|
Post by sequel on Jan 26, 2007 7:36:26 GMT 1
|
|
|
Post by Timpreza on Jan 26, 2007 8:31:13 GMT 1
Een lijst van andere download mirrors: www.rfactor.net/?page=downloadsMeer info over de patch: forum.rscnet.org/showthread.php?t=281272Hij schijnt de vorige mods niet te beïnvloeden, dus da's al goed nieuws Handige nieuwigheden zijn oa: - Labels voor auto's in replays - Pilotenwissels zijn verbeterd: Je neemt de setup over van de piloot die met de auto gestart is, de schade, benzineniveau en bandenslijtage blijft behouden. - Uw pitmenu komt automatisch op uw lcd als je de pits inrijd. - Je moet tegenwoordig helemaal tot stilstand komen voordat je terug naar de pits kan, tenzij je dat anders staat in de multiplayer.ini van de server. - Forced driving views - Een hoop extra admin mogelijkheden en mod mogelijkheden - nog veel meer
|
|
|
Post by Hill2button on Jan 26, 2007 8:55:38 GMT 1
|
|
|
Post by sequel on Jan 26, 2007 9:35:41 GMT 1
Pfft, ik krijg hem niet geïnstalleerd. De update zegt dat rFactor niet kan gevonden worden. Ik heb de patch in de rFactor map geplaatst zoals omschreven. Uiteindelijk install file 1150 gedownload, maar 'k krijg die niet open. "Een Read/WriteProcessMemory-opdracht is slechts gedeeltelijk uitgevoerd" Computer terug opgestart, maar probleem herhaalt zich. 'k Heb geen goesting om weer 600MB te downloaden, misschien voor niks. Weet iemand raad?
|
|
|
Post by Knarf on Jan 26, 2007 9:38:10 GMT 1
Deze is wel ook wel handig. Vroeger als uwe auto bijna niet meer reed en ge had ne penalty en ge reed de pit in deden ze die penalty, dan moest ge nog ne ronde met uw wrak rondrijden en pas dan kon ge pitten (nog leuker als ge zonder benzine zat... Goei zaak dat ze daar iets aan hebben gedaan
|
|
|
Post by Timpreza on Jan 26, 2007 10:03:40 GMT 1
Als die foutmelding krijgt da rFactor niet gevonden is moet je die exe gewoon in u rfactor map zetten, en je kan installen.
Stom dat dat niet duidelijker uitgelegd werd, ik heb het ook moeten zoeken...
|
|
|
Post by sequel on Jan 26, 2007 10:16:26 GMT 1
Heb ik gedaan Tim, maar dan nog werkt het niet. 'k Ben nu bezig met een schone installatie van rFactor en daarna de update. Hopelijk werkt het. Het werkt, nu nog m'n instellingen en zo overzetten, en hopen dat ik nog altijd op de server kan!
|
|
|
Post by Petrol on Jan 26, 2007 13:00:06 GMT 1
Deze is wel ook wel handig. Vroeger als uwe auto bijna niet meer reed en ge had ne penalty en ge reed de pit in deden ze die penalty, dan moest ge nog ne ronde met uw wrak rondrijden en pas dan kon ge pitten (nog leuker als ge zonder benzine zat... Goei zaak dat ze daar iets aan hebben gedaan Dat kon al anders, voor elk seizoen kon je kiezen of je stop&go apart of samen met een pitstop kon doen. Maar dat hing dus af van de mod en net zoals bij het repairen van damage zijn de meeste mods default en niet zo afgestemd op league racen. Ik wist dat er een patch ging komen maar ik had verwacht dat het langer ging duren en dat er wat content zou bijzitten. Maar dit is ook goed, er zitten ook physics updates bij.
|
|
|
Post by Petrol on Jan 26, 2007 18:13:05 GMT 1
Niet verschieten wanneer ge voor de eerste keer die spotter hoort. ;D
|
|
|
Post by Timpreza on Jan 26, 2007 23:15:16 GMT 1
Niet verschieten wanneer ge voor de eerste keer die spotter hoort. ;D Heel handig dat hij u rondetijden iedere ronde aframmelt.
|
|
|
Post by sequel on Jan 27, 2007 11:46:56 GMT 1
Niet verschieten wanneer ge voor de eerste keer die spotter hoort. ;D Heel handig dat hij u rondetijden iedere ronde aframmelt. Alleen spijtig dat het nogal "droog" klinkt.
|
|
|
Post by Knarf on Jan 27, 2007 11:55:57 GMT 1
Werner heeft gisteren trouwens de server ge-upgrade.
Dus vanaf nu zult ge de update moeten installeren als ge de server wilt joinen. Ik weet niet of Werner het 'cockpit view' heeft geforceerd maar er zit een dikke kans in denk ik zo. Dus voor de mensen die niet in cockpit view zouden rijden voorheen, de kans bestaat dat dat vanaf nu geforceerd is door de server.
|
|
|
Post by Timpreza on Jan 27, 2007 12:22:28 GMT 1
Heel handig dat hij u rondetijden iedere ronde aframmelt. Alleen spijtig dat het nogal "droog" klinkt. Da's waar, maar ik heb die nascar spotter eens geinstalleerd ervoor, en die klinkt sappiger, alleen begrijp je er geen ballen van.
|
|
|
Post by Knarf on Jan 27, 2007 12:53:56 GMT 1
Dit was trouwens de laatste update voor rFactor.
Het volgende ding van ISI zullen we weer moeten betalen (mss is het een 2.000 update voor rF, dat is nog niet echt duidelijk).
|
|
|
Post by Hill2button on Jan 27, 2007 13:50:49 GMT 1
Ik weet niet of Werner het 'cockpit view' heeft geforceerd maar er zit een dikke kans in denk ik zo. Dus voor de mensen die niet in cockpit view zouden rijden voorheen, de kans bestaat dat dat vanaf nu geforceerd is door de server. Uiteraard
|
|