|
Rouen
Jan 18, 2004 21:50:09 GMT 1
Post by Knarf on Jan 18, 2004 21:50:09 GMT 1
Blijkbaar nog gene topic van :/ Mijn raceverlsag Quali was gewoon slecht... Maar 1 'goede' ronde kunnen rijden. Had zeker ne ronde van ongeveer 1.5 sec sneller moeten inzitten --> 12de Race : eerste ronde in de hairpin glijd er ne Ferrari rond enkele plaatsen voor me. Iedereen heel traag. Ik tik Tom achteraan aan (sry) met nogal serieuze gevolgen. Wa later haal ik Bart in maar als ik langs em hang trekt mijne auto naar hem toe precies -> knal... Dan wa later haalt Tom mij in ma gaat de volgende bocht rond ik jump over hem uit. Dan nog wa incidenten zonder ander volk gemaakt. Na nen tijd zie ik Herman die eraf is gegaan en hij gaat aan de kant om me door te laten. Ma hij vind da ik nie te snel kom blijkbaar en we duiken samen de laatste bocht in. Ik te fel naar binnen. Nog eens eraf. De laatste paar rondes heb ik dan toch goed gereden met ergens ne 1.58.809 tijd. Goed voor de 5de beste rondetijd van de wedstrijd dus daar ben ik toch tevreden van. Had veel verwacht van deze race ma niks van kunnen maken. Vriendin verjaarde vandaag dus zat die hier naast me tv te zien (normaal stuur ik ze naar huis) waardoor ik nogal afgeleid was. En ook geen opwarming kunnen rijden de hele dag (en gisteren ook nie want toen was het den pre-verjaardag
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Rouen
Jan 18, 2004 23:12:19 GMT 1
Post by Deleted on Jan 18, 2004 23:12:19 GMT 1
Hier heb ik ook niet kunnen opwarmen,wel een goeie tijd gereden in de qualify.Na een goeie start als 4de bleef ik mijn rondjes rijden en na enkele ronden viel er links en rechts een eraf.Toen Pieter efkens opgehouden werd door een achterligger kwam ik af en toe iets dichter.Tot dat ik een spinnende ferrari niet kon ontwijken,dan moest ik terug aansluiten als 4de na een reset vanwege een moterprobleem,een paar ferrari's me voorbij en ik wilde geen zotte toeren uithalen en de lotus over de streep gereden zonder risico's.Op naar Siverstone!
|
|
|
Rouen
Jan 18, 2004 23:29:33 GMT 1
Post by Petrol on Jan 18, 2004 23:29:33 GMT 1
ik had met m'n qualify tijd van 1.58.9 een Ferrari pb gereden dus was ik heel content, dan 5 minuten voor de race ineens disconnect en ik geraakte er niet terug in, ik kon gewoon niet meer op 't internet, tegen dat ik gevonden had dat de USB van de adsl modem kapot was, en het opgelost had, kon ik in VROC zien dat de race 1 ronde bezig was...
|
|
|
Rouen
Jan 19, 2004 0:33:23 GMT 1
Post by Timpreza on Jan 19, 2004 0:33:23 GMT 1
Jah, mijn race was allesbehalve hetgeen ik ervan verwacht had. De qualif verliep prachtig. Ik had naar mijn weten een vlotte ronde gereden maar toen ik het pitbord zag viel ik bijna achterover: 1:56.8 Het was maar mijn tweede snelle ronde in 1 week tijd, en ik had niet het gevoel dat het een superronde was. Het was goed voor een pole. De racestart verliep perfect: ik raakte vlot weg, en had een klein gaatje op Pieter. In de tweede of derde ronde ben ik blijkbaar even verstrooid zodat ik te laat rem voor Nouveau Monde. Even vast in de banden, en nogal wa volk voorbij. Daarna volgen nog wa spins en crashes tot ik halverwege na mijn reset de ruimte krijg om een ritme op te bouwen en verder zonder grote problemen uit te rijden. Ik heb nogal wa afgevloekt vandaag...
