|
Post by sequel on Jan 3, 2007 21:37:57 GMT 1
Wanneer ik een setup download of ontvangt als nieuwjaar geschenk, zie ik nooit in de main setup page de instellingen verschijnen. die blokjes zijn dan volledig verdwenen. Wanneer ik dan 1 blokje verschuif komen de andere tevoorschijn, maar die staan dan altijd in het midden. Zo zie je de juiste instelling niet van de setup, en kun je deze nooit een beetje bewerken. Is dit normaal? Met mijn eigen setups heb ik dit niet, en zie ik die blokjes wel direct bij het laden.
|
|
|
Post by sequel on Jan 5, 2007 7:26:27 GMT 1
Is er niemand die een noob kan helpen aub?
|
|
|
Post by Timpreza on Jan 5, 2007 8:28:33 GMT 1
Ik veronderstel dat je zit te werken in dat basisscherm waar je met een paar sliders je setup kan aanpassen. Ik weet niet juist wat dat eigenlijk aanpast in je setup, maar eigenlijk moet je in dat andere setupscherm zijn. Advanced of zo, ik weet niet juist van buiten hoe het heet, maar er staan een pak meer instellingen. De setups die je ontvangt zijn daarmee gemaakt, misschien ga je daar meer succes hebben. Ik gebruik dat basisscherm nooit dus ik zou niet weten of dat misschien geblokkeerd is bij een ontvangen setup of zo?
|
|
|
Post by Buchinski on Jan 5, 2007 8:40:10 GMT 1
Er staat boven het schermpje waarin je setups worden getoond ook een knop, iets van "relevant cars". Als je daar op klikt dan verandert dat in "all cars".
Stel dat Peter een setup heeft gemaakt voor de Ford en hij zendt dat naar jou, maar jij rijdt toevallig met de Holden. Wel, dan zal je Peter zijn setup niet zien aangezien voor jouw Holden een Ford setup geen "relevant setup" is. Wijzig dat eens in "all cars" en de setup van de Ford zal ook verschijnen
|
|
|
Post by sequel on Jan 5, 2007 19:42:09 GMT 1
Bedankt jongens!
|
|