|
Post by Hill2button on Jan 27, 2007 14:21:11 GMT 1
Jullie hebben een tijdje geleden een enquete toegestuurd gekregen. Jullie antwoorden waren zeer waardevol, indien je nog niet geantwoord hebt kan je dat nog steeds doen.
Eén van de vragen was of de server niet langer online kon zijn. Die pc staat hier bij mij thuis en ik wil niet dat die de ganse dag draait als er niemand thuis is. Ik heb namelijk al voorgehad dat de vlammen in de voeding van mijn pc stonden, gelukkig was ik toen thuis of alles was mss afgebrand. Vandaar dat ik wat voorzichtig ben.
Nu, om toch een stap in jullie richting te zetten zal de server vanaf nu online zijn vanaf 15u (ipv 16u) en blijft online tot 1u 's nachts (ipv half één).
CU on the track!
|
|
|
Post by sequel on Feb 20, 2007 0:36:13 GMT 1
Jullie hebben een tijdje geleden een enquete toegestuurd gekregen. Jullie antwoorden waren zeer waardevol, indien je nog niet geantwoord hebt kan je dat nog steeds doen. Eén van de vragen was of de server niet langer online kon zijn. Die pc staat hier bij mij thuis en ik wil niet dat die de ganse dag draait als er niemand thuis is. Ik heb namelijk al voorgehad dat de vlammen in de voeding van mijn pc stonden, gelukkig was ik toen thuis of alles was mss afgebrand. Vandaar dat ik wat voorzichtig ben. Nu, om toch een stap in jullie richting te zetten zal de server vanaf nu online zijn vanaf 15u (ipv 16u) en blijft online tot 1u 's nachts (ipv half één).CU on the track! Blijkbaar staat de server terug tot half één? Spijtig, mits ik deze week met de late sta kan ik dat half uurtje goed gebruiken. Pleassssssse
|
|
|
Post by Hill2button on Feb 20, 2007 8:14:25 GMT 1
Ok, ik dacht dat er niemand online was tussen half één en één...
|
|
RedC
Rookie VRL'er
Chris Goeman
|
Post by RedC on Feb 20, 2007 14:07:17 GMT 1
nice
|
|
|
Post by sequel on Feb 20, 2007 23:35:56 GMT 1
Ok, ik dacht dat er niemand online was tussen half één en één... Ik sta om de 3 weken met de late Werner, dus als je om de 3 weken is aan me wil denken zou ik fantastisch vinden. De overige 2 weken mag hij van mij dicht om 22u. ;D
|
|