|
Post by Hill2button on Jan 17, 2007 21:18:14 GMT 1
|
|
|
Post by Knarf on Jan 17, 2007 21:33:32 GMT 1
Ik heb zonet 2 racekes gereden online met de Gallardo. Ik vind het prachtige auto's om mee te rijden. Snel en ze laten vrij veel toe. Wel een beetje spijtig dat het interieur van een straatversie wagen is. Standaard stuur enzo. De Formula BMW heb ik nog niet getest maar aangezien die momenteel het meeste punten heeft van alle mods op rFCentral zal die ook wel goed zijn (Gallardo staat op 3 na de V8 en voor de F1-1979). De Gallardo staat wel reeds in de 'Hall of Fame' -> 450 of meer punten van de 500 na 2000 quoteringen. Hall of fame mods zijn nu - Mégane
- CTDP F1 2005
- F1GP 1979
- Zonda
- VW Lupo
- V8Factor
- PCC 2005 V1.2
- Gallardo
|
|
|
Post by jansongpl on Jan 17, 2007 22:21:54 GMT 1
Boehoe ! So many mods and so little time to test
|
|
|
Post by Knarf on Jan 17, 2007 23:34:04 GMT 1
Formula BMW 1.0 even getest op Zolder.
Ook zéér goed. Trage openseaters met marge voor fouten. Deze lenen zich uitstekend voor close-races imo.
Alle 2 zeer goede mods. Ik denk dat de BMW zich leent tot leukere racekes dan de Lambo.
|
|
|
Post by Timpreza on Jan 18, 2007 5:08:45 GMT 1
De Lambo overtuigt me idd niet zo. Zit goed ineen, maar zoals je zegt is de cockpit van een straatmodel en naast de FIA GT mod staat die ene auto wat ongelukkig.
De Formula BMW is heel plezant, er zit enkel een bug in waardoor je je stuur kunt zien in je virtual mirror, en die LCD display op het stuur werkt niet, ik had daar graag wat info gezien zoals mijn rondetijd of versnelling, maar da's dan ook het enige dat me stoort. Plezante trage singleseaters voor de close races.
|
|
|
Post by Hill2button on Jan 18, 2007 9:15:05 GMT 1
De Lambo overtuigt me idd niet zo. Zit goed ineen, maar zoals je zegt is de cockpit van een straatmodel en naast de FIA GT mod staat die ene auto wat ongelukkig. De Formula BMW is heel plezant, er zit enkel een bug in waardoor je je stuur kunt zien in je virtual mirror, en die LCD display op het stuur werkt niet, ik had daar graag wat info gezien zoals mijn rondetijd of versnelling, maar da's dan ook het enige dat me stoort. Plezante trage singleseaters voor de close races. Ik geloof dat een echte Formule BMW ook geen display heeft. Mss is dat geen bug?
|
|
|
Post by Timpreza on Jan 18, 2007 13:25:40 GMT 1
De Lambo overtuigt me idd niet zo. Zit goed ineen, maar zoals je zegt is de cockpit van een straatmodel en naast de FIA GT mod staat die ene auto wat ongelukkig. De Formula BMW is heel plezant, er zit enkel een bug in waardoor je je stuur kunt zien in je virtual mirror, en die LCD display op het stuur werkt niet, ik had daar graag wat info gezien zoals mijn rondetijd of versnelling, maar da's dan ook het enige dat me stoort. Plezante trage singleseaters voor de close races. Ik geloof dat een echte Formule BMW ook geen display heeft. Mss is dat geen bug? www.formulabmwusa.com/technology_datacollection/Die display is er wel, maar werkt niet.
|
|
|
Post by Petrol on Jan 18, 2007 13:51:05 GMT 1
Is die eenzitter dan te vergelijken met de rtrainer van rFactor zelf?
|
|
|
Post by Timpreza on Jan 18, 2007 15:55:39 GMT 1
Nee, hij is iets sneller. T'is iets tussen die rTrainer en de rF3.
|
|
|
Post by sequel on Jan 18, 2007 16:09:22 GMT 1
Boehoe ! So many mods and so little time to test 2, me to.
|
|
|
Post by Buchinski on Jan 18, 2007 16:17:52 GMT 1
Ziet er wel leuk uit die F BMW ... en is rrealistisch denk ik ... De F BMW gebruikt een 1200cc van de BMW KS moto met de daaraan gekoppelde sequentieel. Ik vind dat wel terug in het gedrag :-) Ik heb me in de begindagen van de rF demo laten vertellen dat de "trainers" geïnspireerd zijn op de Barber school Formule Dodge serie. Er is ook nog een Formule Toyota Atlantic mod uit... is een beetje de Amerikaanse F3 en de kweekvijver voor de Champcar series. Ze hebben een pak meer grip dan de Europese F3 maar ik vind de mod grafisch iets minder afgewerkt. Nu ja.. meningen natuurlijk... rfactorracing.yusho.de/index.php?categoryid=43&p13_sectionid=18&p13_fileid=552de laatste verschenen franse Clio Cup vind ik anders ook wel leuk. In hoeverre de physics kloppen weet ik niet maar de kleine karretjes zijn wel fun om mee te "door bangen", verzorgde grafics en voor zover ik kon vaststellen geen opvallende bugs...
|
|
|
Post by Knarf on Jan 18, 2007 18:17:08 GMT 1
F BMW zit ondertussen ook in de HOF
|
|
|
Post by jansongpl on Jan 18, 2007 22:43:17 GMT 1
Intussen geïnstalleerd en getest en super bevonden.
Op montreal (standaard setup) 1.58 Met de F1 Ferrari 1.41 dus nog werk aan de winkel of ik rij met de formula bmw ;D
Geen tijd om te trainen ! misschien morgen avond eens online oefenen.
|
|
|
Post by Knarf on Jan 21, 2007 11:39:12 GMT 1
Gallardo 2.0 is uit met race interieur. Ziet er veel minder vreemd uit om mee te racen.
|
|
|
Post by Timpreza on Jan 21, 2007 12:09:44 GMT 1
Net eens die Clio's getest, dat zijn ook heel plezante voortrekkers en voelen heel geloofwaardig aan. Heel plezant op Varano bvb. Op Zolder zitten er jammergenoeg wat grafische bugs in waardoor de modellen precies constant in de schaduw rijden.
|
|