|
Post by Nolle on Feb 19, 2007 10:28:08 GMT 1
ik zit met een probje : ligt het aan mijn instellingen maar ik kan nergens vinden bij "garage" , "setups" waar ik m'n banden kan kiezen , staat licht grijs als "Michelin" , nergens vind ik waar ik kan kiezen tussen "soft" , "medium" ......of zie ik iets over het hoofd ?
|
|
|
Post by Petrol on Feb 19, 2007 12:56:12 GMT 1
Ge ziet iets over het hoofd: kies de "Carrera Cup RD 1.3" mod ipv "Carrera Cup 2005" en het zal lukken.
|
|
|
Post by Nolle on Feb 19, 2007 19:21:01 GMT 1
Ge ziet iets over het hoofd: kies de "Carrera Cup RD 1.3" mod ipv "Carrera Cup 2005" en het zal lukken. bedankt !
|
|
|
Post by sequel on Feb 20, 2007 0:15:10 GMT 1
Leuk circuit! Bevalt me veel beter dan Donington. Driften troef!
|
|
|
Post by Nolle on Feb 20, 2007 15:46:42 GMT 1
Leuk circuit! Bevalt me veel beter dan Donington. Driften troef! Dave , heb je soms al iets wat op een setup voor dit circuit trekt ? anders zeker hier welkom
|
|
|
Post by Hill2button on Feb 20, 2007 16:15:38 GMT 1
Leuk circuit! Bevalt me veel beter dan Donington. Driften troef! Dave , heb je soms al iets wat op een setup voor dit circuit trekt ? anders zeker hier welkom Nolle, de R&G tussenstand al bekeken?
|
|
|
Post by Nolle on Feb 20, 2007 16:22:11 GMT 1
Dave , heb je soms al iets wat op een setup voor dit circuit trekt ? anders zeker hier welkom Nolle, de R&G tussenstand al bekeken? jawel , dus ik mag niet te rap zijn volgende race anders moet ik overstappen naar de elite mannen ;D nee serieus : dat ga ik niet kunnen houden , zowel Hans als Kevin zijn rapper dan ik , een 3de plaats zit er mogelijks wel in.
|
|
|
Post by Buchinski on Feb 20, 2007 16:45:04 GMT 1
Doet mij met weemoed terugdenken aan het seizoensbegin toen ik "virtueel" de leiding had.
Mijn positie binnen de R&G Cup is nu zwaar mistekent. De R&G neemt mijn 4 beste resultaten niet in rekening maar helaas wel mijn enige DNF van heel het seizoen.
Nu, ik wil niet beweren dat ik nu nog aan de leiding had gestaan hoor. Daarvoor zijn er enkele anderen te snel onderweg geweest (o.a. Kevin en Hans) maar zo aan het staartje bengelen is nu ook niet de juiste representatie van mijn seizoen. Ik hoop dat ik nog mijn top10 finish overall kan houden hoewel dat ook nog moeilijk zal worden tegen Arnold en Hans. Gelukkig is Essington een door mij geliefd circuit, dus we leven op hoop.
|
|
spyder
Rookie VRL'er
Hans Poelmans
|
Post by spyder on Feb 20, 2007 19:52:43 GMT 1
niet dikkenekkerig bedoeld maar als ik deze win win ik r&g cup
was normaal zo wie zo voor mij moest ik montreal er niet door tim zijn uitgeduwd en niet teveel gepushed had op castle combe ...
maar nu word het spannend !!!
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 20, 2007 20:03:05 GMT 1
Een tijd geleden is op Sim HQ een uitleg gegeven om ronde te rijden op Essington.Ik heb hiervan toen een word document gemaakt.Kunt het article ook nog op de site vinden. Misschien een hulp voor enkelen die circuit niet kennen zoals ik. users.telenet.be/RutsEddy/rF/Essington%20track.doc Trouwens een zeer mooi circuit,is dit een bestaand circuit? Heb er nog niet van gehoord.
|
|
|
Post by Knarf on Feb 20, 2007 20:10:13 GMT 1
Is een fantasy baan van ISI Eddy. Maar effectief een heel mooi circuit vind ik.
|
|
|
Post by Buchinski on Feb 20, 2007 21:13:32 GMT 1
niet dikkenekkerig bedoeld maar als ik deze win win ik r&g cup was normaal zo wie zo voor mij moest ik montreal er niet door tim zijn uitgeduwd en niet teveel gepushed had op castle combe ... maar nu word het spannend !!! Ow sh!t .. now my heart bleeds even more ... Net even op een papiertje voor de fun uitgerekend, mmoest de R&G cup hebben geteld over heel het seizoen dan zouden we de laatste race zijn ingegaan met volgende telling : Willy 46 Nolle 41 Hans 40 .. ik zou dus nog altijd op kop hebben gestaan en het zou dus beslist worden in de laatste race. Als ik nu voor Nolle en Hans eindig dan ga ik mezelf wel voor de kop gaan slaan. Ik heb ook geen verklaring voor het feit dat ik in de huidige telling het zo slecht heb gedaan. Vanaf de lancering van de R&G Cup en mijn opgave op Bathurst heeft het nooit meer goed gelopen. Waarom? Closer veld met de Porsches? Meer concurrentie vanaf Montreal? I dunno ....
|
|
spyder
Rookie VRL'er
Hans Poelmans
|
Post by spyder on Feb 20, 2007 21:35:47 GMT 1
haha willy . da's idd waar , ben na 2 a 3 races erbij gekomen dacht ik
waarom zo slecht weet ik niet , mss wil je teveel proberen en maak je daardoor fouten ? gewoon op u eigen tempo blijven he !
|
|
|
Post by Hill2button on Feb 20, 2007 21:55:50 GMT 1
Logisch denk ik Willy. De F1's en de V8 verdragen minder. Voorzichtig rijden loont meer omdat de concurrentie meer in de kant steekt.
De PCC moet je pushen en is makkelijker. Jij bent niet trager geworden, er vallen gewoon minder mensen uit. Probeer wat meer op snelheid te rijden ipv onmiddellijk voor de endurance te gaan.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 20, 2007 22:14:45 GMT 1
Ik supporter volledig voor Willy !! ;D Zal mijn "Buchinski Rulez !!!" t-shirt aantrekken op essington ;D volgende trophy is er nix meer virtueel Willy dan is't voor echt , laat dan maar eens zien wat ge kunt . (btw: dit is niet sarcastisch, t'is voor echt )
|
|