|
Post by Nolle on Jan 14, 2007 9:42:53 GMT 1
weet er mij iemand uit te legen wat dit betekent ? ik krijg nu continue volgende popup in rFactor als ik online rij :
"synchronizing game -213 ms" , het getal verschilt iedere keer. ik krijg om de 2 à 3 seconden deze popup en een flikkerend scherm op dat moment wat zeer storend is. verleden week op Bathurst nog geen problemen mee , internet verbinding is even snel als voorheen. rarara ?
|
|
|
Post by Knarf on Jan 14, 2007 10:58:11 GMT 1
Dat het spel de sync met de server verliest wegens slechte verbinding (meestal upload).
Doe eens ergens een speedtest
|
|
|
Post by Nolle on Jan 14, 2007 18:56:35 GMT 1
Dat het spel de sync met de server verliest wegens slechte verbinding (meestal upload). Doe eens ergens een speedtest dit zijn de resultaten : Uitvoeren Test Status Resultaat Download Klaar Gegevens opgeslagen ? 3606.1 KByte/sec Upload Klaar Gegevens opgeslagen ? 29.1 KByte/sec Connection Klaar Gegevens opgeslagen ? 565.0 Conn/min Ping test Belgie Klaar Gegevens opgeslagen ? 4.0 ms ben je daar iets wijzer van ?
|
|
spyder
Rookie VRL'er
Hans Poelmans
|
Post by spyder on Jan 14, 2007 22:04:18 GMT 1
is normaal meer als voldoende heb bathurst gereden met 1mbit @ +/- 85kb/sec en een upload van 22kb/sec geen lag , connectieprobs whatsoever
|
|