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Rouen
Jan 19, 2004 10:42:17 GMT 1
Post by Deleted on Jan 19, 2004 10:42:17 GMT 1
Mijn enige doelstelling op Rouen: schade beperken. Ik denk dat ik daar redelijk in geslaagd ben.
Normaal geen reden om ontevreden te zijn maar eigenlijk was dit voor mij de slechtste race tot nu toe. In de qualy niet echt een rondje gedaan waar ik tevreden over was, in de race al direct een plaats kwijt in de start en voor de rest toch ook gesukkeld. Ik heb een tijd achter Marc gereden maar op de back straight (1 van de weinige risicoloze inhaalplaatsen) verlies ge gewoon meer dan 1 seconde in Cooper zodat je weer een halve ronde nodig hebt om in te halen. In sector 2 zat ik er dan weer bij maar probeer daar maar eens iets te doen zonder veel risico's te nemen.
Op Silverstone zal het al niet veel beter zijn, 't is ook geen circuit voor een wagen die niet meekan qua topsnelheid, Sebring en Monza zien er ook al niet te aantrekkelijk uit voor een Cooper.
Misschien tijd om een tandje bij te steken en iets sneller uit de garage te halen ;-)
Wim
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Rouen
Jan 19, 2004 11:25:57 GMT 1
Post by Deleted on Jan 19, 2004 11:25:57 GMT 1
Niet zo'n leuke avond voor mij. Door het constant verhuizen van de computer, zat ik met niet zo goed werkende pedalen (iets met de calibratie en interactie met een joystick, maar moet nog uitzoeken wat precies). In ieder geval ging remmen helemaal niet goed, want ik liet telkens zwarte strepen achter bij de grotere rempunten. Heb niet eens geprobeerd een kwalificatietijd te rijden en meteen enkele rondjes in racetrim gereden. Bij de start ging het precies goed, maar voor de eerste linkerbocht heb ik Arnold Cottenier afgeschoten. Ik schrok er nogal van dat hij zo vroeg vertraagde en zoals het een motorrijder niet betaamt, keek ik naar hem in plaats van naar een vluchtweg . Resultaat : ik zat erop. Sorry daarvoor . Dan enkele ronden Arnold gevolgd, maar daar waar ik sneller was, is inhalen een heikele zaak. Uiteindelijk maakt hij een foutje bij het wegaccelereren van Scierie en ik erlangs. Voor de rest nog achterin bij Dirk Vekeman gezeten toen hij terug de baan was opgekomen. Vooral ophangingsschade, want de voortrein werd wel heel zoekerig. Bon, hopelijk zijn de calibratieproblemen tegen volgende keer van de baan.
|
|
|
Rouen
Jan 19, 2004 11:41:54 GMT 1
Post by Knarf on Jan 19, 2004 11:41:54 GMT 1
5 minuten voor de race ineens disconnect en ik geraakte er niet terug in Aaaargh, de nachtmerrie van iedere online gamer
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Rouen
Jan 19, 2004 17:25:32 GMT 1
Post by Deleted on Jan 19, 2004 17:25:32 GMT 1
Zelfde probleem bij mij... disconnect vlak voor start en niet meer gelukt om opnieuw te connecteren... pff
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Rouen
Jan 19, 2004 18:51:15 GMT 1
Post by Deleted on Jan 19, 2004 18:51:15 GMT 1
Nou, best wel een leuke race gehad In kwali niet echt doorgeduwd omdat ik me nooit "op mijn gemak" zal voelen op Rouen. De schrik om de randen te raken zit er teveel in en daardoor ga je de baan nog smaller maken dan ze al is. 'k Heb in quali ook alleen met race fuel gereden om een scenario als vorige keer te vermijden. Bij de start kom ik traag weg waardoor Jan achter mij op de rem moet, beetje een opstopping maar zonder erg. In de eerste hairpin is het dan vollen bak prijs: 'k sta tussen Frank en Dirk Vekeman vast, een Eagle die rondgegaan is...uiteindelijk nog vrij ongehavend uitgekomen. Op het einde van de rechte lijn ga ik Jan voorbij maar kom te wijd de bocht uit en Jan terug binnendoor. Meteen daarna krijg ik Frank wat ongelukkig in m'n zij en we gaan er allebei af, ik moet resetten. De volgende ronden heb ik een klein gevechtje met Dirk Vekeman die zich zeker niet laat doen, was heel leerrijk eigenlijk. 