
|
|
Post by Nolle on Feb 21, 2007 16:02:53 GMT 1
als ik iemand kan helpen, hoe noob ik ook ben, dan doe ik dat graag. Heb ook respect voor de jongens die wij "noob mannetjes" de nodige hulp aanbieden om ons sneller te maken. Dat komt de competitie alleen maar ten goede. 200 % mee eens en thanks voor de setup , de mijne is ondertussen ook al op weg naar U
|
|
|
Post by Nolle on Feb 21, 2007 16:05:42 GMT 1
Als ik nu voor Nolle en Hans eindig forget it , no way , ge moogt da op uwen buik schrijven ,
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 21, 2007 21:59:31 GMT 1
Misschien ter info i.v.m. de lichten bij de start. Ik weet de lichten nu staan(hangen) Omdat ik mijn zetel tamelijk hoog had staan kon ik door die band op de ruit van de Porsche zijn die lichten niet zien.
|
|
|
Post by sequel on Feb 21, 2007 23:53:55 GMT 1
als ik iemand kan helpen, hoe noob ik ook ben, dan doe ik dat graag. Heb ook respect voor de jongens die wij "noob mannetjes" de nodige hulp aanbieden om ons sneller te maken. Dat komt de competitie alleen maar ten goede. 200 % mee eens en thanks voor de setup , de mijne is ondertussen ook al op weg naar U Merci Nollleke!
|
|
RedC
Rookie VRL'er
Chris Goeman
|
Post by RedC on Feb 22, 2007 12:58:54 GMT 1
Dave wilt ge mij uwe setup ook ns doorsturen?
|
|
|
Post by Nolle on Feb 22, 2007 13:19:37 GMT 1
|
|
|
Post by Petrol on Feb 22, 2007 13:31:42 GMT 1
De setup mogelijkheden bij deze Porsche zijn tamelijk beperkt, dus echt een slechte setup die veel verschilt van een normale kan je niet maken. Daar hoeft ge geen schrik van te hebben, testen maar.
|
|
|
Post by sequel on Feb 22, 2007 23:20:47 GMT 1
'k Vind em schitterend Nolle!
|
|
|
Post by sequel on Feb 22, 2007 23:21:59 GMT 1
Dave wilt ge mij uwe setup ook ns doorsturen? Waarom ge doet nooit mee op zondag? Maar toch bedankt dat ge mij naar hier loodste, ik amuseer me hier rot!
|
|
spyder
Rookie VRL'er
Hans Poelmans
|
Post by spyder on Feb 23, 2007 6:53:18 GMT 1
hij heeft schrik van de grote boze wolf
|
|
|
Post by Knarf on Feb 23, 2007 8:24:10 GMT 1
Chris doet toch mee ? Stond op CC nog 2de op de grid ofzo...
|
|
|
Post by sequel on Feb 24, 2007 22:21:23 GMT 1
Chris doet toch mee ? Stond op CC nog 2de op de grid ofzo... De enige.. Maar als hij me ziet irl doet hij alsof hij Schumi is...
|
|
|
Post by filipvdv on Feb 26, 2007 12:23:43 GMT 1
is er een manier om dat hobbel effect vanuit de cockpit te verminden of af te zetten ?
Ik krijg er koppijn van na een tijdje zo gereden te hebben.
|
|