'k Moest echt goed luisteren en zien wanneer hij precies op de rem ging enz...was wel fun ;D In de 7de ronde ga ik voor de 1ste hairpin rond en raak de banden waardoor m'n Lotus wat begint tegen te werken, maar niet ernstig genoeg om te resetten. Uiteindelijk ben ik nog op de 8ste plek terechtgekomen op een 2-tal seconden van Tom. Eindelijk nog eens in de punten ook al waren er enkele kleppers niet bij
|
|
|
Rouen
Jan 19, 2004 20:43:35 GMT 1
Post by Obi-Jan on Jan 19, 2004 20:43:35 GMT 1
Nou, best wel een leuke race gehad <snip> Diene rijdt te vaak met Hollanders... Enfin, ik ben content van mijn race. 'k Zat voor ne keer echt goed in mijn ritme en dan bolt die BRM toch geweldig. Ok... trager dan 't is eender wat anders, maar dat mag de pret niet drukken. Jan. =---
|
|
|
Rouen
Jan 19, 2004 21:17:57 GMT 1
Post by arnold on Jan 19, 2004 21:17:57 GMT 1
nu weet ik aan wie ik het te danken heb ! nee grapje : ik hoop dat iedereen dit even leest zodat je er in de toekomst rekening mee kunt houden dat de Nolle wat vroeger op de rem gaat staan dan de rest maar ik voel me daar goed mee en als ik probeer het rempunt teveel te verleggen ga ik nog teveel in de fout ! nu de race zelf : ik was uitstekend vertrokken ( ik denk dat ik onmiddelijk een 2 tal plaatsen heb gewonnen ) en kon redelijk mee met de eersten maar reed alsof ik op eieren aan het rijden was,de schrik om weer direkt in de fout te gaan was te groot ! dan wordt ik aangereden door Mario en tegen dat ik terug weg ben zit ik al onmiddelijk achteraan waar ik eerst een gevecht heb met Dirk en Philip die jammer genoeg zijn motor opblaast waarna ik tot op het einde in de clinch heb gelegen met den Dirk : echt fun gehad ! ik liep telkens in op Dirk maar ik ben 2 x aangereden geweest door een rappere rijder die mij dubbelde toen ik kort op Dirk zat waardoor ik opnieuw kon gaan inhalen ! al bij al geweldig tevreden : veel fun gehad en een PB gereden : 2.01.38 ! Niet zo'n leuke avond voor mij. Door het constant verhuizen van de computer, zat ik met niet zo goed werkende pedalen (iets met de calibratie en interactie met een joystick, maar moet nog uitzoeken wat precies). In ieder geval ging remmen helemaal niet goed, want ik liet telkens zwarte strepen achter bij de grotere rempunten. Heb niet eens geprobeerd een kwalificatietijd te rijden en meteen enkele rondjes in racetrim gereden. Bij de start ging het precies goed, maar voor de eerste linkerbocht heb ik Arnold Cottenier afgeschoten. Ik schrok er nogal van dat hij zo vroeg vertraagde en zoals het een motorrijder niet betaamt, keek ik naar hem in plaats van naar een vluchtweg . Resultaat : ik zat erop. Sorry daarvoor . Dan enkele ronden Arnold gevolgd, maar daar waar ik sneller was, is inhalen een heikele zaak. Uiteindelijk maakt hij een foutje bij het wegaccelereren van Scierie en ik erlangs. Voor de rest nog achterin bij Dirk Vekeman gezeten toen hij terug de baan was opgekomen. Vooral ophangingsschade, want de voortrein werd wel heel zoekerig. Bon, hopelijk zijn de calibratieproblemen tegen volgende keer van de baan.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Rouen
Jan 19, 2004 23:23:24 GMT 1
Post by Deleted on Jan 19, 2004 23:23:24 GMT 1
Diene rijdt te vaak met Hollanders... Wat seggie nou man ? Beginnet so hard op te falle ? Asjemenou seg...
|
|